7.9. 2022 Bachalaq vzlétl . . . až podezřele snadno.
Nejdřív byly pojížděcí zkoušky bez vnějších částí křídel se záporným šípem, abych se předčasně nevznesl či nejezdil smykem . . .
Příloha:
P1100870.JPG
[ 181.85 KiB | Zobrazeno 1689 krát ]
Po kompletaci a projití "checklistu" a rozhlédnutí vlevo, vpravo, je tu veřejná komunikace z dřívějšího práškařskýho placu
pak najetí na dráhu 28/10 vítr JV 2-3 m/s
Od r 2010 jsem něměl éro z příďákem a zde při pojíždění přes drncadla jsem měl raději potlačeno. Nezvyk. Zejména bez těch vnějších částí křídel.
Příloha:
P1100886.JPG
[ 112.53 KiB | Zobrazeno 1689 krát ]
přiměřené přidání plynu, rozjezd, éro se rovná trochu proti větru, asi jsem to moc nerovnal,
Příloha:
P1100896.JPG
[ 107.99 KiB | Zobrazeno 1689 krát ]
přitažení a letí se
Příloha:
P1100898.JPG
[ 103.88 KiB | Zobrazeno 1689 krát ]
Příloha:
P1100919.JPG
[ 14.58 KiB | Zobrazeno 1689 krát ]
. . pár ťuků do trimu vejškovky, přitažení, horizont dobrej letí to rovně. Malej plyn a začínáme klesat, takže drobně tahám, půl plyn
i plnej je v horizontu, má to vostrý křidýlka, to jsem čekal a zmenším trochu výchylky vejškovky. To, ale za letu neumím . . .
Na plnej 4S a 50A stoupá i kolmo při 3,3kg. Přemet, výkrut tak za 1 vteřinu musím tomu ubrat ale dáme míň křidýlka a znovu, jo jo.
Pak takový dva tři okruhy na přistání a sedám trochu delší . .
Příloha:
P1100935.JPG
[ 60.26 KiB | Zobrazeno 1689 krát ]
Měl jsem trochu luft z ploš. zat tuším 78g/dm2, ale trochu výš a minimálka a jen se to prosedá . . na vrtáka času dost ...
Ale profil jsem zvolil pochopitelně zázračnej
a k tomu -2° negativů spolu s úhlem seřízení 1°. A těžiště by mělo bejt
v 28-29% bsat.
Jsem rád, že nebude nutnost měnit potlačení/natažení motoru. Měl jsem snahu, aby vektor tahu při pohledu z boku šel do T .
Zdá se, že to vyšlo.
Drobná veselost - jak na dně gondoly leží aku tuším 600g a dole dural podvozek s kolama pr 100mm co mi zbyl po jednej ráně,
tak v zatáčce - křídlo nemá vzepětí se to má snahu vracet do vertikály... Ale po pár zatáčkách to už ani nepřijde ....
Leon