Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 252 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 14:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.4.2008
Příspěvky: 594
A ze mu to tu hosi verite :)
(momo vtedy si to zabudol odvazit)


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 16:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1096
Bydliště: Sedlcany
Vratim vlakno tematicky zpet, kam patri - k Infinity EVO. Prisla serva, tak jsem zacal osazovat kridla. Pro osazeni moji Performance jsem po konzultaci s Bohousem sel do X10 mini - a to jak na klapky, tak na kridelka. Na rozdil od Dalibora, mne se IDS system naprosto libi po vsech smerech (absence vuli, cistota osazeni, provedeni).

Oproti me predesle NG jsem se rozhodl jit cestou slozitejsi - na kridelka jsem zvolil uplne nejmensi paku na serveru. Proc slozitejsi - dira, do ktere se zasunuje osicka, je totiz pod hranou serva. Tudiz neni uplne primocare ji tam zasunout. Idealni je nasadit paku serva na tahlo, zacvaknout osicku a pak (v kridle) nasunout paku na servo. Kdo nekdy osazoval KST serva timto systemem vic, jak tezko to jde nasadit. Proc jsem do toho sel - u NG jsem jsem sel do vetsi paky, ale musel jsem omezit vychylky serva na 65%. Proc zbytecne osekavat drahu/rozliseni serva. Za tu drinu to stoji,ne? :D Druhy duvod je ten, ze i kdyby byla nejaka vule (jako ze neni) v tahlu nebo pace, tak na kratsi pace se bude mene projevovat. Dalsi (teoreticky) duvod je ten, ze by servo nemuselo dostavat takovy kotel, jako pri vetsi pace.

Moje Performance je Big Flap - pro porovnani pridavam fotku s kridlem NG, kde mam klasickou klapku. Znamena to o 2cm vetsi klapku (mereno u korene kridla), vetsi kridelko. BF ma trochu jine tahlo klapky (takze nemuzu pouzit uz odzkousene osazeni z NG). A protoze tentokrat uz to nepipam do Graupnera, ale do JETI, tak mi to porad nevychazelo. Porad ne a ne dosahnout poradne otevrene klapky a zaroven dostatecneho pohybu nahoru. Nejdriv jsem to resil s Tomem Hlavinkou, ze jemu sice nejde klapka na 90 stupunu dolu, ale i tak to brzdi dostatecne a nema s tim problem. Pak jsem to resil s Bohousem po telefonu, ze bohate staci druha a nebo treti paka zleva (tzn. od nejmensich) a ze s tim taky nema problem (po posunuti subtrimu serva). Nooo, problem byl v tom, ze jsem moc ovlivnen Graupnerem :D U jeti jsem musel stred posunout ne o 100%, ale o 180% (to jsem na Graupneru nedostahnul ani nahodou). A voala - jde pouzit opravdu i druha nejmensi paka (coz by pro urceni meho kusu do vetru naprosto dostacovalo) a nebo treti, pak je to temer 90 stupnu dolu. Sel jsem cestou vetsi paky (i tak je o jednu mensi, nez na mem NG). Jako "bonus" mam plne zamknutou paku pri plne vychylce.

Kdyz uz bylo vse odladene a poznacene co/jak/kam, tak obrousit lehce vnitrek kridla pod rameckem, obrousit lehce ramecek, odmastit a sup s tim do kridla.

Lepeni ramecku uz delam porad stejne - nejdriv zakapnout super ridkym vterinakem. Pozor ze dost tece a rozteka se, takze staci vzdy kapicka na hranu ramecku po celem obvodu - treba namocenou smejli. Nepouzivejte na to strikacku s jehlou - vyprsknete tam toho moc. Po zaschnuti vyzkousim funkcnost - ramecek uz drzi fest. Pokud vse ok, pak jeste rozmichat 30min expoxy, smichat s mirkobalonama a udelat kolem dokola ramecku lem.

K tem rameckum od servorahmen s podpurnym loziskem jedna drobnost - doporucuji tam lozisko zacvaknout pred lepenim ramecku do kridla. U jednoho se mi stalo, ze tam lozisko vubec neslo zamacknout a to byl porod ho tam dostat ;)


Přílohy:
Poznámka: Vybrana paka pro klapku
kst_x10_mini_flap.JPG
kst_x10_mini_flap.JPG
[ 198.39 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Poznámka: Vybrana paka pro kridelko
kst_x10_mini_kridelko.jpg
kst_x10_mini_kridelko.jpg
[ 223.29 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Poznámka: Zelepeny ramecek serva kridelka (cast zavazi EVO pouzito k zatizeni serva pri lepeni)
zalepeni_kridelka.JPG
zalepeni_kridelka.JPG
[ 227.23 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Poznámka: Paka klapky pri plne otevrene brzde
klapka_plne_otevrena.JPG
klapka_plne_otevrena.JPG
[ 240.52 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Poznámka: Plna vychylka klapky
klapka_max.JPG
klapka_max.JPG
[ 296.41 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Poznámka: Velikost standardni klapky vs BF
std_vs_BF_klapka.JPG
std_vs_BF_klapka.JPG
[ 59.22 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Poznámka: Velikost standardniho kridelka vs BF
std_vs_BF_kridelko.JPG
std_vs_BF_kridelko.JPG
[ 55.55 KiB | Zobrazeno 341 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 18:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7355
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Ahojky.
Hezký to máš..paráda.
Mám prosbičku. Kolik ti hmotí servo (KST) plus rámeček a táhlo LDS. ?
Já do druhé (thunderstorm) Infinity EVO ( Jo EVO je vždy big flaps :-) :-) Možná použiju LDS taky. Ještě uvidím.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 18:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1096
Bydliště: Sedlcany
Tak to jsem nepostrehl, ze se EVO dela jen s BF :)

Samotny ramecek ti bohuzel nezvazim (uz jsou vsechny v kridle). Ale kridlo je s rameckama o cca 10g tezsi, takze mi to vychazi +/i 5g na ramecek (spise mene, mam jeste sachty oblepene papirovou paskou).

Servo KST X10 mini + paka na klapky + lozisko vazi celkem 25.5g (tzn.+2.5g oproti samotnemu servu). Tahla uz jsou od Bohouse namontovane pri dodavce - a kvuli vazeni ho vyndavat nebudu :D


Co se tyka KST X10 mini - skoro vsichni, co to instaluji do zavodnich F5J, tak z toho odrezavaji jednu packu (v ramecku za ni nedrzi a je to zbytecna vaha na vic). Docela by me zajimalo, kolik ta packa vazi - jestli se do toho poustet nebo ne.


Naposledy upravil creagel dne ned 24.05.2020 0:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 19:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1096
Bydliště: Sedlcany
Co se tyka pak na servu. Pro kridelka (tu nejmensi moznou) mam kolmo nahoru (neni predsazena ani na jednu stranu).

Paka klapky (treti nejmensi) je o cca 2 zoubky predsazena smerem k nabezce (viz. prilozena fotka).


Přílohy:
Poznámka: Predsazena paka klapky (paka ukazuje vrcholem smerem k nabezce).
EVO_BF_paka_klapky.JPG
EVO_BF_paka_klapky.JPG
[ 35.11 KiB | Zobrazeno 291 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 19:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7355
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Tolik hmotí Futaby s rámečkem.
Takže rozdíl hmotností nepodstatný, ale životností bych si vsadil na Futaby :-)
I když, u závodníků je životnost méně podstatná.


Přílohy:
IMG_20200419_204717.jpg
IMG_20200419_204717.jpg
[ 92.87 KiB | Zobrazeno 284 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 19:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1096
Bydliště: Sedlcany
Jsou zavodnici a zavodnici ;) To ze letas zavodne neznamena, ze to ero tyras bodanim, pristavanim s otevrenyma klapkama apod. Ano, bodnout to presne v case na bod je lehci, nez tam elegantne sednout na minimalni rychlosti dokluzem, ale da se to i setrne :D

Pred letosni sezonou jsem kontroloval serva v soucasne Infinity NG (KST X10 mini na klapkach a MKS na kridelkach a ocaskach). Bez vuli, bez viditelneho poskozeni (krabicku jsem nerozebiral). Tahla a paky taky porad stejne bez vuli.

Futaby jsem ted u EVO Performance zvazoval na ocasky - maji proti MKS prijatelnejsi cenu, ale taky mensi tah. A jeden detail - Futaba uvadi u serv HV, ze doporucuje napajet jen 7.4V, protoze cokoliv nad snizuje zivotnost serva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 19:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7355
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Já to nemyslím zle . Tím (závodní setup) myslím jen to,že s tím de fakto lítáte vcelku prd dlouhé časy.
Po dost špatných zkušenostech u skoro všech 10mm serv (KST i MKS)( Odcházejí ty sranda plíšky na komutátorech) , již používáme pouze 13mm serva. (Futaba asi ideální, neb po 300h pořád běhala jak nic). Uznávám , že máme ale na 100% uchylku ve smyslu,že nad tím mudrujeme asi až moc :-) :-)

U těch 10mm je to loterie jako prase. Jedno vydrží nekonečně, druhé odejde po 50 hodinách provozu.
Ale i tak to nikomu nerozmlouvám.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 19:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7355
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Co by mi teď , ale fakt zajímalo..(protože fialová Infinity Evo Thunderstorm čeká až se rozhoupu jak a čím jí osadím), jak tenhle chlapík.


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz
To dokázal postavit za 1805g .
Ta moje fialová verze hmotí prázdná přesně 1400g. Takže na všechnu výbavu zbývá 405g. Naprosto nemožné se do toho vejít.
Jedině, že to prostě má v základu o 100g lehčí, jinak to možné není.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 20:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9214
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
graup15 píše:
Já to nemyslím zle . Tím (závodní setup) myslím jen to,že s tím de fakto lítáte vcelku prd dlouhé časy.
Po dost špatných zkušenostech u skoro všech 10mm serv (KST i MKS)( Odcházejí ty sranda plíšky na komutátorech) , již používáme pouze 13mm serva. (Futaba asi ideální, neb po 300h pořád běhala jak nic). Uznávám , že máme ale na 100% uchylku ve smyslu,že nad tím mudrujeme asi až moc :-) :-)

U těch 10mm je to loterie jako prase. Jedno vydrží nekonečně, druhé odejde po 50 hodinách provozu.
Ale i tak to nikomu nerozmlouvám.

KSTX10 mini je istota. U Futaby S 3174 odchadzaju hriadele s tisic-hranom. U S3777 ak dojde k zablokovaniu tak do 15 sekund je KO. KST X12 je opat istota.

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: ned 24.05.2020 12:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7355
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
A můžu vědět dúvod nebo fotku té odešlé hřídelky s tisícihranem?
Protože Futaba 3172, 3173,3174 ..furt to samé. A,že by nám něco odcházelo se teda říct nedá.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: ned 24.05.2020 12:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.4.2010
Příspěvky: 554
Bydliště: Praha
Joo, odejde kdyz pristanes na vztlakovky a zapomenes je zasunout :lol: . By mi zajimalo jak by bylo KST v pohode

_________________
Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 252 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz