Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 19:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 29.9.2010
Příspěvky: 479
Bydliště: liberec
Obrázky: 0
taky jsem nedavno resil podobne dilema, jaky ze prvni spalovak. nakonec jsem poridil a postavil toto http://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=4278 mam tam asp 7,5. zatim jen jeden let, ale jevi se velmi dobre. kazdopadne neni to ero ktere konci na nejakem looopingu :mrgreen: ale i tak jako pohodovy trener poslouzi.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 19:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.5.2009
Příspěvky: 1035
Bydliště: Nelahozeves
Tak trener bude rozhodně odolnější, pokud chceš trochu akrobata tak bych se přimlouval za Belancu Superdecathlon ta je i velká schopná akrobacie, ale její odolnost bude menší. Prosklená kabina, vzpěry, motor pod krytem je daň za vzhled. Je to polomaketa, takže např. těžiště je hloub pod křídlem než u trenéra, křídlo je vejš od podélné osy, takže výkrut bude do sudu atd. Trenér je nářadí a i něco vydrží, střední rána s polomaketou bude smrtelná, i když to opravíš tak ztěžkne, může utéct geometrie a už to nikdy nebude ono.
Osobně si myslím že s trenérem se nebudeš tak bát něco zkoušet, už jen kůli ceně, pokud se chceš spíš kochat a jednou za čas přemet ve větší výšce tak Decathlon.

_________________
Gaui200,Tarot450ProFBL,MinititanV2,TRex500,Raptor50,TZ-V2 Frenzy,TRex700,FutabaT-10C+nějaký letadla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 19:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.9.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Je to jasný Belanca je fakt nádherná a kochat bych se určitě chtěl ale hlavně bych se chtěl napřed naučit s dřevěným motorovým letadlem létat a pak teprve kochat.Belanku třeba pořídím až mě omzí nebo zklame trenér což doufám tak brzi nebude ale přece jenom určitě na začátek odolnější a hodnější ero.Takže teď projedu co se dá koupit za trenéra od Phoenixe i když si myslím že třeba BlackHorse toho má víc ale jak tu někdo psal že Excel 2000 co kus to originál a Canary pohodička tak asi vyberu něco od Phoenixe


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 20:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.5.2009
Příspěvky: 1035
Bydliště: Nelahozeves
Terenéra mít je dobré i z důvodu že po zimě kdy nejsi rozlítanej, vytáhneš starého dobrého trenéra, rozlítáš se a pak v klidu lítáš s modely který jsou ti dražší. Nebudeš se bát zkusit lyže nebo plováky atd
Od Phoenixe jsem měl a mám několik modelů a za mně spokojenost. Mimo jiné mám od nich i tu Belancu Supedecathlon.

_________________
Gaui200,Tarot450ProFBL,MinititanV2,TRex500,Raptor50,TZ-V2 Frenzy,TRex700,FutabaT-10C+nějaký letadla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 21:20 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.9.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Takže se rozhoduju mezi Canarym a Classic 40.Canary o 13 cm větší classic lepší profil na akrobat.Ještě jsem koukal po trainerovi 60 jenže to už by asi na 8,5ku nebylo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 21:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.9.2009
Příspěvky: 993
Canár bude možná o chlup hodnější, ale i ten Klasik je dost hodný éro a navíc ten polosouměrný profil... :twisted:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 09.04.2012 23:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
paegas123 píše:
Takže se rozhoduju mezi Canarym a Classic 40.Canary o 13 cm větší classic lepší profil na akrobat.Ještě jsem koukal po trainerovi 60 jenže to už by asi na 8,5ku nebylo.


Ten Trainer 0.60 je už takovej divnej. Ten menší je dobrej, má jedinou vadu, měkký táhla na VOP/SOP, ty chce vyztužit. Já ho měl dva roky, letoš šel do šmelcu, už mi byl k ničemu, ale svou práci odvedl, lítal na spalovák, i 4T, na elektriku, s lyžema http://ar1.rajce.idnes.cz/Tiger_Trainer_40/ a lítal by i dál. Jde s ním akrobatit. Jen jsem zrušil gumy na křídlo a dal šrouby.

Obrázek

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2012 7:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.6.2008
Příspěvky: 2560
Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
Musíš si ale uvedomiť jednu vec: prakticky každý tréner má vzpätie na krídle. To je obrovské + do začiatku, ale i na daľšie pokračujúce pohodové lietanie. Mne tiež vyhovuje model s aspoň čiastočnou tendenciou autostability. Mínusom je ale let na chrbáte, výkrut...
I Canary a pod. dokáže letieť na chrbáte, no zabudni na stabilitu v tejto fáze letu, bude sa mať totiž tendenciu sa prevrátiť na späť do pôvobnej polohy.

Ale žiaden strach premetov, sudovitých výkrutov, súvratov si užiješ dostatok.

Ak chceš lietať krasickú akro. s dôrazom na presnosť, tak potrebuješ súmerný profil, rovné krídlo a ideálne stredoplošník, alebo dolnoplošník. No tieto éra nie sú autostabilné a chybu neodpúšťajú!!!

Nie je s nimi problém letieť 2m nad zemou na chrbáte cez celé letisko...

Výborne lieta napr. Travel air od BH:
http://hobbyfly.de/en/rc-airplanes-1/r- ... -3880.html

_________________
... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2012 19:38 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.9.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Takže jsem se rozhodl pro Canaryho.Ten Travel AIR nebo i Super Air jsou docela pěkny ale už to asi nebude trener takovej jakej má bejt takže bych to asi nezvládal nebo dřív nebo pozdějc bych s tím fláknul takže taktéž přesouvám o krok dál.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.04.2012 22:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Ty sudovitý výkruty jsem na EXCELu vyřešil náhradou společnýho serva křidélek, za 2x HS-125MG. Zapojil na samostatné kanály a nastavil diferenciaci. Na hornoplocha byly ty výkruty parádní.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.04.2012 18:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.9.2010
Příspěvky: 415
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Zdarec tak mám další dilema.Dnes jsem byl fakčit v Praglu a stavoval jsem se u Houšky kouknout na Canára. Boužel ho tam neměl ale měl tam Bellancu od Phoenixe tak jsem si ji nechal ukázat a málem mě vypadly oči z ďůlků.A taky sem se do ní zamiloval.Je to prostě nádhera.Nádherně zpracovaný propracovaný.A teď otázka bude to vhodné letadlo pro mě jako první motorák?Jak jsem už předtím psal zatím jsem lítal jenom s EPP(FunCub,Toro delta,FreeBee).Ovládání motoru neřeším spíš jestli zvládnu letadlo jako takový.A ještě jedna otázka Phoenix i Airline dělaj pomalu stejný Bellanky která bude spíš lepší co se týká kvality(výrobce)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.04.2012 19:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Nechci tě nijak zrazovat, ta Bellanca je krásná, ale myslím, že jako prvního spalováku je jí škoda. Neznám tvoje schopnosti, ale mám dojem, že minimálně při prvních letech se nevyhneš nějakým tvrdším přistáním a podobně. Je podstatně choulostivější tak bych si jí nechal až jako druhý spalovák. Na poprvé bych šel radši do nějakého "trenéra", který vydrží mnohem hrubší zacházení a ledacos ti odpustí. Na ten začátek kup třeba něco olítanýho.
Držím palce, a pak se pochlub.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.04.2012 20:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
paegas123 píše:
Zdarec tak mám další dilema.Dnes jsem byl fakčit v Praglu a stavoval jsem se u Houšky kouknout na Canára. Boužel ho tam neměl ale měl tam Bellancu od Phoenixe tak jsem si ji nechal ukázat a málem mě vypadly oči z ďůlků.A taky sem se do ní zamiloval.Je to prostě nádhera.Nádherně zpracovaný propracovaný.A teď otázka bude to vhodné letadlo pro mě jako první motorák?Jak jsem už předtím psal zatím jsem lítal jenom s EPP(FunCub,Toro delta,FreeBee).Ovládání motoru neřeším spíš jestli zvládnu letadlo jako takový.A ještě jedna otázka Phoenix i Airline dělaj pomalu stejný Bellanky která bude spíš lepší co se týká kvality(výrobce)


Můj názor, že ne. Lark má pravdu, budeš mít i problémy se startem, musí se řídit, není to zase taková pohodovka.

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.04.2012 20:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.11.2006
Příspěvky: 2105
Bydliště: Ďáblice
Obrázky: 8
Bellancu máme a byla nám nejmenovaným uživatelem zdejšího fóra doporučena jako první model se spalovákem. Já bych ji jako první model nedoporučil, ale koukám, že máš již něco nalétáno s elektro, tak pak by to neměl být problém. Nejlepší by bylo, pokud bys měl pro jistotu možnost zkusit to s někým na kabelu.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.04.2012 20:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.11.2006
Příspěvky: 2105
Bydliště: Ďáblice
Obrázky: 8
AR1 píše:
Můj názor, že ne. Lark má pravdu, budeš mít i problémy se startem, musí se řídit, není to zase taková pohodovka.

Řídit se musí i trainer. Je pravda, že Bellanca se při startu řídí hůř, ale aspoň se to naučí. :)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz