pon 13.07.2015 22:00
ariane píše:dudaj:
Chce motor do IONa, ne do nějakého dmychadla, nebo pylona. Co s tím kv 4000 ot /V na 4S bude dělat, jakou mu na to poradíš vrtuli ?
úte 14.07.2015 9:42
JirkaA píše:Slavoo a co takhle tu Megu poslat výrobci na opravu? Jsou ochotní, udělají to profesionálně a s cenou to taky nebude tak strašný. Osobní zkušenost.
Edit: jestli chceš výkon, rozhodně jdi do převodovky.
úte 14.07.2015 22:46
slavoo píše:
Ano, posielam na repas resp. na vynemu vynutia..
úte 14.07.2015 23:00
stř 15.07.2015 7:43
stř 15.07.2015 14:01
ariane píše:dudaj:
Nikde jsi se o použití převodovky ve své první odpovědi nezmínil. Pokud vím, ani tazatel o ní nehovořil. Chtěl náhradu za klasickou Megu 22/30 xx, která se normálně v Ionech používá. Jinak děkuji za školení o elektropohonech:-)
stř 15.07.2015 14:12
stř 15.07.2015 14:55
mab píše:Zrovna u letadla typu ION mi přijde hodnota g/w nedůležitá.
Teď jsem mrknul v ecalc na pohon co mám doma a dělá mi to 1,74g/W, kdybych zmenšil stoupání vrtule o 2,5palce tak se dostanu 3,58g/W to je nárůst o 105% při snížení proudu. Jen nevidím důvod proč bych to u "hot"linera dělal.
stř 15.07.2015 19:42
slavoo píše:To rad pocujem tak snad bude problem z nahradnim motorem zazehnany.
@les:
ako ti to trvalo nez sa to vratilo z Megamotor servisu ?
stř 15.07.2015 21:01
dudaj píše:
Když nevidíš důvod , tak holt nevidíš. Hlavně když jsi spokojen
stř 15.07.2015 22:44
mab píše:
Ok vždyť mě pouč, rád se přiučím něco nového.
Zrovna teď s tím co vím, si myslím, že u hotlinera nevypovídá vyšší hodnota g/W o tom, že je pohonná soustava lepší.
stř 15.07.2015 22:49
mab píše:
Ok vždyť mě pouč, rád se přiučím něco nového.
Zrovna teď s tím co vím, si myslím, že u hotlinera nevypovídá vyšší hodnota g/W o tom, že je pohonná soustava lepší.
čtv 16.07.2015 8:19
dudaj píše:
Proč bych tě měl poučovat a o něčem přesvědčovat ?
Mě osobně je naprosto jedno s čím lítáš.
Nepřesvědčuju o ničem ani svoje děti na kterých mi záleží, tak proč bych přesvědčoval tebe ?
Prostě pokud ti vyhovuje provozovat neefektivní pohon a věci s tím související je to tvoje věc.
Lipolky dneska umožňujou každýmu lítat s čímkoli bez toho, že by řešil efektivitu provozu.
Kdybys lítal s nikláčema, viděl bys to jinak. Je jiná doba, lítá se s lipolama a stříďákama a není nutný, pokud
nelítáš závody a špičkový výkony, se tím zabývat.
jakýkoli letadlo poletí na 1g/1W příkonu.
čtv 16.07.2015 12:10
čtv 16.07.2015 15:37
juraj.jurej píše:Čo skúsiť ten to: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html
Ale nemám s ním skúsenosti a bol bi lepší na 5S.