Autor |
Zpráva |
tomashr
|
Napsal: pát 01.11.2019 11:24 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Zrovna na F1A je ale názorně vidět, že je každý detail nutno posuzovat v širším kontextu, tedy hlavně v souvislosti s tím, jak se s modelem reálně létá. Obecně se tvrdí, že růst výkonů moderních F1A je obrovský, ale to je typická polopravda, když vypustíš nějaké pomalu 50 let staré retro F1A jako Saper v 45m (vlek na šňůře bez výstřelu) a vedle něj ve stejné výšce pustíš současný superspeciál, tak nebude rozdíl v naklouzaném čase stát za řeč, odhaduji pro nový model tak 20s navíc a to ještě kdoví jestli. Ten obrovský růst výkonů je dán čistě technikou vleku a výstřelu, kdy bude začínat proti "staré klasice" zcela jistě o 30 metrů výše a nejspíš bude rozdíl ještě větší. Pokud tedy bude souměrný profil VOP umožňovat vyšší výšku po výstřelu, tak se jistě vyplatí, i kdyby se výkony ve stabilním kluzu naopak lehce zmenšily (což je klidně možné), ale je dobré si jasně uvědomit ty body, kde to prospěje a kde naopak spíš ne.
On je podobný posun vidět i právě u F5J - začínalo se prostě s odlehčenými F3J, jenže se stále více ukazuje, že odpadnutí výstřelu na šňůře a další specifika vedou u modelů k docela znatelným odlišnostem. Popravdě by mne nijak neudivilo ani kdyby došlo na pokusy s nosnou VOP...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|