fly-up
|
Napsal: úte 31.08.2021 16:39 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 17.10.2009 Příspěvky: 96
|
tomashr píše: O víkendu na mezinárodních závodech v Holíči jsme sledovali dva kusy Eternitu v akci... Provedení je hezké, v tom respekt, pochvalné komentáře mohu jen potvrdit. Upřímně ale letový projev mi zas tak impozantní nepřišel a také skončili oba dost hluboko v poli poražených. Těžko říct, co bylo modelem a co pilotem (či jeho seřízením), ale nepřišlo mi optimální, možná těžiště moc vzadu? Uvidíme za necelých 14 dní na Sambě (oba tovární piloti z SK jsou přihlášeni, navíc by tam měl být i zde diskutující Tom Hlavinka), tam bude konkurence pro srovnání ještě daleko větší. Ahoj Tome , oba modely boli zalietané nahrubo vo stvrtok pred súťažou .... moj výsledok hlboko v poli porazených , je daný mojimi zlými rozhodnutiami počas letu . Vidíme sa na ďalšom preteku
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: stř 01.09.2021 13:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
tomashr píše: Dík za potvrzení, přišlo mi, že to nemáte úplně doladěné... No a o špatných rozhodnutích vím své, já tedy v Holíči v kvalifikaci vyloženou chybu neudělal, ale zato ve finále jsem jeden let taky totálně posr.l a pak jeden nevyšel tak nějak "normálně", stane se Uvidíme na Sambě, tam je letiště při jistých podmínkách taky velmi "zajímavé" - tedy ve stylu nejhorší čínské kletby "přeji ti, abys prožil zajímavé časy" A to jsi měl model ...uplně doladěný.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 01.09.2021 14:10 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6020 Bydliště: Praha ČR
|
Dalibore finále je vždy hop nebo trop, viděl jsem i objektivně daleko lepší piloty než jsem já, kteří skončili tři finálové lety se třemi nulami, to už tak holt je (pro příklad loni na Sambě udělal Jo Grini dokonce 4 nuly - jedno finále mělo reflight). Ale jinak v kvalifikaci mi to docela šlo a popravdě bych asi už mohl můj model označit za seřízený a tak nějak "zažitý v ruce", to ano
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 02.09.2021 12:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Takze stejne jde z 50% o štěsti Takze to ze mas o 3% lepsi ero znamena nula prd.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: čtv 02.09.2021 12:18 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6020 Bydliště: Praha ČR
|
Mě přijde, že od jistého bodu úrovně modelu F5J už fakt moc nezáleží na výkonnosti v té měřitelné části - jestli máš opadání 0,23 nebo 0,25 m/s je fakt úplně jedno a u dalších vlastností je to podobné. Spíš ale záleží na letových vlastnostech - jedno zhoupnutí může znamenat klidně 3-5m ztráty, což je nesrovnatelně větší rozdíl, než to výše zmíněné, takže "zákeřný model" je jen pro pár pilotů, ostatní na něm ztrácejí. Ale je toho více - liší se i to, jak model čte termiku a hodně pak vlastnosti v kroužení. Můžeš mít dva modely, kde jeden krouží fantasticky v tom dynamickém režimu na uchu, ale moc mu nechutnají ploché zatáčky na minimálce, u druhého je to přesně opačně - a teď si vyber (a nemusím říkat, že pokud umí vše, tak je to nejlepší). Pak přirozeně pronikavost a chování na speed režimu a tak.
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 02.09.2021 19:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
No já to myslel tak,že pokud to nenosí..nalítáš prd i kdyby model byl pozlaceny. A pak stačí aby to chvilku nosilo a pokud jsi dobrý pilot a máš natrénováno s tím i přesně říznout o zem...výsledek je jasný. Tím jsem myslel to že je to 50% o štěstí. Stejně máte můj obdiv. Vláčíte se přes půlku republiky aby jste pak letěli 10 minut v podmínkách v kterých mnohdy letět ani nechcete. Já tohle fakt nemám zapotřebí. V klidu si kutím něco na baráku a když vidím,že to nosí....jen popojdu 5 metrů před dům , hodím tam Infinity a skoro vždy si zalítám min hodinu bez toho abych zapnul motor. Totální relax.
|
|
Nahoru |
|
|
creagel
|
Napsal: pon 13.09.2021 11:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2009 Příspěvky: 1176 Bydliště: Sedlcany
|
Celou Sambu jsem obe letajicici Eternity peclive sledoval. Konecne jsem mel i prilezitost si vse vyzkouset aspon chvilku na packach (lehci variantu). A hlavne pokecat s Bohousem. Poznatek 1) Opravdu se vraci ze stejne vysky a ve stejnem vzduchem lepe, nez ostatni modely +/- stejne vahy. 2 kola jsem letel ve stejne runde jako Bohous, jedno kolo jsme se vraceli (ja s Infinity EVO) ve stejny cas ve stejnem vzduchu a proste mi uletal (proti vetru zpet na pristani). Oba jsme leteli +/- se stejne lehkym letadlem, plochu maji era take +/- stejnou. Pokud jsem ho chtel stihat, musel jsem vice tlacit a ve finale jsem ztratil ze stejne vzdalenosti vetsi vysku. Behem jinych letu jsem ho sledoval proti Prestige, Exploreru Q, Enyoji ("nesthil" jsem s Vertigem). Z tech dalek, co se letalo, se vracelo Eternity lepe (nevim vahu Exploreru a Enyoje, ale Prestige byly bud stejne tezke nebo lehoucce tezsi). Poznatek 2) Bal jsem se, jaka to bude mrcha s takovych stihlym kridlem. Zbytecne. Ano, neda se vydojit jako Prestige (to ale asi ani Infinity EVO). Ale i tak je minimalka krasne mala, toci to i tak na uchu na miste a pak se dokaze pomerne pekne jeste rozbehnout. Obratne to je porad skvele i s mensima vychylkama. Zkousel jsem, co to udela, kdyz se Eternity s tim stihlym kridlem pretahne. Zadne vrtani/padani po kridle! Jen se zhoupne a rozbehne dal Poznatek 3) Sice to nebyl jeste 100% produkcni model, ale i tak se po vytazeni klapek nerovnaji kridla (jako u jinych obdobne tezkych letadel) Poznatek 4) Je tam mraky vychytavek, ktere to kridlo dela lehke, pevne a povrchove suprove paradni. Zase, pak jsem okukoval jine modely pro porovnani. Mraky drobnosti (a nejenom na kridle) Poznatek 5) Pripravenost modelu od vyrobce - co vse je tam jiz z vyroby pripravene, jakym zpusobem, ... to bych rekl ze nema konkurenci. Ac jsem si myslel, ze s Infinity EVO jeste jednu sezonu odletam, tak po Sambe jsem zmenil nazor. Jeste jedna soutez v Tabore a pak prechazim na Vecnost Takze jestli nekdo bude chtit Infinity EVO Performance s V ocaskama, tak brzy bude na modelbazaru btw: Eternity si pujcil na packy i Michal Vagner a krome velkeho usmevu to komentoval slovy "to je uchylny" (narazel na chovani era, kdy tocil na uchu a knipl vyskovky si skoro vmacknul do bricha - pritom Eternity porad tocilo a nesesypalo se) Za me skvela prace, Bohousi
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 13.09.2021 17:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Re Creagel. Pro Michala to musel byt zajimavy zazitek. V době kdy byl mistr ČR hmotilo F3J jak dvě komplet F5J.
Bohoušovo era jsou fakt skovosty a bozsky letaji..
|
|
Nahoru |
|
|
creagel
|
Napsal: pon 13.09.2021 18:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2009 Příspěvky: 1176 Bydliště: Sedlcany
|
Presne jak Dalibore rikas Navic letos to bylo poprve, co letal a rovnou s takovym F5J
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 13.09.2021 19:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
No.. Ja mam objednanou Eternity na vanoce. Ta proste v hangaru byt musi!!!! Momentalne cpu serva do druhych - novych kridel na Infinity.
|
|
Nahoru |
|
|
klingon77
|
Napsal: pon 13.09.2021 21:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.1.2009 Příspěvky: 253
|
graup15 píše: Re Creagel. Pro Michala to musel byt zajimavy zazitek. V době kdy byl mistr ČR hmotilo F3J jak dvě komplet F5J.
Bohoušovo era jsou fakt skovosty a bozsky letaji.. No, to byl Nizky zatizeni, tenky profily a maly setrvacny hmoty (hmotnost usi a ocasnich ploch) proste delaji svoje. Ja jsem holt z jine doby, kdy byl kazdy pekny kruh v termice male umelecke dilo https://f3j.com/pages/pike-plus
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|