Model má skleněno uhlíkovou gondolu a do zadu je kevlarová trubka. Ocasní plochy (a to jediné se mi opravdu líbilo) jsou konstrukční s vysokým podílem uhlíku a naprosto precizně potažené.
To samé již se nedá říci o křídlu.
Křídlo je ze dvou dílů (tzn dva dvoumetrové kusy) ..konstrukce polyš potažené folii. Závěs klapek a křidélek je na pruhledné lepence.
Za prvé křídlo dvakrát lomené kdy křidélko přechází přez lomení..se na lepenku opravdu zavěsit nedá!! Lepenka odskakuje v místě lomení.
Další věc takové ohromné letadlo a spojka křídla 20cm dlouhá 10mm tlustá uhlíková tyčka. To křídlo je neskutečně gumové na průhyb. Pro hodně katolické létání to nevadí, ale být u toho až model sebere výživná jarní termika a majitel se bude z ní chtít dostat trošku razantnější pilotáží...(fotky padajících trosek jsou vždy zajímavé
Chápu,že pokud model někdo vezme jako vstup do F5J kategorie..tak to problém nebude. Ale pro rekreačního létače který nemá ten správný cit pro model a hlavní je pro něj ..(jupí mám F5J za relativně pár korun) to bude dost tragický příběh
Mimochodem, pracnost postavení modelu tak aby splňoval alespoň malinko moje nároky na přesnost je tak enormní, že když přepoštu čas stavby na peníze...dávno by za to byl celouhlíkový špičkový speciál renomovaných výrobců !!!
Fotky ze stavby večer...a i to co mi děsně na modelu vadí. (konstrukční hrůznosti)