Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 7:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2017
Příspěvky: 344
Bydliště: Nymburk, ČR
No baterky tu mam 2* 3S 2200mAh
Stacila by tam jedna?
Jestli se motor vejde zmerim

_________________
Když už, tak už...
Sky Surfer X8, Tomahawk II, EPP Piper, Airboati, Čejka,S800, Swish, Flysky FS-i6X


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 10:44 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 8990
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 300
Blog: Zobrazit blog (3)
A mimochodem.. Už jsi model zvážil?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 11:04 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 8990
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 300
Blog: Zobrazit blog (3)
Na 3S by s Aeronaut CC 13x8 šel.. Proud 65A. Příkon 590W, výkon 455W (tedy bude třeba uchladit 135W !!!) Stoupavost cca 7,6m/s. Na jedno nabití vystoupáš cca 3x do 250metrů.

Osobně si myslím, že to bude lehký pohon (cca 350g) a dal bych druhou baterku paralelně. Přeci jen nevím v jakém je stavu a tohle bude trvalých 30C.


Přílohy:
eCalc Results.csv [1.84 KiB]
21 krát
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 14:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2017
Příspěvky: 344
Bydliště: Nymburk, ČR
Diky moc za vypocty!
Letadlo jsem jeste nevazil, ale prej 2.38kg.
Barerka by tech 30C mela dat v pohode, je na asi 65C kupoval jsem ji do airboatu s mnohem vetsim vykonem. Ale kdyz to vyjde lepe do teziste tak tam urco dam druhou

_________________
Když už, tak už...
Sky Surfer X8, Tomahawk II, EPP Piper, Airboati, Čejka,S800, Swish, Flysky FS-i6X


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 16:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2010
Příspěvky: 1523
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
TomasC píše:
Na 3S by s Aeronaut CC 13x8 šel.. Proud 65A. Příkon 590W, výkon 455W (tedy bude třeba uchladit 135W !!!) Stoupavost cca 7,6m/s. Na jedno nabití vystoupáš cca 3x do 250metrů.


Pěkně prosím, smutně koukám, nepřepočítal bys to i pro CC 12.5/6.5 nebo/a 12x6? Mám za to, že by to nemuselo výkonově vyjít o moc hůř, ale účinnost by mohla být o chlup vyšší. Díky moc.

_________________
Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 17:25 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 8990
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 300
Blog: Zobrazit blog (3)
Máš to v příloze. Účinnost se pro 12x6 zvedne o 4% a tím i podle ecalcu vystoupaná výška o 8%. Ale na startu, když to budeš házet z ruky tak ti bude chybět 20% výkonu. Bavíme se o 770metrů nebo 840metrů.

Pro 12,5x6,5 to je 2,7% účinnosti výška o 3% a chybět bude 10%.

Tohle si každý musí rozhodnout sám, jak se cítí se startem a jak moc chce vysoko.


Ostatně si myslím, že investice do ecalcu 6,49$ na ROK je prostě snadno návratná na úsporách za první špatně vybraný motor.


Přílohy:
eCalc Results (3).xlsx [13.51 KiB]
14 krát
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 17:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2010
Příspěvky: 1523
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
TomasC píše:
Ostatně si myslím, že investice do ecalcu 6,49$ na ROK je prostě snadno návratná na úsporách za první špatně vybraný motor.


O té investici jsem takhle neuvažoval (zprovozním tak jedno letadlo za tři roky, bez nadsázky), ale asi máš pravdu. Teď jsem zaplatil a sice mi to naúčtovalo místo 6.49 nějakých 7.25 nebo kolik, ale to je detail. Díky za nakopnutí, tohle asi mělo smysl.

_________________
Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 20:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2017
Příspěvky: 344
Bydliště: Nymburk, ČR
Tak jsem na to teď kouknul v PC a je to paráda, díky moc :D
myslíš že ten z HK bude teda lepší než ten RAY?

Jdu vážit a měřit :D

_________________
Když už, tak už...
Sky Surfer X8, Tomahawk II, EPP Piper, Airboati, Čejka,S800, Swish, Flysky FS-i6X


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 21:27 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2017
Příspěvky: 344
Bydliště: Nymburk, ČR
Takže zváženo a změřeno:
Váha s baterkou 2440 bez baterky 2330 (myslím s přijímačovkou) + je v čumáku hodně olova, ale kolik nedokážu odhadnout... Je to cca do 5cm od špičky. Kde je trup vysoký ca 45mm

35mm motor se tam vejde úplně přesně :D

_________________
Když už, tak už...
Sky Surfer X8, Tomahawk II, EPP Piper, Airboati, Čejka,S800, Swish, Flysky FS-i6X


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 22:36 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 8990
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 300
Blog: Zobrazit blog (3)
Ray není skladem, takže je to snadné.

A je tam i místo na přívodní kabely k motoru? Vedou až na čelní přepážku.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: stř 13.03.2019 23:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2017
Příspěvky: 344
Bydliště: Nymburk, ČR
Jo a jo to jsem si nevšiml, že není skladem...

jo vejdou, natěsno, ale vejdou

_________________
Když už, tak už...
Sky Surfer X8, Tomahawk II, EPP Piper, Airboati, Čejka,S800, Swish, Flysky FS-i6X


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: čtv 14.03.2019 0:58 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 8990
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 300
Blog: Zobrazit blog (3)
Případně to udělej jako Lomcovák na Optimě. Vodiče kolem oběžky prostě venkem trupu.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motorizace starší F3J
PříspěvekNapsal: čtv 14.03.2019 7:06 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2017
Příspěvky: 344
Bydliště: Nymburk, ČR
Jo, takhle to mám na swishovi

_________________
Když už, tak už...
Sky Surfer X8, Tomahawk II, EPP Piper, Airboati, Čejka,S800, Swish, Flysky FS-i6X


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dnadrchal a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz