Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: stř 17.07.2019 10:17 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10761
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Vnitřní povrch trupu není dokonale hladký, což je "následek odsávačky". Na modelu je jednolistá vrtule, která je počítačově vyvážená, ale stejně to letadlem pohazuje od aerodynamiky vrtule a to prostě nemá řešení. Do letadla stejně musí přijít zátěž cca 40g, protože dle pravidel musí být těžší než 1000g.
A tak mám prostor na vychytávky. :wink: Než tam jen nalepit olovo. To dokáže každý.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: čtv 18.07.2019 17:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Mám rád tyhle vychytávky....perfektní!!!
Ja si testnul ( pro radost) jak je na tom výkonově můj pohon do budoucí Infinity.
Na obrázku je Lehner 1515/11D a rozměrově a váhově podobný (hojně používaný) Tenshock 1515/13T.
První měření je s vrtulí 14/7 GM na trámci 41mm, baterie 3S-1800mAh
Otáčky 8600, proud 60A
Druhé měření je s vrtulí 13/8 GM na kuželu GM 32mm, baterie 3S-1800mAh
Otáčky 9400, proud 50A, příkon 553W
Třetí měření je s vrtulí 13/8 GM n kuželu GM 32mm, baterie 3S-LiIon 2600A
Otáčky 8400, proud 42A, příkon 423W. Napětí při plném příkonu spadlo na 9.3V

Hezky je vidět ten rozdíl mezi LiPol a LiIon když je měření hned za sebou jdoucí :-)
Lehner 1515/11D je fakt masakr. Ani při max proudu 60A není ohřev motoru nijak dramatický. Pokud by se použilo 4S-Lipol nebyl by problém 1kW příkonu. Vcelku mi koresponduje velmi vysoká účinnost motoru ( udávají 94%) s ohřevem ztrátou na motoru.


Přílohy:
WP_20190703_19_45_41_Pro.jpg
WP_20190703_19_45_41_Pro.jpg
[ 68.49 KiB | Zobrazeno 4379 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: ned 21.07.2019 8:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Fotečka nové Infinity Evo na segelflugmesse . Toho nápisu kokotfly si nevšímejte, nic nevyrábějí, jen to vše přeprodávají :-)
Na modelu je ještě starý trup ( křídla jsou kompaktibilní jak se stávajícím trupem, tak i s tím novým)
Zajímalo mne Attacko...hmm, realita vůči fotkám na webu je trošku jiná. Je to čína...takže už nechcu :-)


Přílohy:
WP_20190720_11_39_34_Pro.jpg
WP_20190720_11_39_34_Pro.jpg
[ 58.36 KiB | Zobrazeno 4160 krát ]

WP_20190720_09_32_55_Pro.jpg
WP_20190720_09_32_55_Pro.jpg
[ 148.66 KiB | Zobrazeno 4160 krát ]

WP_20190720_09_00_29_Pro.jpg
WP_20190720_09_00_29_Pro.jpg
[ 120.87 KiB | Zobrazeno 4160 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: čtv 25.07.2019 12:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Jak čas dovolí pokračuji na trupu Infinity
Serva budou zastrčená až pod zadní lem kabiny.
Na fotkách je to dost jasné jak jsem to vykoumal. :-)
Teď to jen musím zalepit a nenechat tam i prsty. Je to docela hluboko v trupu.


Přílohy:
Poznámka: Ještě není kolejnice pro desku serv zalepená.
Stavěcí kroužek musím o fous stočit na soustruhu

WP_20190724_18_00_25_Pro.jpg
WP_20190724_18_00_25_Pro.jpg
[ 89.13 KiB | Zobrazeno 3908 krát ]

Poznámka: Sestava kolejnic a desky serv.
WP_20190724_17_41_53_Pro.jpg
WP_20190724_17_41_53_Pro.jpg
[ 84.04 KiB | Zobrazeno 3908 krát ]

Poznámka: Z druhé strany. Pro jistotu je závit pro stahovací šroubek v duralové destičce.
WP_20190724_17_42_00_Pro.jpg
WP_20190724_17_42_00_Pro.jpg
[ 75.9 KiB | Zobrazeno 3908 krát ]

Poznámka: Teď je pro baterku místa již dost
WP_20190724_17_44_39_Pro.jpg
WP_20190724_17_44_39_Pro.jpg
[ 74.17 KiB | Zobrazeno 3908 krát ]

Poznámka: Přijímač projde naštorc mezi kolejnicema a vzadu v trupu je pak přichycen šroubkem.
WP_20190724_17_45_43_Pro.jpg
WP_20190724_17_45_43_Pro.jpg
[ 95.2 KiB | Zobrazeno 3908 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: ned 28.07.2019 9:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Teda dost mi to baví vymýšlet a navíc si tím připravuji řešení i pro moji Infinity Evo
Kolejnice serv jsou zalepeny v trupu . Z jedné strany je uložení zalité epoxydem s bavlnou a z druhé bude ještě přelaminované tkaninou. Při vysouvání desky serv aby se dal prostrčit přijímač, tato běží jen 0.5mm nad vylaminovaným kanálem pro kabely od regulátoru a signálů telemetrie.

Táhla pro V tail jsou nerezové tenkostěné trubičky . Do konce táhla ,kde se táhlo přitahuje do kroužku červíkem M3 se musí vlepit výztuha (dřík vrtáčku 1.5mm) aby se při trubička nezdeformoval při přitažení. Celá sestava se položí do trupu, zasune na své místo. Táhla se seřídí a utáhnou zhora (dírkou v trupu)

Mimochodem..ty serva MKS jsou fakt ( sorry za výraz, debilní) Páka má omezenou rotaci směrem dozadu, protože servo má takový hrb (kde je asi umístěný motor,či co. A páka do něj při rotaci narazí). Naštěstí napákování V tailu dostačuje s velkou rezervou a na servu není potřeba velká výchylka.


Přílohy:
Poznámka: Zalepená kolejnice
WP_20190726_16_10_34_Pro.jpg
WP_20190726_16_10_34_Pro.jpg
[ 101.61 KiB | Zobrazeno 3600 krát ]

Poznámka: Výsuv desky serv
WP_20190726_15_48_38_Pro.jpg
WP_20190726_15_48_38_Pro.jpg
[ 103.37 KiB | Zobrazeno 3600 krát ]

Poznámka: Do táhel což jsou 2mm nerezové trubičky zalepeno zpevnění z dříku vrtáčku 1.5mm
WP_20190728_09_18_59_Pro.jpg
WP_20190728_09_18_59_Pro.jpg
[ 85.36 KiB | Zobrazeno 3600 krát ]

Poznámka: Kompletní sestava serv pro V tail. Stavitelné kroužky od Mpjet jsem ještě stočil na soustruhu do rádiusu trupu
WP_20190728_10_19_14_Pro.jpg
WP_20190728_10_19_14_Pro.jpg
[ 91.98 KiB | Zobrazeno 3600 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: pon 29.07.2019 19:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Dříve zobrazený držák přijímače ještě dostal držáček Variometru Jeti. Držák jak nese vario (a na jeho výstupu je izolační krytka-pro sichr), ale i blokuje konektor proti vysunutí. Ještě tam povede do přijímače jeden kablík (data z reglu)
A teď budu pokračovat lepením křídla. Paralelně si připravuji vybavení i pro svoji Infinity Evo. Já tam Deans konektor nechci. Budu tam mít MPX , protože využiji paralelní zapojení pinů (jedu přez S-Bus) MPX ( 3x2) . Ale pro bezproblémovou kabeláž bude muset být MPX na plošňáčku,který i usměrní kabely pod spojku křídla. A obkročí i táhlo k servům motýla.


Přílohy:
WP_20190729_19_50_56_Pro.jpg
WP_20190729_19_50_56_Pro.jpg
[ 127.94 KiB | Zobrazeno 3427 krát ]

WP_20190729_19_51_41_Pro.jpg
WP_20190729_19_51_41_Pro.jpg
[ 106.56 KiB | Zobrazeno 3427 krát ]

Poznámka: Plošňák pro moji variantu spojení křídla s trupem pomocí MPX.
WP_20190729_19_57_26_Pro.jpg
WP_20190729_19_57_26_Pro.jpg
[ 93.57 KiB | Zobrazeno 3427 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: pon 29.07.2019 20:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2010
Příspěvky: 583
Bydliště: Praha
Hezky to mas Dado :wink:

_________________
Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: úte 30.07.2019 18:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Konečně jsem dořešil spojení a umístění Motor/regl.
V trupech jako je SSL je to sranda (trup má průměr skoro 50mm), ale v Infinity někam umístit dost velkou hranatou věc (regl) není tak jednoduché. Teda když opomenu metodu -hnízdo kabelů a bordelu.
Celé spojení je předělané. Teď se mi to v trupu i líbí. Regl dosedne na vlaminovaný držák a blíž k reglu již strčit nejde. Přívody do regulátoru jsem otočil ( fotky proč později)

Taky je komplet držák přijímače, varia a připojení telemetrie z regulátoru.


Přílohy:
Poznámka: Motor a jeho poloha vývodů
WP_20190730_14_44_10_Pro.jpg
WP_20190730_14_44_10_Pro.jpg
[ 77.48 KiB | Zobrazeno 3142 krát ]

Poznámka: Destička připojení YGE65 a to tak aby vývody z ESC nebyli křížené (YGE neumí sw revers otáčení...grrrr)
WP_20190730_14_49_49_Pro.jpg
WP_20190730_14_49_49_Pro.jpg
[ 66.14 KiB | Zobrazeno 3142 krát ]

Poznámka: Připojení ESC.
WP_20190730_17_30_41_Pro.jpg
WP_20190730_17_30_41_Pro.jpg
[ 111.56 KiB | Zobrazeno 3142 krát ]

Poznámka: Připojení ESC z pohled z druhé strany.
WP_20190730_17_30_58_Pro.jpg
WP_20190730_17_30_58_Pro.jpg
[ 104.23 KiB | Zobrazeno 3142 krát ]

Poznámka: Kompletní deska s přijímačem, variem a připojením telemetrie z ESC ( plus jeden volný port..pro bůhví co :-)
WP_20190730_19_02_17_Pro.jpg
WP_20190730_19_02_17_Pro.jpg
[ 77.19 KiB | Zobrazeno 3142 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: sob 03.08.2019 12:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Trup je de fakto hotov. Ještě zalepit konektory pro serva v křídle a osadit serva do křídla.
V přední části trupu je dost místa na různě velkou baterku. A kdyby byl regl o kousek menší bylo by ho ještě víc.
Vše je fixované na vlaminované držáčky. Pouze baterka je kvůli jednoduchosti vyndavání na kousku sucháče.
(naprosto mi hlava nebere, proč výrobci na baterku 3S1800mAh dávají vodiče co by při své délce přenesli 200A . Je to neforemné)


Přílohy:
Poznámka: Všechny destičky co drží elektroniku, jsou ještě přelaminované sklem.
WP_20190803_07_22_39_Pro.jpg
WP_20190803_07_22_39_Pro.jpg
[ 99.41 KiB | Zobrazeno 2894 krát ]

Poznámka: Sestava pohonu, včetně uchycení konektoru (proto jsem otočil přívodní vodiče ) :-)
WP_20190803_07_43_27_Pro.jpg
WP_20190803_07_43_27_Pro.jpg
[ 99.12 KiB | Zobrazeno 2894 krát ]

Poznámka: Trup je ještě uvnitř nastříkaný černou matnou barvou. Ať to vypadá slušně i pod krytem kabinky.
WP_20190803_12_24_29_Pro.jpg
WP_20190803_12_24_29_Pro.jpg
[ 81.72 KiB | Zobrazeno 2894 krát ]

Poznámka: S baterkou zapojenou v kabině.
WP_20190803_12_25_45_Pro.jpg
WP_20190803_12_25_45_Pro.jpg
[ 73.21 KiB | Zobrazeno 2894 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: pon 12.08.2019 19:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Už se blíží dokončení a zálet. Konečná hmotnost bude 1650g letovka. Takže diskuze o tom,jestli s Infinity majitel může nebo nemůže na soutěž jsou mimo mísu.
Jen jsem teď narazil na zajímavou věc. Pro YGE regly vyšel nový firmware, ale nejde stáhnout. Musíte si o něj napsat a bůhví jestli mi ho pošlou.
Takže pokud to tu čte Ivan Hořejší...., tak Ivane jsi distributor, tak bych čekal,že na stránkách najdu i tento fw ke stažení !!!!


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: pon 12.08.2019 22:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2009
Příspěvky: 1176
Bydliště: Sedlcany
Je to bezna vec s tim YGE - posli jim seriak reglu a poslou firmware ;) Odzkouseno. A ne, nenajdes ho na webu ke stazeni, protoze bude limitovany na SN regulatoru.

EDIT: Jinak diky za info - koukam ze tam jsou zmeny v nastaveni eventu pro muj graupner hott. Rano jsem poptal update a ted mi dorazil do mailu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: stř 14.08.2019 15:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Už mi ho taky poslali. Až budu doma testnu to jestli je vázaný jen na s.n číslo reglu. Mám ty YGE 35 LVT dva .
Hlavně tam píšou,že je zpřesněná hodnota na 1mAh . Což potřebuji.Zepsus spínač je na cestě a tak doufám,že to bude fungovat tak jak chci. Tzn jakmile klesne napětí z rx baterek (po cca 2h40 min) na 6V tak se přepne na BEC. Vzhledem k tomu,že tam budu mít 3S-2600mAh ještě v pohonných, tak budu moct pokračovat klidně dál.
Např v neděli bylo počasí jako sviňa...kdyby mi furt prudič Marek neukecával abych mu ukázal jak rychle lítá SSL tak nebyl žádný problém letět na jedno první nastoupání přez 3h v kuse. (Viz grafík z našeho letiště v australské buši). Takhle jsem se na to po 2h20 utratil slušnou pokračovací výšku...:-)


Přílohy:
Austrálie.jpg
Austrálie.jpg
[ 45.59 KiB | Zobrazeno 2221 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: pon 19.08.2019 12:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2009
Příspěvky: 1176
Bydliště: Sedlcany
Pridam zpetne dalsi stripek z meho osazeni - tentokrat SOP a VOP (mam kormidla do krize). Puvodni smerovka byla zlomena, privezl jsem si novou. Ta ale jeste nemela serizly ukos - bez nej nejde nasadit na vyskovku a pridelat k trupu. Na stare (znicene) jsem si to vyzkousel. Papirovou maskovaci paskou vyznacil linii, upnul diamantovy koutouc do dremelu a opatrne odrizl. Pak jsem to lehce prebrousil a bylo hotovo. Pasku chce sundavat opatrne.

Pak nasledovalo osazeni paky na tahlo. U toho jsem opet vyuzil zniceneho kormidla a vse na nem nazkousel :) Nasel jsem spravnou vysku, oznacil, ostrym skalpelem udelal dirku a otvor jsem pak vybrousil diamantovym pilnickem se spickou.

Zbyvalo jeste zalepit "trn" pro prichyceni k vyskovce. Vse lepeno 30min epoxy zahustenym mikrobalony. Stejne tak uriznuta cast smerovny se (stejne jako na originalu) potre epoxy s mikrobalony (puvodni byla ale cerna, moje je ted bila).

Na fotkach je ale poloha paky blbe (coz jsem si overil az po zalepeni) :/ Ocko by melo vychazet jeste vice ke stredu smerovky. V te poloze, co je na fotkach, lehce drhne o trup. Nic hroznyho, vyresila to jednoducha uprava na trupu, ale hezke to neni :(

Na samotne VOP neni vubec nic treba :)

Pro ovladani jsou nutny serva (logicky). Ty se osazuji do dodaneho preklizkoveho loze. Poloha loze je pro kazdy pohon/aku jina. Na co si potreba davat pozor u kormidel do krize - servo vyskovky potrebuje vetsi paku (viz. foto). To obnasi neosazovat serva na osu do trupu, ale vice smerem k smerovkovemu tahlu (jinak nebude mit vyskovkove servo dost prostoru pro vetsi paku a nebude potrebna vychylka na potlaceno).

A protoze jsem si predvrtal dirky na sroubky do loze a az pak tohle zjistil, tak jsem si loze musel udelat nove (podle puvodniho) :)

Jak je videt na fotkach, je to docela natesno - nic ale nedrhne. Na kovovych vidlickach je nutne vybrousit spodni rameno, aby se paka neopirala o hlavu paky serva.


Přílohy:
Poznámka: Smerovka jeste pred odriznutim ukosu a zalepenim paky.
sop.png
sop.png
[ 932.7 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Poznámka: Pilovani drazky pro paku.
sop_pilovani.png
sop_pilovani.png
[ 966.61 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Poznámka: Pripravena paka ve sve pozici (stale neuriznuty ukos).
sop_pred_zalepenim_a_rezanim.png
sop_pred_zalepenim_a_rezanim.png
[ 579.03 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Poznámka: Pozice oka paky.
sop_pozice.png
sop_pozice.png
[ 596.21 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Poznámka: Dalsi pohled na pozici oka paky.
sop_pozice2.png
sop_pozice2.png
[ 624.88 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Poznámka: Osazeni serv v trupu.
trup_serva.JPG
trup_serva.JPG
[ 54.53 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Poznámka: Uprava trupu pro paku SOP.
trup_dira_pro_paku.JPG
trup_dira_pro_paku.JPG
[ 103.37 KiB | Zobrazeno 1980 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: ned 25.08.2019 17:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7423
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Tak dnešním dnem končí seriálek Infinity NG.
Tato super výkonná mašina je zalétaná a pocity z chování modelu jsou nepopsatelné.
Zálet proveden na hodně hrubé nastavení, bez letových režimů, diferenciací a správných režimů V tailu.
A i tak je to prostě famozní. Vytočit prd od země,žádný problém. Ovladatelnost modelu a dynamika přechodů z prudké zatáčky na malé rychlosti do opačné...tak si to představuji !!!!. Rychlá reakce bez kompromisů. Prostě je vidět,že je to závodní speciál.
Ale!!! Přitom a právě proto z mnoha důvodů velmi vhodný pro rekreační , no-limit výkonné létání v termice. Pevnost modelu umožňuje kraviny na dost vysokých rychlostech. Testoval jsem to rozjet ze 100m a pak za to vzít na hulváta. Prostě na plné přitažení.
Následovaly 4 extremně utažené loopingy a model o tom ani nevěděl.
Taky se mi líbí jednoduchost a rychlost dovážení modelu do větru. Prostě se jen vysune jedno křídlo, zastrčí závaží a křídlo se zase docvakne.
Na fotkách je Infinity po záletu,plus detail jak jsou vyvedeny anténky. Je to můj :-) standard. Mám toto umístění ověřené při letech i ve výšce 1200m .
Tak jen doufám,že majitel si teď dá práci s perfektním vyladěním letových režimů. A Infinity mu bude dělat jen radost.
Dalibor

PS....pokračování bude až u mojí Infinity EVO.


Přílohy:
WP_20190825_09_55_54_Pro.jpg
WP_20190825_09_55_54_Pro.jpg
[ 175.95 KiB | Zobrazeno 1622 krát ]

WP_20190825_10_35_28_Pro.jpg
WP_20190825_10_35_28_Pro.jpg
[ 153.67 KiB | Zobrazeno 1622 krát ]

WP_20190825_09_56_04_Pro.jpg
WP_20190825_09_56_04_Pro.jpg
[ 92.92 KiB | Zobrazeno 1622 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity NG F5J
PříspěvekNapsal: pon 26.08.2019 11:48 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2009
Příspěvky: 98
Bydliště: Čtyřkoly
Ty anténky jsou obě při návratu z dálky zakryty křídlem, mnohokrát potvrzeno nepříjemnými výpadky řízení, naposled jsem tomu byl svědkem na Samba Cupu, a neporadil si s tím ani osvědčený Fasst system.

_________________
PRESTIGE 2PK UltraLight (1120-1260), Light (1430-1850), Windy (1540-2100), Demon F3F


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 124 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz