Ahoj, já jsem loni měl pohon Turnigy D3542/1000 kv, regl 40A Hobbyking a baterky 3s 2200mAh, vrtule Graupner 12/6". Byl to slabý pohon (stoupalo to kolmo, ale pomalu), motor i regulátor v létě kolem 80°C, baterky se nafoukly.
Letos jsem tam dal motor 3548/900 kv, regl 60A, baterky 4s 2600mAh, vrtule stejná 12/6". Je to neskutečný rozdíl, letí to mnohem rychleji i kolmo nahoru, teploty motoru a regulároru podstatně nižší. Baterky vpohodě dají 4.5 -5 minut chodu motoru. S nynější váhou 1750g to letí líp, než s původní váhou 1500g, do silného větru na svahu by to chtělo přidat balast 250g.
Serva na křidélka by měly mít tah 2.5kg, na směrovku a výškovku stačí 1.8kg (pokud dáš serva dopředu, budou muset být silnější).
Nenech se zmást "přemotorováním" Filipa 600 s konstrukčními křídly - to je mnohem lehčí letadlo, které s ohledem na konstrukční křídla musí létat pomalu. No ani 600 sport není rychlý model, z důvodu špatného profilu křídla rychle vytrácí rychlost.
Do křídel bych dal tyto serva:
http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 1sec-3-5kgNa směrovku a výškovku při montáži v ocasu bych kvůli váze dal:
http://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz/ ... 1sec-2-5kgjinak odkaz na mého Filipa:
http://www.rcalbum.cz/model/8571-filip-600-sport.htmlTomáš