kovaco
|
Napsal: čtv 06.12.2018 12:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Když nechám éro bez obalů na sluníčku, bude se přehřívat každé. Tmavé vic, to da rozum.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 06.12.2018 13:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Když tam necháš bílé , stane se hovno.... Proč myslíš,že jsou skutečné mašiny bílé?
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: čtv 06.12.2018 16:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Dalibore a to jsou jenom bílé mašiny skutečné?
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: čtv 06.12.2018 16:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Ten stojan se mi líbí.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 06.12.2018 16:56 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Surikat píše: Pri te nizke hmotnosti to na plne klapky a butterfly nepujde dostat dolu po kouli? Klapky to ma celkem lopaty.. tomashr píše: No tak zaprvé k Asperatusu - mě ty klapky naopak na dnešní zvyklosti připadají docela malé, vůbec by nebylo od věci je zvětšit...
Jinak ale s tou pevností spíš jde o to, že u méně pevných strojů rostou nároky na pilota a klesá prostor na chybu. Ty to dolů dostaneš hravě (jak píšeš s butterfly), problém ale je, že když méně zkušený pilot nějak zazmatkuje anebo třeba chvíli ztratí přehled o poloze, tak pak to klidně rozlomit může.
No nebo prostě na sestup na klapkách není čas nebo pronikavost. Fouká, nechceš odcouvat, chceš klesat, tak to tam pošleš. V turbulentním počasí jsem takhle u Djanga zalogoval +- 3g střihy (takže 6G rozdíl) na docela slušný rychlosti. Dobře, možná by šlo klesat decentněji, ale když ti časoměřič nějak neřekne že máš 90s před koncem letu a asi už nemusíš mít 400m výšku...
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
michalv
|
Napsal: pát 07.12.2018 15:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.4.2010 Příspěvky: 583 Bydliště: Praha
|
kovaco píše: Dalibore a to jsou jenom bílé mašiny skutečné? Vetsinou jsou jen bile. Kdyz je to kridlo cerne tak je fakt, ze to pohlcuje hodne tepla
_________________ Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pát 07.12.2018 19:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Každý si může vybrat barvu, jakou chce. Já se jenom zastavil nad výrokem Dalibora, že skutečné mašiny jsou jenom bílé. Toť vše.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: sob 08.12.2018 13:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 7429 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Červený Viking měl v letě když bylo 28 ve stínu po přistání za minutu 50 st na křídle. Na maketě s bílým křídlem bylo 40 st po pul hodině... Ta bílá má na skutečných větroních svoje opodstatnění. Proto mám i SSL celé ze shora bílé. Nemusím řešit hned po přistání obaly na křídla.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: sob 08.12.2018 17:03 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Bílá je těžká
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: sob 08.12.2018 17:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
HonzaS píše: Bílá je těžká no tak hold nepřidáš kilo balastu, ale pouze 990g jinak mě se povedlo jednou překroutit laminátový trup na 2m F3A akrobatu, cestou na letiště jsem se zastavil na oběd a po pul hodině se trup v autě na sluníčku překroutil, sem myslel, když jsem ero na louce poskládal a výškovka šla vuči křídlu šikmo,myslel jsem, že mi jebne, takže ero rychle rozebrat, nahřát znovu do auta a překroutit do puvodního stavu, podařilo se, ale ouvej mi bylo. někde jsem se pak dozvěděl--netuším, kolik je na tom pravdy, že ta deformace teplem je zpusobená tím, že při laminování ten trup --pryskyřice neprošla pecí se zvýšenou teplotou, ale vytvrdla při pokojové teplotě.
|
|
Nahoru |
|
|
shumi
|
Napsal: ned 03.03.2019 7:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 27.5.2008 Příspěvky: 479
|
Našel jsem psáno o tomto modelu v sekci větroně,ale jelikož jde o elekto.dovolím si založit to zde Včera jsem byl u PANA výrobce asi hodinku a musím se opakovat koliko že šikovných lidí u nás vyrábí letadla,hluboká poklona všem. Letadlo vypadá hezky jak ve skle tak biaxu,moc hezky je to předpřipravené kdy je veškerá elektrika roztahaná,lanovody na svém místě stejně jako mot.přepážka(uhlíková) a mpx konektor pro spojení centroplánu s trupem který je nezvykle spojen třemi šrouby,tudíš úplná lama kterou já jsem jen vlepí rámečky serv,motor s reglem a tradá Pokud se rozhoupu (cca měsíc výroba) tak mám připraveny kst serva a reisenauer převodovku,je to na plácání za barákem,žádné závody tak proto. Omlouvám se za tu fotku,ale jde mi nahrát jen vzhůru nohama
Přílohy: |
1.jpg [ 77.48 KiB | Zobrazeno 3395 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|