Switch to full style
Větroně s pomocným elektromotorem a nejčastěji sklopnou vrtulí
Odeslat odpověď

Re: zkušenosti s motorem AXI 2826/13 V2

stř 13.03.2019 8:58

Moje vybíjecí křivky nejhorších baterek, nové drží lépe, ale nemám je komplet změřené. Zatí,m to vypadá že nové mají podobné křivky jen o 1V posunuté nahoru.
Přílohy
Moje vybíjecí křivky.png

Re: zkušenosti s motorem AXI 2826/13 V2

stř 13.03.2019 11:19

Myslím, že je od tebe brutální vypínat při 2,33V na článek. Vypínal bych při 18V. Ještě si to dovedu představit v letadle, ale nikoliv při testování.

Re: zkušenosti s motorem AXI 2826/13 V2

stř 13.03.2019 18:27

To je omyl. Nevpínám tak nízko, vypínám v průsečíku čar. Cucat víc nemá smysl Volty pak spadnou v řádu 1sec a akorát bych si ničil akumulátor. Při 19,6 omezím výkon a nechávám si rezervu na přistání cca 1,5minuty motorového letu.
U nových aku je ta křivka posunutá trochu nahoru takže se mi to kříží cca v těch 19,6V.

Re: zkušenosti s motorem AXI 2826/13 V2

stř 13.03.2019 18:41

Jinak se mi z toho co tu padlo se mi dle údajů reisenauer.de nejvíc zamlouvala kombinace LC4260-6T 480ot/Volt s vrtulí 16/8GM.
6s - 22,2V-16x8GM CFK M37, 8843 rpm, 44mp. 968 Watt, Schub 5393g, VPitch 108 km/h, Eta 79,8%
Při koupi mi prodejce přemluvil na verzi 420ot/Vol a vrtuli 16x10. Že by se o předchozí volby bál tenkého krčku vrtule, že ta vrtule je pro F5J a né na tak těžký model co mám. U vrtule doporučené k motoru mi tvrdil, že jsou údaje měřené na zemi a za letu budou jiné a budu potřebovat vyšší stoupání. Dal jsem na jeho radu a pořídil vrtuli 16*10.

Snad to bude šlapat jak má, pokud ne zkusím RFM 15x8

Děkuji za rady
Odeslat odpověď