RCmania.cz - web pro modeláře a modely http://www.rcmania.cz/ |
|
Infinity NG F5J http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=118&t=84831 |
Stránka 2 z 9 |
Autor: | martinni [ čtv 28.03.2019 9:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
creagel píše: Na rcgroups.com jsem videl, jak horni stranu kridla podlepi do krize papirovou paskou. Trochu tim pry pomuzou, aby se nepropsal ramecek na horni povrch kridla. Inu za zkousku nic nedam, tak jsem to udelal taky. Aby se nepropsal rámeček na horní potah, tak graup15 při lepení používá hadr namočený v lihu, který má přiložený na horním potahu a tím chladí při vytvrzování lepidla. Snad se nebude zlobit, že to tu píšu za něj. |
Autor: | creagel [ čtv 28.03.2019 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
O tom lihu jsem to cetl - ale to je spis o tom, kdyz to frezuje. U toho epoxy si nemyslim, ze by problem bylo teplo. Problem bude smrstitelnost. Motor a ESC bude mit prispevek Ale je to Tenshock VIPER-CC 1020-12T s 5:1 reisenauer prevodovkou. A moturek je to opravdu malinkaty |
Autor: | creagel [ pát 29.03.2019 13:25 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J | |||
Jeste foto MPX pro zalepeni do trupu. Uz je obrouseny. Cerna fixace kabelu uz je primo od vyrobce.
|
Autor: | graup15 [ sob 04.05.2019 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Tak jak jseš daleko se stavbou? Už Infinity letěla? Já se pro infinity nadchnul, obzvlášť když jsem zjistil,že se dělá i s motýlem. A na tohle se těším.. (Není to Infinity, ale má to stejné rozpětí a i V tail) Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz |
Autor: | graup15 [ ned 05.05.2019 9:59 ] | |||||
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J | |||||
Na přiložených fotkách je řešení odnímacího motýla na Infinity. Takhle si to představuji,že to má být udělané....perfektní práce.!! Fotky jsem převzal z RcGroups.
|
Autor: | Golfista [ ned 05.05.2019 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Takhle to dělám už asi 5 let. Jednoduché a rychlé spojení. Můžu jenom doporučit. |
Autor: | creagel [ pon 20.05.2019 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Trochu to tady flakam - snazim se spis s Infinity chodit letat Takze ano, uz to letelo. Ted v sobotu jsem si v Nove Pace zkusil prvni soutez. Protoze jsem poridil light verzi, tak jsem chtel nejake normalni podminky na prvni soutez - mno nepodarilo se tak uplne, ale i tak - zaletal jsem si, ero bez ujmy a posledni jsem nebyl. Nervozita velika, soutezni zkusenosti zadne, s Infinity jsem v takovem vetru jeste nikdy neletel Ale uz se tesim na dalsi soutez. A na soutezi jsem se inspiroval, jak lehce opravit ty puvodni poskozena kridla Staci tenka pokovena stribrna lepici paska - funkcni a jednoduche, ac to teda neni na krasu (a na toto poskozeni naprosto dle vseho dostacujici) Ale treba se to bude aspon trochu blyskat, az zase budu nekde v dali a ta ziletka nebude videt Na tu motylkovou verzi jsem koukal. Vypada fakt pekne. Stejne tak je nove moznost udelat i slozeni materialu na letani v tajfunu (kdy letovka zacina na 1750g a lze donalozit dalsich 600g). |
Autor: | graup15 [ úte 21.05.2019 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
A to přesně chci. Letovku do 1800g. A možnost naložit. Lehouše okolo 1300g fakt nechci!!! |
Autor: | creagel [ úte 21.05.2019 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Chapu - ty s tim nebudes jezdit po soutezich. Ja se treba strasne bal toho meho vytahnout do vetru (ac jsem nekolikrat s vyrobcem resil, ze vitr kolem 6-7m neni problem). Kvuli tomu jsem vynechal prvni 2 souteze (ted vim ze naprosto zbytecne). Ted v sobotu jsem to vzal do Nove Paky, ze nebude snad ten vitr tak hrozny.Nooo, docela foukalo - rano az tolik ne, ale odpoledne to gradovalo. A svete div se, ono to fakt vydrzelo. Letal jsem plne nalozeny (takze v mem pripade vaha neco kolem 1600g). A to narazy vetru byly rozhodne vetsi nez 7m/s. Ano, neleti to proti vetru tak, jako napr. muj Energic - ale to by asi od toho nikdo neocekaval, ze? Dulezite je, ze proti vetru to leti, vitr to nerozlozi a je to krasne riditelne. Kdyz chci ero na kraveni, vytahnu Energica, na soutez nebo chytani bublinek vytahnu Infinity (ac teda je to uplne o necem jinem to ridit a pro me je az s podivem, co si to necha libit). A ze ten light neumi letat na rychlosti? Blobost Jen to chce s rozumem a nevytahnotu na rychlosti klapky nebo to otocit jako f3b na bazi Osobne ted resim, jestli ty puvodni kridla opravit (jakkoliv) a nebo si poridit pevnejsi verzi Infinity performance. Ani ne kvuli pevnosti, ale vaze. Ted v sobotu by to mozna jeste par set gramu chtelo, ale uz jsem nemel jak. A preci jen, zatim to vypada, ze me to soutezeni chytlo (je to neco jinyho nez si jen tak poletovat), tak by se 2 ruzne tezky era hodily |
Autor: | tomashr [ stř 22.05.2019 5:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Tak naokraj, já mám pro letošní sezónu jako "bitevníka" Storka se základní hmotností 1450g. Na pohled lehké, jenže se s větrem od začátku počítalo, takže má pevnější střed a další věci, výsledkem je, že se dá bez obav naložit o 600g a je to normální stav, žádné riziko, přirozeně je váze přizpůsoben i výkon motoru. A co je podstatné, model 1400g naložený na 2000g létá nesporně lépe než 2000g v základu, koncentrace hmotnosti do středu dělá divy. Podle mého názoru prostě F5J výrazněji přes 1600g v základu už dnes nedává smysl, technologie pokročila o tolik, že při této hmotnosti už nejsou pevnostní problémy ani při dalším naložení. A z druhé strany naložení přes 2100-2300g v podstatě nemá smysl, protože ani při silném větru to už nedává přidanou hodnotu (a opakuji, že jsme zažili loni na ME týden létání ve větru na hraně FAI limitu 12m/s, takže je to z praxe). |
Autor: | michalv [ stř 22.05.2019 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Prej bitevnika . To je dobry Tome Jestli bitevnika tak mam ja Storka 4 2,6kg |
Autor: | tomashr [ stř 22.05.2019 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
michalv píše: Prej bitevnika . To je dobry Tome Jestli bitevnika tak mam ja Storka 4 2,6kg Chápej, tady ale jde o praktické zjištění (viz třeba to zmíněné ME), že hmotnost navíc od jistého bodu (tak 2,1-2,3kg) ti prostě na výkonnosti ve větru nepřidá nic - prostě nárůst opadání už je větší než možný přínos z větší pronikavosti atd... Lidově řečeno budeš ve stoupáku nabírat pomaleji výšku a pak se proti větru stejně nevrátíš Jasně, jsou výjimky, vím že na jednom MS F3J byl vichr, ale přitom neustále opravdu brutálně silné stoupáky, pak se nekládalo i přes 3kg, ale to je výjimka. Pro rekreační létání to je na větší diskusi, vždy si můžeš pomoct motorem, ale to je jiné téma. A druhá věc je ta výhoda "lehčí naložený" proti "rovnou těžký" - o tom je právě ten můj zmíněný Stork. Upřímně s ním na základu 1450g prakticky nelétám, když není vítr, tak beru druhý kus 1270g nebo dokonce "ultra" EOS 1165g, takže u pevnějšího Storka mám "naloženo" prakticky 100% času (nejčastěji 233g, ale už došlo i na těžší kombinace). Jenže když to naložení model vydrží, tak proč nevyužít výhodu menší setrvačnosti křídla atd.? |
Autor: | michalv [ stř 22.05.2019 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Jojo, je pravda ta, ze kdyz mas lehci ero a muzes ho nalozit tak je to supr. Na bezvetri si ho nechas lehke. Je fakt, ze ja se Storkem 2,6kg si moc tech prizemnich bublinek moc neuziju. Vytocim to taky, ale uz musi byt trochu silnejsi. Na tohle se opravdu hodi lehci F5J. Noo proste univerzalni F5J neexistuje. I kdyz ja si stezovat nemohu, protoze i kdyz mam Storka 2,6kg tak neni problem byt celej den v luftu |
Autor: | graup15 [ stř 22.05.2019 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Infinity NG F5J |
Už jsem to dával do vlákna SSL. Není vůbec žádný problém vytáčet od 20m výšky a ne jednou se to povedlo i s 10m. A to jsem taky na cca 2.6kg. Ono hodně záleží taky na tom,jestli to pilot ukočíruje.. Rozhodně mi ale možnost mít letovku cca 1700 (1800) a možnost doložit na 2.3kg láká. Respektive už je rozhodnuto o Infinity. Mně se líbí jak je model provedený i s mírou detailů které se mi líbí. |
Stránka 2 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |