Vaccc
|
Napsal: ned 23.04.2017 21:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 22.8.2015 Příspěvky: 285 Bydliště: Ostrava/Vsetín/Brno Obrázky: 0
|
Hezký.. dík!
|
|
Nahoru |
|
|
mirek100
|
Napsal: pon 24.04.2017 6:06 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.1.2011 Příspěvky: 498 Bydliště: Žamberk
|
Nejlépe to řešit před vakuováním, kdy se odřízne křidélko v požadovaném zkosení, hrana se olepí tkaninou a před vakuováním se tato tkanina namaže lepidlem, přiloží zpět ke zbytku křídla a olaminuje se celé křídlo. Pak se křidélko odřízne, jak jsem psal o několik stránek zpátky a máš křidélko olaminované ze všech stran. Stejně se postupuje u řezu na křídle. Já jsem to pro jednoduchost neudělal, přeci jen je to moje první křídlo a bylo toho i tak dost. Snad to vydrží. Dodatečně to jde udělat, jak píše Standa.
|
|
Nahoru |
|
|
mirek100
|
Napsal: úte 09.05.2017 10:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.1.2011 Příspěvky: 498 Bydliště: Žamberk
|
Křídla jsem dokončil, kromě krytek jsou hotová. Konektory do středového žebra jsem musel přesadit, protože je tlusté jen 10 mm a kvůli délce kontaktů by to naproti sobě nevyšlo. S krytkami zatím nevím. Zkoušel jsem je odvakuovat z durofolu podle tohoto odkazu: https://www.youtube.com/watch?v=myCnhzMZ6ZE&app=desktop , ale nepovedlo se mi to, durofol nepřilnul v koutech tak, jak bych si přestavoval. Zkusil jsem upravit vakuovací desku podle tohoto odkazu: http://www.slope-dudes.co.uk/How-To/Servo_Covers.htm , ale výsledek byl stejný. Tak jsem to zatím odložil.
Přílohy: |
IMG_20170508_143803.jpg [ 73.13 KiB | Zobrazeno 2362 krát ]
|
IMG_20170508_143836.jpg [ 66.58 KiB | Zobrazeno 2362 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: úte 09.05.2017 13:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
paráda, pěkný model, víc k tomu nejde napsat, musel bych se opakovat .
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pát 12.05.2017 10:15 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Velikost baterky nepřehánějte, v daleko větším F5J už nemám žádnou sadu větší než 3s850mAh a to dokonce ani pro "bitevníka", který se nakládá i přes 2kg a létá se s ním dost vysoko, žádné vypnutí pod 100m. I v tomto režimu jsou dva soutěžní lety absolutně v pohodě a s rezervou. Pro ultralight speciál pak používám už výhradně 3s500mAh, víc není třeba.
Dávat do stopalcovky 3s1500mAh mi přijde hodně zbytečné a to i pro rekreační létání, kde se čeká více stoupání během jednoho letu. Pokud už je máš a těžiště ti vyjde rozumně, tak proč ne, ale bral bych to spíš jako horní limit velikosti, víc už mi přijde divné.
|
|
Nahoru |
|
|
mirek100
|
Napsal: pát 12.05.2017 14:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.1.2011 Příspěvky: 498 Bydliště: Žamberk
|
Zatím jsem ve svých větroních používal pohonou a přijímačovou baterii. Tady použiji jen jednu pro všechno a chtěl bych tam mít rezervu. Vím, že u soutěžních modelů se používá malá baterka a buď se po letu vymění nebo nabije. Když jdu létat, jsem na louce maximálně hodinu, spíš ale jen 30 minut a podle podmínek mám většinou motorový čas 20 - 90 sekund na tu půlhodinu letu. Lehčí baterii bych mohl posunout třeba až těsně za motor, s těžištěm bych problémy neměl. Trochu jsem s tím i počítal a trup je od náběžky křídla k motoru poměrně dlouhý. Baterii už mám, tak to zatím tak nechám. Aspoň vím, kde je prostor k odlehčení.
|
|
Nahoru |
|
|
kovyr
|
Napsal: pát 12.05.2017 19:28 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 4.4.2011 Příspěvky: 219 Bydliště: Teplice
|
Ahoj, v Djangu (a vlastně ve všech modelech) používám ke spokojenosti opačné rozmístění. Baterka (3S-800) za motorem (2830), regl a výškoměr v kabině, přijímač na konci nebo za kabinou a serva kormidel pod odtokovkou.
_________________ Létat je tak snadné.........ale padat je snažší ! FrSky Taranis X9E / Django I / EOS II / Xantipa II
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pon 15.05.2017 6:18 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
mirek100 píše: Zatím jsem ve svých větroních používal pohonou a přijímačovou baterii. Tady použiji jen jednu pro všechno a chtěl bych tam mít rezervu. Vím, že u soutěžních modelů se používá malá baterka a buď se po letu vymění nebo nabije. Když jdu létat, jsem na louce maximálně hodinu, spíš ale jen 30 minut a podle podmínek mám většinou motorový čas 20 - 90 sekund na tu půlhodinu letu. Lehčí baterii bych mohl posunout třeba až těsně za motor, s těžištěm bych problémy neměl. Trochu jsem s tím i počítal a trup je od náběžky křídla k motoru poměrně dlouhý. Baterii už mám, tak to zatím tak nechám. Aspoň vím, kde je prostor k odlehčení. Ten tvůj požadavek (30minut, z toho dejme tomu minuta motor) právě na 3s850mAh docela sedí - v F5J dá spolehlivě dva finálové lety, tedy 2x15 minut letu a motor řekněme 2x20s. Samozřejmě, že normálně se nabíjí po každém startu, není důvod to nedělat, ale když je potřeba, tak je rezerva značná. Jinak tento víkend jsem byl pro zpestření na RCEO, čehož jsem využil ke zkoušce, jak vysoko mi vlastně F5J za 30s vyletí, když neřeším penalizace. S "bitevníkem" s pohonem, který bere z 3s zpočátku 39 ampér jsem letěl plných 30s naplno a po letu jsem dobíjel cca 300mAh, zjevně by to dva lety spolehlivě zvládlo i v takto drsném režimu. U RCEV bude možné ke všm mnou uvedeným hodnotám přidat minimálně třetinu, odběr v kluzu se tolik lišit nebude, ale motor má odběr menší. Z hlediska typu v poslední době létám převážně Bolt 850, je to sice LiHV, ale nabíjím výhradně jako klasické LiPOL, což mi naprosto stačí. Jde o toto: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-bol ... -lihv.html
|
|
Nahoru |
|
|
mirek100
|
Napsal: pon 15.05.2017 10:00 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.1.2011 Příspěvky: 498 Bydliště: Žamberk
|
Díky za informaci, vyzkouším to, co mám. Ty baterie Turnigy Bolt vypadají dobře.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|