Dobrý alpský session Avalone..já jsem taky ulítlej na Radkovy modely, tohle je můj čtvrtý, a další budou pravděpodobně následovat
Co se týče vrtulí a kuželů, tak pro zácvik a seznámení se s touto long novinkou jsem zvojil několik kompatibilních rozměrů Aeronauta pro testování různých setupů...už jenom kvůli ceně...koupit deset ručních uhlíkových vrtulí na testy nového motoru je mimo moji mísu
Samozřejmně po ucelených letových testech, kdy se ukáže jaká vrtule je pro daný setup nejideálnější, vytuninguju něčím jako RFM,GM...
Ovšem prioritním problémem, jak jsem již předeslal, je umístění této dlouhé oběžky do úzkého trupu Vikose. Jelikož jsem chtěl motor co nejvíc do špice, kužel 36, problém jak naložit s kabely musel být řešený operativně, a to doslova.
Další možností je dát motor dál do trupu, tzn. setnout hodně ze špice, kužel tak 45, a půl motoru by zelo do kabiny.. i tak by se musely kabely vhodně fixovat..prostor na střeva by se omezil a dovážení špice by mohlo dělat problémy.
Pro modely s velkým a prostorným rypákem do 4 m je 12tka velmi dobrá volba. Hold, špička Vikose je vhodná pro innrunery.
Jelikož mě ale tento motor svými parametry zajímá, hlavně krouťák umožňující používat vrtule jako u převodovek, jsem ochoten tomu podvolit i grif jednolitých aerodynamických trupů těchto speciálů.
Pro bezpečné vedení kabelů mimo oběžku z předního statoru je v tomto případě nutné odoperovat kousek vrchu špice a přikrýt ho jemným nafučákem. U vývodu do kabiny je přípravek na dva šrouby M2, který zafixuje kabely napevno natažené. Ikdyž je dle obrázku vidět, že jde o cca 2-3mm, co se kabely nevešly, je toto provedení jedinná možnost, když chcete u tak provedených úzkých trupů uzší, elegantnější špici.