stř 03.02.2016 18:25
čtv 04.02.2016 6:37
pát 05.02.2016 19:32
pát 05.02.2016 19:41
tks píše:Jak jsem již uvedl, tak můj model je upravený na elektropohon. Připravil jsem přední část tak, aby bylo možno namontovat oběžku s vnějším průměrem 28 mm. Kužel předpokládám o průměru 36 mm. Zpracování přední částí trupu je moje klasika, dělám tak všechny hranaté trupy, když potřebuju napasovat kužel. Je to velmi jednoduché, pevné a i to docela dobře vypadá. Myslím, že z fotek bude vše jasné.
sob 06.02.2016 9:48
pon 08.02.2016 12:00
pát 12.02.2016 6:19
úte 16.02.2016 16:14
pát 19.02.2016 6:29
sob 20.02.2016 14:30
tks píše:Ještě zpátky k trupu. Připevnění kabiny bude asi zřejmé z fotek. Nechtěl jsem použit kupovaný zámek, protože ten je až moc masivní, proto jsem z jedničky drátu a kousku bowdenu vytvořil vlastní variaci.
sob 20.02.2016 17:18
pát 04.03.2016 22:10
tks píše:Trup není rozšířený, pouze se nezužuje. Motor mám Hyperion ZS-2209-24, což je normální 45g těžká oběžka s průměrem 28mm.
Serva mám 2x Hyperion DS09 a 2x KST HD 47MG (chce to do křídel 8mm serva nebo udělat jinak krytky).
Letovou hmotnost již vím, s 25A regulátorem a 3S LiPol 1000mAh je to 450g přesně kompletně připraveno k záletu.
úte 08.03.2016 14:56
tks píše:SOP a VOP jsem vyřezal podle plánu a navíc z docela slušné balzy. Což byla trošku chyba - pro bezmotorovou variantu by to bylo super, ale s motorem ve špičce bych musel dozadu dávat závaží. Nešlo to vyvážit ani s malinkou 25g oběžkou. Proto jsem kormidla vyřezal znovu, tentokrát z pevné balzy a navíc bez odlehčení a takto vychází těžiště s oběžkou okolo 45g skoro přesně. Ve výškovce jsou opět uhlíkové trubičky 3/2, do kterých následně zasuneme uhlíkové dráty 2mm.
úte 08.03.2016 19:53
čtv 24.03.2016 20:34