Mam ted pro svoji Infinity EVO Performance druhy trup. Puvodni je X, ted druhy je V. Ocasky jsem si nechal udelat z horni strany reflexni ruzovou - je to suprove videt a hlavne je to hezky
. Motor jsem pro novy trup zvolil Tenshock 1515-15T s reisenauerem. Akorat mi nevychazelo teziste.
Ano, muzou za to ty ocasky s reflexni barvou. Nezda se to, ale prida to vzadu par gramu a pak do cumaku musim davat 25g olova. Fuj. Tak co s tim?
Standardne ma Infinity jako tahla nerezovou trubicku a na konci 1.5mm drat. Drat je ale 20cm dlouhy (protoze nerezova trubicka se delsi nedela). Originalni tahlo ma 8.5g (takze dohromady x2 a je to 17g). Tzn. skoro nic (vid, Dalibore)
Jenze ... Vetsina vahy je za tezistem v zadni casti trupu (a ze je trup dlouhy). Po konzultaci s Bohousem jsem nakonec sehnal 1.3mm tlusty uhlikovy tahlo 150cm dlouhy - to by jeden neveril, jaky je problem sehnat 1.3mm, 1.5mm nebo 2mm uhlikovy tahlo delsi nez 1m. Z nerezovy trubicky jsem uriznul cca 25mm a udelal z ni spojku uhlikoveho tahla a oceloveho dratu (drat jsem taky zkratil co to slo (ma taky cca 25mm). Ocelovy drat je potreba trosku obrousit, aby sel do trubicky vlozit. Slepeno je to pak v trubicke epoxy.
Takove tahlo vazi jen 3.6g. Jednoduchym poctem jsem usetril necelych 35g na letovce. Ze to nesedi?
Ale sedi. Ted uz totiz vychazi teziste dobre. Takze jsem usetril cca 10g na tahlech, ale hlavne jsem usetril 25g olova v cumaku.
Tady je videt, jak strasne malo gramu usetrenych vzadu dela na cumaku. Ja uz pro priste vim, ze si cele ocasky rozhodne nebudu nechavat delat reflexni
A take vim, ze si u Light nenecham udelat ani ruzovy cumak. To je (cca) 9g reflexni barvy, k tomu o neco mene bile a vaha roste.
V priloze jsou 2 nova uhlikova tahla a mezi nima je puvodni tahlo s trubickou.
btw: cele cerne letadlo take neni zadny jackpot - protoze pak kolikrat to letadlo pri letu proste nevidite