Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 448 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: ned 12.09.2021 20:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2009
Příspěvky: 1169
Bydliště: Sedlcany
Pokud myslis F5J tak ano - je dan FAI limit plosneho zatizeni a to rozmezi 12-75g/dm2. S tim, ze ta spodni hranice je uz dost papirovy ero (nic moc nesnese) a na zavodech do hodne specifickych podminek.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 13.09.2021 20:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Neni nad to prifrcet z prace... Zadne trmaceni na letiste, proste Infinity vrhnu do luftu. Rozvalim se na terase a hodina v luftu jak nic.


Přílohy:
13.2021.jpg
13.2021.jpg
[ 35.51 KiB | Zobrazeno 1296 krát ]

IMG-20210913-WA0002.jpg
IMG-20210913-WA0002.jpg
[ 59.11 KiB | Zobrazeno 1296 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: úte 14.09.2021 1:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 11971
Bydliště: praha 5
graup15 píše:
Neni nad to prifrcet z prace... Zadne trmaceni na letiste, proste Infinity vrhnu do luftu. Rozvalim se na terase a hodina v luftu jak nic.


Takže už chápeš, proč mi to vyhovovalo v karavanu na Raný :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 25.09.2021 21:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Jo chapu.
Je to politanicko... Zadne trmaceni se autem nekam, kafe do 3 minut na stole i pri litani...
Jen by to chtelo jeste podobne postizeneho kolegu na litani.
Preci jen, ve dvou je litani zajimavejsi.
Ale uznavam, ze asi tezko najdu nekoho kdo je stejně zamereny/postizeny jako ja:-)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 25.09.2021 21:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Vsimnul jsem si jedne zajimave veci... Logicke, ale presto zajimave.
Asi obecne si lidi mysli, ze cim tezsi ero, tim vetsi potrebuje plac na pristani.
Viking mel skoro 3 kg a pristavat na muj plac nebyl zadny problem, pri vysunuti klapek nejenom brzdil, ale hlavne silně opadal.
To u F5J ktere je o vic nez kilo lehci, tak uplně neplati.
Klapky sice brzdi, ale ero uz tak ma pomerne malou doprednou rychlost, tak ten efekt neni tak dramaticky, ale horsi je, ze to mnohem meně opadá. Takze rozpocet na pristani musi byt o hodne presnejsi nez s Vikingem.
Dnes jsem si testoval jestli tyhle presne rozpocty jeste zvladnu.. Zatim ano.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 27.09.2021 10:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.6.2008
Příspěvky: 5868
Bydliště: Praha ČR
Dalibore u lehkého F5J se rozpočet dělá malinko jinak - ve finální fázi jdeš v případě potřeby dolů bez klapek a díky menší rychlosti pak i relativně rychlý přílet hravě ubrzdíš. Druhá věc - člověk si při přiblížení daleko víc hraje s klapkami (hlavně když se i chceš trefit do času, nejen na bod), plynulé řízení od celkem malého, kdy spíš vztlakuješ a "čekáš" při nataženěm letadle až po plnou brzdu, kdy to i při jen mírném protivětru fakticky zastavíš. No a jak píšu taky klidně úplné zavření klapek a potlačení pro klesání (a nemyslím jen případné zabodnutí). Neřekl bych, že musíš mít přesnější rozpočet, ty máš naopak daleko větší prostor pro úpravu rozpočtu, když ho nemáš ideálně, ale zkrátka si s klapkami musíš "vyhrát".
Určitě ale souhlas, že se to chová jinak než třeba u Vikinga, ono je to jiné i proti staršímu F3/5J s hmotností třeba 2100g o F3B nemluvě (oboje znám z osobní zkušenosti).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: úte 28.09.2021 15:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
No..u lehkého (tím myslím do 1600g) modelu ano.
Ale moje Infinity Evo má 1800g. A jukni jak to drandí na přistání. Tady nejde moc experimentovat a chybovat :-) :-)
Taky je tam vidět jak to zabere a stoupá na ty 3S LiIon VTC5A.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: ned 03.10.2021 21:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
V članku se zmiňuje, ze piloti leti daleko po větru a hledaji termiku.
Nejak to nechapu. Proč litaji po větru? Aby pak nedoleteli zpět...
Muze mi to někdo vysvětlit?

https://stoupak.cz/clanky/f5j/274-10-sa ... -world-cup


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: ned 03.10.2021 21:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2008
Příspěvky: 11971
Bydliště: praha 5
graup15 píše:
V članku se zmiňuje, ze piloti leti daleko po větru a hledaji termiku.
Nejak to nechapu. Proč litaji po větru? Aby pak nedoleteli zpět...
Muze mi to někdo vysvětlit?

https://stoupak.cz/clanky/f5j/274-10-sa ... -world-cup


že bys po větru dřív doletěl do místa kde je momentálně termika, než proti větru?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 04.10.2021 6:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
To si nemyslim ze bude duvod.
Na motor muzou letet dopredu dost dlouho..
Treba odpoví Tomáš.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 04.10.2021 6:59 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 9.6.2013
Příspěvky: 62
Bydliště: Pardubice
graup15 píše:
To si nemyslim ze bude duvod.
Na motor muzou letet dopredu dost dlouho..
Treba odpoví Tomáš.


Tak za prvé, když jde termika někde kolem vás, odchází přeci po větru, takže jdeš tím směrem kam odešla. Před sebou ji zjistíš až když do ní naletíš, nebo když tam máš "sondy". A za druhé, po věru proletíš a prozkoumáš daleko větší plochu než proti větru.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 04.10.2021 8:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.6.2008
Příspěvky: 5868
Bydliště: Praha ČR
Manta ti to píše dobře... Zaprvé od sebe po větru vždycky poznáš termiku lépe než proti větru (proti větru se plete stoupání s přibližováním po nafouknutí). Zadruhé termika jde vždy po větru, ty běžně před startem cítíš, že nad tebou něco jde, tak holt musíš letět za tím. Zatřetí (tohle je podle letiště) máš často za sebou nějaké "trhací místo" - stromy atd. a zase logicky v kombinaci s bodem 1 jdeš nad ně. Začtvrté opravdu hraje roli ta rychlost přeletu.
A navíc to je celé o souvislostech s vypínací výškou - pokud netrefíš bublinu už na motor, tak z výšky pod 50m se proti větru nikam moc daleko nedostaneš, zatímco po větru je ještě šance na záchranu leckdy reálná.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 04.10.2021 8:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7747
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Diky za odpověď, tohle mi nebylo jasné.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 448 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz