Autor |
Zpráva |
graup15
|
Napsal: ned 26.07.2020 17:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Grafíky mooc pěkný. Jen bych , k tomu grafu min klesavosti dodal,že výsledky měřené včera večer, kdy byl vzduch i pozdě večer parádní a díky tepelné radiaci země jsou ty výsledky dost zkreslené. Pokud chceš pravdivý graf, jdi min třikrát po sobě (a pak to zprůměruj), ale v 5:00 ráno. To ještě opravdu je luft bez jakékoli termiky. Nutno , ale podotknout,že ten graf je reálně k ničemu.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
creagel
|
Napsal: ned 26.07.2020 17:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.5.2009 Příspěvky: 1178 Bydliště: Sedlcany
|
S tim se neda nez souhlasit - proto jsem taky psal, ze ten vzduch byl pomerne slusny. Mne spis prekvapilo, ze to ero by si v klidku poletovalo celou dobu bez zasahu do rizeni. Do vyskovky jsem nesahal, korekce jsem delal jen smerovkou, aby mi to neuletelo. Po tomto letu jsem jeste vytahnul Elementa, ale podobny pokus by nedopadl dobre - do vyskovky jsem musel sahat temer porad :/ Jinak nalozeny Infinity na 2100g uz opravdu vrhat bez motoru nebudu (jako jsem zkousel Light), protoze jeden pokus mi stacil, abych si znacne unavil hazeci ruku - mas muj obdiv Dalibore, ze to svoje si takhle vrhal delsi dobu
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: ned 26.07.2020 18:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
No to je právě jedna z famozních vlastností Infinity..umí lítat opravdu sama. Běžně při létání s ní telefonuji , to by s jinou mašinou šlo dost blbě (on většinou při mojich tříhodinových letech někdo otavuje.. Já pomalinku dělám tu druhou. K narozkám jsem dostal GPS senzorek a tak ho montím do té druhé -fialové. (k fotkám) nejdřív vykutat otvor, pak podlaminovat (jinak z toho furt lezou chlupy kevlaru).., pak až to vytvrdne jde otvor vybrousit čistě a přesně
Přílohy: |
IMG_20200726_125437.jpg [ 45.43 KiB | Zobrazeno 4391 krát ]
|
IMG_20200726_125459.jpg [ 51.62 KiB | Zobrazeno 4391 krát ]
|
IMG_20200726_155034.jpg [ 37.98 KiB | Zobrazeno 4391 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: ned 16.08.2020 17:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Tak První Infinity už má nalétáno 50 hodin v luftu (čistého letu) a je to prostě žrádlo model. Mám z ní stejné pocity jako jsem míval z F3B-E Viking. Před časem jsem se poškleboval,že F5J je hrnoluft a neumí lítat rychle. Tak to u tohoto modelu opravdu neplatí. Spolehlivě snáší rychlost 200km/h ( ve verzi Performance) (jen člověk musí být trošku soudný a né ,že při tomhle fofru přitáhne na hulváta Verze Thunderstorm je ještě pevnější. Tu testnu až příští rok v Alpách. V obou modelech mám integrované GPS čidlo,tak rychlost mám real time. Přitom je to pořád F5J, které vyhrává ve správných rukou závody a jeho doména je perfektní let v termice. A asi ( doufám,že se nepletu) je to jediné F5J které je stavěné i ve verzi pro GPS triangl. Na grafíku z dneška..dvakrát, víc než 15 minut mastila Infinity rychlostí 130 až 150km/h tam a zpět po nebi a pořád ve stejné výšce. Pískání bylo slyšet až na zem
Přílohy: |
886m.jpg [ 40.93 KiB | Zobrazeno 3585 krát ]
|
IMG_20200806_174721.jpg [ 84.34 KiB | Zobrazeno 3585 krát ]
|
IMG_20200806_174815.jpg [ 61.48 KiB | Zobrazeno 3585 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 20.08.2020 11:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
No vidiš, tak se pletu Díky za další odkazy. Já nad tím hodně uvažuji (GPS triangle), ale nejsem zatím rozhodnutý. Kdyby to lítal ještě někdo z okolí, to by byl impulz. Ale o nikom nevím.
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 31.08.2020 19:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
creagel píše: Na posledni let jsem si nechal maly pokus - vystoupat relativne hodne vysoko (kam ani pri zavodech nepolezu) a nechat to co nejdele bez zasahu letet "samo". Uplne do toho sahat jsem nemel nervy - obcas uz to bylo dost daleko, takze lehke korekce smerovkou tam jsou. Ale vysledek viz. graf - ne nadarmo se rika, ze ero leti nejlepe samo, kdyz do toho clovek nesaha Let byl dneska v podvecer, pri lehkem vetriku cca 1.5m/s a pomerne slusnem vzduchu. "Vypinaci" vyska byla 288m, letovka 1650g. Dneska večer jsem si říkal, schválně taky testnu min opadavost....no Na grafu jsou tři stoupání, kde z prvního i druhého je průměrné klesání -0.35m/s Což si myslím,že odpovídá letové hmotnosti 1780g. Taky je tam vidět, že ač večer ve skoro 19:00, pořád je vzduch živý a nejmarkantnější je to na třetím stoupání, kdy o 100 metrů výše, už model neopadal vůbec . A navíc přicházející bouřka vytvořila stoupák 2m/s a rychle sílil. Ale čekat na to až to koupím bleskem jsem nečekal, mastil dolů a domů.
Přílohy: |
ScreenHunter_5.jpg [ 39.16 KiB | Zobrazeno 2922 krát ]
|
ScreenHunter_6.jpg [ 38.7 KiB | Zobrazeno 2922 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 12.10.2020 17:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Teda občas mi počasí překvapuje. Venku 12 st Celsia a přitom to nosilo fantasticky. S Infinity hodinový nálet rychle roste, protože být v luftu dvě hodiny v kuse na jednou zapnutý motor, není žádný problém. (druhý graf) Teda tahle přiblblá doba, kdy Corona bubák je snad ve všem, přináší i dobré věci. Všimli jste si,že nikdo neřeší létání s kopterama ? Nikdo neřeší ty píčoviny s max výškou (protože letecká doprava je naprosto v riti) I těch ULL skoro letadel lítá mnohem míň...nebe je naše ( samozřejmně si dělám srandu, ale ..jen trochu
Přílohy: |
875m.jpg [ 46.25 KiB | Zobrazeno 2160 krát ]
|
2h.jpg [ 42.24 KiB | Zobrazeno 2160 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
mch
|
Napsal: pát 23.10.2020 7:31 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 13.11.2009 Příspěvky: 98 Bydliště: Čtyřkoly
|
Nereagoval bych, kdyby nehrozil přenos. Zastínit křídlem obě anténky nebude problém. Argument "mě se to ještě nikdy nestalo..." zde neobstojí.
_________________ PRESTIGE 2PK UltraLight (1120-1260), Light (1430-1850), Windy (1540-2100), Demon F3F
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pát 23.10.2020 17:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
mch píše: Nereagoval bych, kdyby nehrozil přenos. Zastínit křídlem obě anténky nebude problém. Argument "mě se to ještě nikdy nestalo..." zde neobstojí. Ale obstojí...protože je třeba nad tím trošku přemýšlet. Zopakujeme si ..podmínky. a) Od doby co je 2,4Ghz na trhu to dělám stejně..., nálet určitě už přez tisíc hodin...a ještě jsem nespadnul b) Lítám hodně vysoko..opravdu hodně. Tím to je i daleko..a to hodně....zase žádný problém. Nejvýš jsem byl 1240m s Vikingem.. d)Létám zásadně rekreačně..tzn nejsem ten, co v touze získat místo na bedně a pohár z Bauhausu, poletí po startu v 10m výšky 1km daleko v přesvědčení,že tam ten stoupák asi je. To nikdy!!! Nedělám. Taky nedělám abych se z kilometru vzdálenosti plazil při zemi na přistání..na to mám motor abych vyletěl výš a přistával z normální vzdálenosti a výšky. Protože mi je jasné,že na tento režim jsou jakékoli modelářská rádia s výkonem nula hovno..tzn 100mW háklivá. e) Taky jsem lítal FPV a mám pořád vybavení na 433Mhz -2W. Tam to může být 30cm nad zemí ,3km daleko a furt to funguje..a to i zastíněné pulkou vesnice.. f) Takže ještě pořád si myslíš,že to dělám ty hromady roků špatně??? A, že jsem idiot co spadne na zastínění antének??? Dalibor
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|