Autor |
Zpráva |
TomasC
|
Napsal: stř 17.07.2019 10:17 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10762 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Vnitřní povrch trupu není dokonale hladký, což je "následek odsávačky". Na modelu je jednolistá vrtule, která je počítačově vyvážená, ale stejně to letadlem pohazuje od aerodynamiky vrtule a to prostě nemá řešení. Do letadla stejně musí přijít zátěž cca 40g, protože dle pravidel musí být těžší než 1000g. A tak mám prostor na vychytávky. Než tam jen nalepit olovo. To dokáže každý.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 18.07.2019 17:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Mám rád tyhle vychytávky....perfektní!!! Ja si testnul ( pro radost) jak je na tom výkonově můj pohon do budoucí Infinity. Na obrázku je Lehner 1515/11D a rozměrově a váhově podobný (hojně používaný) Tenshock 1515/13T. První měření je s vrtulí 14/7 GM na trámci 41mm, baterie 3S-1800mAh Otáčky 8600, proud 60A Druhé měření je s vrtulí 13/8 GM na kuželu GM 32mm, baterie 3S-1800mAh Otáčky 9400, proud 50A, příkon 553W Třetí měření je s vrtulí 13/8 GM n kuželu GM 32mm, baterie 3S-LiIon 2600A Otáčky 8400, proud 42A, příkon 423W. Napětí při plném příkonu spadlo na 9.3V Hezky je vidět ten rozdíl mezi LiPol a LiIon když je měření hned za sebou jdoucí Lehner 1515/11D je fakt masakr. Ani při max proudu 60A není ohřev motoru nijak dramatický. Pokud by se použilo 4S-Lipol nebyl by problém 1kW příkonu. Vcelku mi koresponduje velmi vysoká účinnost motoru ( udávají 94%) s ohřevem ztrátou na motoru.
Přílohy: |
WP_20190703_19_45_41_Pro.jpg [ 68.49 KiB | Zobrazeno 4381 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
michalv
|
Napsal: pon 29.07.2019 20:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2010 Příspěvky: 583 Bydliště: Praha
|
Hezky to mas Dado
_________________ Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 12.08.2019 19:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Už se blíží dokončení a zálet. Konečná hmotnost bude 1650g letovka. Takže diskuze o tom,jestli s Infinity majitel může nebo nemůže na soutěž jsou mimo mísu. Jen jsem teď narazil na zajímavou věc. Pro YGE regly vyšel nový firmware, ale nejde stáhnout. Musíte si o něj napsat a bůhví jestli mi ho pošlou. Takže pokud to tu čte Ivan Hořejší...., tak Ivane jsi distributor, tak bych čekal,že na stránkách najdu i tento fw ke stažení !!!!
|
|
Nahoru |
|
|
creagel
|
Napsal: pon 12.08.2019 22:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2009 Příspěvky: 1176 Bydliště: Sedlcany
|
Je to bezna vec s tim YGE - posli jim seriak reglu a poslou firmware Odzkouseno. A ne, nenajdes ho na webu ke stazeni, protoze bude limitovany na SN regulatoru. EDIT: Jinak diky za info - koukam ze tam jsou zmeny v nastaveni eventu pro muj graupner hott. Rano jsem poptal update a ted mi dorazil do mailu.
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: stř 14.08.2019 15:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Už mi ho taky poslali. Až budu doma testnu to jestli je vázaný jen na s.n číslo reglu. Mám ty YGE 35 LVT dva . Hlavně tam píšou,že je zpřesněná hodnota na 1mAh . Což potřebuji.Zepsus spínač je na cestě a tak doufám,že to bude fungovat tak jak chci. Tzn jakmile klesne napětí z rx baterek (po cca 2h40 min) na 6V tak se přepne na BEC. Vzhledem k tomu,že tam budu mít 3S-2600mAh ještě v pohonných, tak budu moct pokračovat klidně dál. Např v neděli bylo počasí jako sviňa...kdyby mi furt prudič Marek neukecával abych mu ukázal jak rychle lítá SSL tak nebyl žádný problém letět na jedno první nastoupání přez 3h v kuse. (Viz grafík z našeho letiště v australské buši). Takhle jsem se na to po 2h20 utratil slušnou pokračovací výšku...
Přílohy: |
Austrálie.jpg [ 45.59 KiB | Zobrazeno 2223 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
creagel
|
Napsal: pon 19.08.2019 12:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2009 Příspěvky: 1176 Bydliště: Sedlcany
|
Pridam zpetne dalsi stripek z meho osazeni - tentokrat SOP a VOP (mam kormidla do krize). Puvodni smerovka byla zlomena, privezl jsem si novou. Ta ale jeste nemela serizly ukos - bez nej nejde nasadit na vyskovku a pridelat k trupu. Na stare (znicene) jsem si to vyzkousel. Papirovou maskovaci paskou vyznacil linii, upnul diamantovy koutouc do dremelu a opatrne odrizl. Pak jsem to lehce prebrousil a bylo hotovo. Pasku chce sundavat opatrne. Pak nasledovalo osazeni paky na tahlo. U toho jsem opet vyuzil zniceneho kormidla a vse na nem nazkousel Nasel jsem spravnou vysku, oznacil, ostrym skalpelem udelal dirku a otvor jsem pak vybrousil diamantovym pilnickem se spickou. Zbyvalo jeste zalepit "trn" pro prichyceni k vyskovce. Vse lepeno 30min epoxy zahustenym mikrobalony. Stejne tak uriznuta cast smerovny se (stejne jako na originalu) potre epoxy s mikrobalony (puvodni byla ale cerna, moje je ted bila). Na fotkach je ale poloha paky blbe (coz jsem si overil az po zalepeni) :/ Ocko by melo vychazet jeste vice ke stredu smerovky. V te poloze, co je na fotkach, lehce drhne o trup. Nic hroznyho, vyresila to jednoducha uprava na trupu, ale hezke to neni Na samotne VOP neni vubec nic treba Pro ovladani jsou nutny serva (logicky). Ty se osazuji do dodaneho preklizkoveho loze. Poloha loze je pro kazdy pohon/aku jina. Na co si potreba davat pozor u kormidel do krize - servo vyskovky potrebuje vetsi paku (viz. foto). To obnasi neosazovat serva na osu do trupu, ale vice smerem k smerovkovemu tahlu (jinak nebude mit vyskovkove servo dost prostoru pro vetsi paku a nebude potrebna vychylka na potlaceno). A protoze jsem si predvrtal dirky na sroubky do loze a az pak tohle zjistil, tak jsem si loze musel udelat nove (podle puvodniho) Jak je videt na fotkach, je to docela natesno - nic ale nedrhne. Na kovovych vidlickach je nutne vybrousit spodni rameno, aby se paka neopirala o hlavu paky serva.
Přílohy: |
Poznámka: Smerovka jeste pred odriznutim ukosu a zalepenim paky.
sop.png [ 932.7 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
Poznámka: Pilovani drazky pro paku.
sop_pilovani.png [ 966.61 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
Poznámka: Pripravena paka ve sve pozici (stale neuriznuty ukos).
sop_pred_zalepenim_a_rezanim.png [ 579.03 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
Poznámka: Pozice oka paky.
sop_pozice.png [ 596.21 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
Poznámka: Dalsi pohled na pozici oka paky.
sop_pozice2.png [ 624.88 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
Poznámka: Osazeni serv v trupu.
trup_serva.JPG [ 54.53 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
Poznámka: Uprava trupu pro paku SOP.
trup_dira_pro_paku.JPG [ 103.37 KiB | Zobrazeno 1982 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: ned 25.08.2019 17:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Tak dnešním dnem končí seriálek Infinity NG. Tato super výkonná mašina je zalétaná a pocity z chování modelu jsou nepopsatelné. Zálet proveden na hodně hrubé nastavení, bez letových režimů, diferenciací a správných režimů V tailu. A i tak je to prostě famozní. Vytočit prd od země,žádný problém. Ovladatelnost modelu a dynamika přechodů z prudké zatáčky na malé rychlosti do opačné...tak si to představuji !!!!. Rychlá reakce bez kompromisů. Prostě je vidět,že je to závodní speciál. Ale!!! Přitom a právě proto z mnoha důvodů velmi vhodný pro rekreační , no-limit výkonné létání v termice. Pevnost modelu umožňuje kraviny na dost vysokých rychlostech. Testoval jsem to rozjet ze 100m a pak za to vzít na hulváta. Prostě na plné přitažení. Následovaly 4 extremně utažené loopingy a model o tom ani nevěděl. Taky se mi líbí jednoduchost a rychlost dovážení modelu do větru. Prostě se jen vysune jedno křídlo, zastrčí závaží a křídlo se zase docvakne. Na fotkách je Infinity po záletu,plus detail jak jsou vyvedeny anténky. Je to můj standard. Mám toto umístění ověřené při letech i ve výšce 1200m . Tak jen doufám,že majitel si teď dá práci s perfektním vyladěním letových režimů. A Infinity mu bude dělat jen radost. Dalibor PS....pokračování bude až u mojí Infinity EVO.
Přílohy: |
WP_20190825_09_55_54_Pro.jpg [ 175.95 KiB | Zobrazeno 1624 krát ]
|
WP_20190825_10_35_28_Pro.jpg [ 153.67 KiB | Zobrazeno 1624 krát ]
|
WP_20190825_09_56_04_Pro.jpg [ 92.92 KiB | Zobrazeno 1624 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
mch
|
Napsal: pon 26.08.2019 11:48 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 13.11.2009 Příspěvky: 98 Bydliště: Čtyřkoly
|
Ty anténky jsou obě při návratu z dálky zakryty křídlem, mnohokrát potvrzeno nepříjemnými výpadky řízení, naposled jsem tomu byl svědkem na Samba Cupu, a neporadil si s tím ani osvědčený Fasst system.
_________________ PRESTIGE 2PK UltraLight (1120-1260), Light (1430-1850), Windy (1540-2100), Demon F3F
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|