TomasC
|
Napsal: stř 13.03.2019 10:19 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10763 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Myslím, že je od tebe brutální vypínat při 2,33V na článek. Vypínal bych při 18V. Ještě si to dovedu představit v letadle, ale nikoliv při testování.
|
|
Nahoru |
|
|
honza.i
|
Napsal: stř 13.03.2019 17:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 18.4.2017 Příspěvky: 246
|
To je omyl. Nevpínám tak nízko, vypínám v průsečíku čar. Cucat víc nemá smysl Volty pak spadnou v řádu 1sec a akorát bych si ničil akumulátor. Při 19,6 omezím výkon a nechávám si rezervu na přistání cca 1,5minuty motorového letu. U nových aku je ta křivka posunutá trochu nahoru takže se mi to kříží cca v těch 19,6V.
|
|
Nahoru |
|
|
honza.i
|
Napsal: stř 13.03.2019 17:41 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 18.4.2017 Příspěvky: 246
|
Jinak se mi z toho co tu padlo se mi dle údajů reisenauer.de nejvíc zamlouvala kombinace LC4260-6T 480ot/Volt s vrtulí 16/8GM. 6s - 22,2V-16x8GM CFK M37, 8843 rpm, 44mp. 968 Watt, Schub 5393g, VPitch 108 km/h, Eta 79,8% Při koupi mi prodejce přemluvil na verzi 420ot/Vol a vrtuli 16x10. Že by se o předchozí volby bál tenkého krčku vrtule, že ta vrtule je pro F5J a né na tak těžký model co mám. U vrtule doporučené k motoru mi tvrdil, že jsou údaje měřené na zemi a za letu budou jiné a budu potřebovat vyšší stoupání. Dal jsem na jeho radu a pořídil vrtuli 16*10.
Snad to bude šlapat jak má, pokud ne zkusím RFM 15x8
Děkuji za rady
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|