Ahoj Pavle,
situace je taková, že nový VIKOS EL je díky nezjištné pomoci kamaráda Petra H. skoro připraven k záletu
) ještě doladit uložení přijímače, antém a aku 4S 2600mAh , ale v tom vedru nemám náladu... Motor mám tu verzi /10, vrtuli na první zkoušky 15/13, bývalý VIKOS /nemůžu napsat starý - měl pár startů/ nejlépe chodil s 16/13, ale motor s převodovkou točil na hřídeli o něco menší ot.
Dám vědět a něco i nfotím při záletu.
No a Carbonara je v mém hledáčku delší dobu a teď se zase myšlenka oživila, kamarád Jirka byl v červnu týden na Tannen Almu a lítal tam s ní nějaký němec a moc se Jirkovi líbila! Akorát se nikde nemůžu dovědět jak je to s pevností, když ji pošlu z pod mraků pod svah někam hluboko s výškovým rozdílem stovek metrů a pak potáhnu do svíčky - aby vydržela ten sešup a pak tak trochu nevzpažila
( videí je jen pár, ale všichni s ní létají tak nějak "katolicky" .
Ale zatím pořád je to jen úvaha, teď musím vychytat nového Vikoska
a navíc je tu ještě Stingray kterého repasuji a čekám na křídla.
Petr