Skorpion
|
Napsal: pon 17.04.2017 22:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.10.2003 Příspěvky: 305
|
no já jsem asi srna, ale takhle večer se to dá omluvit... Jak tam bude ten náhon? Mě to přijde, že páka na klapce je v ose otáčení a tedy je skoro nulová, nebo jako to funguje? Díky
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: úte 18.04.2017 6:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Tie kable ti tam budu trcat?
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: úte 18.04.2017 6:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Skorpion píše: no já jsem asi srna, ale takhle večer se to dá omluvit... Jak tam bude ten náhon? Mě to přijde, že páka na klapce je v ose otáčení a tedy je skoro nulová, nebo jako to funguje? Díky ono to nejak fungovat bude, ale vyuzita draha serva bude tak 10°. Paka mala byt otocena o 180°. Vsetko spatne....
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
soarman
|
Napsal: úte 18.04.2017 22:30 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.3.2017 Příspěvky: 178
|
Ahoj srnko, v podstatě jsem už popis tohoto postupu nastínil v předešlých vstupech...dle obrázků tam páka je, ne velká, ale na výchylky ocasek to stačí...je to hodně miniaturní, což jste asi ještě neviděli zblízka, ale hlavně to nejsou brzdící klapky ale výškovka, kde jsou výchylky pár milimetrů. Navíc jsi mě utvrdil v poloze pák. Toto pákování není běžné, ale třeba u třímetrovky Avalona, kterou jsem stavěl, je tento způsob aplikován na křídlech. Je to funkční a tím pádem záměru dostačující. LV píše: Tie kable ti tam budu trcat? Toto je ovšem jiný kalibr ...na SK děláte modely s trčícími kabely, že se tak divně ptáš Pokud by byla páka obráceně, nebylo by to skryté, funkčnost stejná, a v podstatě tak jak jsem to měl původně....trčící ..asi se z toho neosypu a nekoupím si bublinky
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: úte 18.04.2017 23:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
Tie paky mali byt obratene obe. Ta v kormidle na druhej strane oproti odtrhovke. Takto to chyti flutter na 99%.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: stř 19.04.2017 4:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.5.2010 Příspěvky: 1891
|
obrázek "a" . Ten šroubek v nylonové páce, co drží táhlo, to máš ověřené? Bál bych se jeho vykvedlání a vylomení.
|
|
Nahoru |
|
|
soarman
|
Napsal: stř 19.04.2017 13:57 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.3.2017 Příspěvky: 178
|
Popravdě řečeno jsem to ještě obešel, nainstaloval na ocas a udělal servo zkoušky výchylek výškovky i směrovky. Skorpion píše: tak tam bude dost problém s vůlí a to myslím v převodech, k instalaci může být vůle silná Toto pákování má výšku páky jak je silný kořen kormidla..aby to bylo aerodynamicky bez čouhání.U Avalona jsou kořeny kormidel silnější. Jelikož je to u tohoto kormidla poměrně slabé, je i páka nižší, tzn. s menší přídržností. Ikdyž to funguje i líp vypadá, určité nestabilní vůle to vykazuje.. LV píše: Tie paky mali byt obratene obe. Ta v kormidle na druhej strane oproti odtrhovke. Takto to chyti flutter na 99%. ..takto ano..ale zas řešit čouhání páky na pohledové horní straně...LV má pravdu...ano, malá účinnost páky by neudržela pevnou pozici kormidla = flutter. Takže jsem udělal všem pokusům konec a udělal to původním způsobem venkovního pákování..akorát bez plastu. Udělám tomu pěknou uhelnatou krytku s tunýlkem pro táhlo, a už se nebudu touhle ocasárnou zabývat. Standa Stuchlý píše: Ten šroubek v nylonové páce, co drží táhlo, to máš ověřené? Bál bych se jeho vykvedlání a vylomení. ..závit M2 v nylonkách používám bez nějakých patálií..při našroubování zakápnu jemně závit momenťákem..u víc namáhaných serv to na druhý straně pojistím tenkou M2 matkou. Díky vám za důležité indície...teď se zabývám motorizací trupu, abych si od vocasu orazil
Přílohy: |
p.JPG [ 85.83 KiB | Zobrazeno 3758 krát ]
|
p1.JPG [ 74.96 KiB | Zobrazeno 3758 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Skorpion
|
Napsal: stř 19.04.2017 22:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.10.2003 Příspěvky: 305
|
Nyní je vše OK, jen šroubek do mosazi zapájet, nebo zeleným Würthem zalepit a pojistit i vidličku, třeba modrým. Letu zdar!
|
|
Nahoru |
|
|
soarman
|
Napsal: pát 26.05.2017 21:54 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.3.2017 Příspěvky: 178
|
Ahoj, nemám dlouhodobě čas ..ale jsem si pořídil pohon...žádný NEU a spol., žádná jaderka DŠ....poctivý AXI p.Čepka 2835/12 potažmo 2835/10...s obrovským krouťákem místo převodovky. Stojanové zkoušky na 4S - 6S (16x10 - 13 x10 ) v poho..repráček YGE 100. Jediná věcička je dostat dráty z dosahu oběžky...špička Vikose je dost úzká..
Přílohy: |
AXI01.JPG [ 98.08 KiB | Zobrazeno 3411 krát ]
|
AXI02.JPG [ 81.93 KiB | Zobrazeno 3411 krát ]
|
AXI03.JPG [ 80.32 KiB | Zobrazeno 3411 krát ]
|
AXI04.JPG [ 48.16 KiB | Zobrazeno 3411 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Burro
|
Napsal: pon 29.05.2017 0:06 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 2.9.2015 Příspěvky: 47 Bydliště: Balbriggan Obrázky: 21
|
Pokukavam po tomto motore uz nejaky cas pre jeden projekt, no nepodarilo sa mi najst ziadny prakticky test ktory by napovedal o rozumnej kratkodobej zatazitelnosti. Mohol by si sa prosim podelit o skusenosti/merania na 4S-6S?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|