mukula
|
Napsal: pát 30.05.2008 11:57 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 28.7.2007 Příspěvky: 21 Bydliště: PARDUBICE
|
Jak máte hodně vyosený motor na EG PRO .Já mám vyosení 2st. do prava a 2st. dolů dle nastudovaných mat. a EG mě jde po přidání na plný plyn kolmo vzhůru a musím výškovkou potlačovat abych neletěl jak raketa.
|
|
Nahoru |
|
|
Blurcak
|
Napsal: pát 30.05.2008 14:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2007 Příspěvky: 517 Bydliště: Brno
|
mukula píše: Jak máte hodně vyosený motor na EG PRO .Já mám vyosení 2st. do prava a 2st. dolů dle nastudovaných mat. a EG mě jde po přidání na plný plyn kolmo vzhůru a musím výškovkou potlačovat abych neletěl jak raketa.
To je ideal ne? Nastoupas a vypnes motor
_________________ To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
|
|
Nahoru |
|
|
siemens
|
Napsal: pát 30.05.2008 15:29 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 22.3.2007 Příspěvky: 142 Bydliště: Praha 5 Stodůlky
|
taky to tak mam a souhlasim ze je to idealni
|
|
Nahoru |
|
|
4komar
|
Napsal: pát 30.05.2008 16:03 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 7.1.2008 Příspěvky: 96
|
dej více olova na čumák a je to. přemotorování je blbost to nemá vliv
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pát 30.05.2008 17:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
co ti radi 4komar je opravdu velika hovadina,pokud je ti neprijemne potlacovani v motorovem letu,tak si pokud ti to vysilac umoznuje namixuj potlaceni vyskovky pri plnem plynu,zacni par procenty,at to po startu nezapichnes do zeme,vetsinou staci opravdu tak 1-2 mm na odtokovce vyskovky.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: pát 30.05.2008 17:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
prave premotorovani ma ten nejvetsi vliv,vetrone a skolni modely maji nastaveni kridla k vyskovce do plusu,v podstate leti stale s pritazenou vyskovkou,protoze se nepredpoklada casty let na zadech,doporuceny pohon je vzdy volen jako DOSTACUJICIa potlacenim se da vzpinani kompenzovat,to u premotorovaneho letadla nejde,navic cast energie je spotrebovana prave na tahani cumaku dolu,nikoli dopredu
|
|
Nahoru |
|
|
siemens
|
Napsal: pát 30.05.2008 18:02 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 22.3.2007 Příspěvky: 142 Bydliště: Praha 5 Stodůlky
|
já jsi myslim že je to taky blbost co napsal 4komar i kdyby jsi přidal olovo tak po vipnutí motoru pujde ostre k zemi sice poleti na motor rove
|
|
Nahoru |
|
|
Blurcak
|
Napsal: pát 30.05.2008 23:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2007 Příspěvky: 517 Bydliště: Brno
|
EG je vetron/kluzak takze jeho standartni let je bez motoru mirne klesavy. Motor tam je pro vytazeni misto gumicuku atd
_________________ To vyhnije, a kdyz ne tak na to hodime SPcko(s.re pere)
|
|
Nahoru |
|
|
Dawie
|
Napsal: sob 31.05.2008 18:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 27.8.2006 Příspěvky: 252 Bydliště: Kroměříž
|
siemens píše: ...tak po vipnutí motoru...
Brrrrr
|
|
Nahoru |
|
|
iX
|
Napsal: sob 07.06.2008 15:43 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 23.11.2006 Příspěvky: 79
|
Hi!
V návodu se píše, že křidélka mají chodit nahoru 15 mm a dolů 8mm.
Co když to mám právě naopak? (+12mm/-19mm)
Co to bude dělat?
Ď.
_________________ EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ , stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
|
|
Nahoru |
|
|
woro
|
Napsal: sob 07.06.2008 16:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2007 Příspěvky: 1103 Bydliště: mezi Litoměřicemi a Roudnicí n. L.
|
iX píše: Hi! V návodu se píše, že křidélka mají chodit nahoru 15 mm a dolů 8mm. Co když to mám právě naopak? (+12mm/-19mm) Co to bude dělat? Ď. Při výchylce křidélek se objeví vybočení na opačnou stranu, tedy chceš letadlo naklonit doprava a ono se nakloní doprava a vybočí doleva. Příjemné to není.
_________________ Jiří V. _________________35MHz, kanál 62
Being drunk is feeling sophisticated without being able to say it.
|
|
Nahoru |
|
|
iX
|
Napsal: pon 09.06.2008 7:20 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 23.11.2006 Příspěvky: 79
|
Týýý Brďo! Tak proto to dělá takovy kraviny!! Přece jen budu muset ty serva rozlepit a přenastavit! Nechtěl jsem to dělat proto, že už jsem je měl přilepeny....
Díky moc!
_________________ EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ , stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
|
|
Nahoru |
|
|
iX
|
Napsal: úte 10.06.2008 12:16 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 23.11.2006 Příspěvky: 79
|
A ještě jeden dotazz:
Jak by se EGE choval, pokud bych mu nedal žádné vyosení motoru? Ani doprava, ani dolůů
_________________ EGE Pro, Potensky Junior [ztracen-nalezen-zničen], PicooZ , stary rozbity A1, maly rozbity házedlo;
ve výstavbě akrobatický elektrovětroň.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|