U nás standardně pořád fouká. „Bezvětří„ se u nás rovná min 5m/sec s nárazy 7m/sec.
V tom létám s vrtulníky až do 7m/sec nárazy 11/sec při již končím to je jen na rychlý let.
Jenže s mými modely se vlastně pořád „plácám“ u země 1maž cca 30m, takže na hoře to nemám maž m vyzkoušené kolik tam vlastě fouká.
Létám nebezpečně rychle a nízko pořád samí adrenalin.
Pro relax jsem myslel nějakého universálního větroně pro pokusy chytat termiku u nás „bezvětří„ 5m/sec.
U nás bezvětří by možná odpovídalo tomuto videu:
https://www.youtube.com/watch?v=ckr-EOL2dwkPro silnější vítr bych ho naložil závažím a šel na jeden ze dvou již vyhlédnutých kopců, třeba najdu ještě lepší přestěhoval jsem se a ještě to tu všechno neznám.
Co je pro mnne létání za větru na relax?
Přidávám krásné video:
https://www.youtube.com/watch?v=6gxAACnY8CIKdyž tak nad tím přemýšlím ten Straton se mi docela líbí přijde mi že létá o něco lépe než Epsilon XL3 4000mm.
Neznáte rozdíly určení mezi profili MH32 a HQ/W-2,5/12?
Budí ve mně pocit pomalejšího letu i přistání, je dobře vidět a trup bych mohl udělat dělitelný ve spoji bych ho neslepil a udělal tam zámek + napájecí konektory a 1ks serva bych se pokusil nainstalovat do odnímatelné části ocasu co nejvíce do předu.
Tím bych získal pro mě jsou rozumné rozměry př. nasouvací křídlo 4ks a trup 2ks. (Všechny díly cca 1,2m dlouhé by se mi tedy měli vejít do auta.)
Vím je to extrém, ale proč by to takto nemohlo fungovat?