Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: sob 29.11.2014 22:59 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.2008
Příspěvky: 121
No prave o tazisko mi ide. Zacal som skladat model a do cumaku som zalepil vlekaci hacik (ze raz sa snad niekto s vlecnou najde). Urobil som kridla a chvost a do cumaku som iba tak naukladal veci. Vyslo mi, ze potrebujem dolozit 250g! Tak ma skoro vystrelo a povedal som si, ze olovo teda vozit nebudem, ale tam dam pohon a mam vyrieseny dost podstatny problem - ako dostat model do vzduchu. No a tak som sa obratil na Vas...


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: sob 29.11.2014 23:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.2012
Příspěvky: 632
Bydliště: Vyškov
A co jsi tam naskládal?
Motor - hmotnost. Baterie články, mah, hmotnost a hlavně jaké bys chtěl používat 3s/4s?
No a pak navrhneme vhodnou variantu s tím čtvrtkilem navíc :)

_________________
Taranis a pár poletuch


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 11:07 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.2008
Příspěvky: 121
Naskladal som tam serva na podvozok a hacik, Rx a aku. Pri pocte clankov si necham poradit. Samozrejme by som radsej pouzil univerzalnejsie aku (3S 2200), ale nie je to podmienkou. Cize ked treba 4S, tak bude 4S. Takze ak mozem poprosit nejaky konkretny setup, aby som ho mohol objednat a zacat co najskor robit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 11:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.2012
Příspěvky: 632
Bydliště: Vyškov
I na tříčlánek se dá.

NMT 35-48A 1100kv, vrtule ACC 12,5 x 7,5, odběr kolem 50A při pěkné účinnosti a ve vzduchu se odlehčí.
Ještě záleží jak kvalitní máš ty tvoje 3S2200 baterie, to je odběr reálných 25C, kdyžtak dáš 2 paralelně :) (3S2P)

Pro 4 článek NMT 35-48 900kv, vrtule ACC 12 x 6, odběr lehce přes 40A. Baterii 4S podle potřebné hmotnosti na dovážení.

Letovku předpokládám 2500g-2700g ?
Šlo by to i s menšími motory, ale
-stejně potřebuješ dovážit - horší účinnost, zbytečně by topily - líp to bude startovat i létat a tohle éro si to snad zaslouží.

_________________
Taranis a pár poletuch


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 16:24 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.2008
Příspěvky: 121
super. dakujem. a regel aky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 18:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10.10.2010
Příspěvky: 1077
Kámo on ti napíše očekávaný proudy, tak z toho už by sis regl mohl snad vyvodit :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 18:57 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.2008
Příspěvky: 121
Ano mohol. Nepytam sa na prudove dimenzovanie. Ale na znacku. Naozaj sa neorientujem v cine. Takze sa pytam na overene typy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 19:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 10.10.2010
Příspěvky: 1077
Něco kup a uvidíš :D však o regulátorech v tomto tématu už taky řeč padla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 20:13 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.2008
Příspěvky: 121
:) super. Tramce, kuzele a vrtule pouzivate nejake miestne, alebo tiez cina?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 21:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.5.2012
Příspěvky: 632
Bydliště: Vyškov
S regly plush jsou velmi dobré zkušenosti. Obecně, když máš přijímačovky jak jsi psal a pokud regl nepřetěžuješ jsi v pohodě s čímkoliv.

Kužely, tady bych sáhl jedině po Pohodalet kuželu nebo MPjet kuželu. Žádná čína nebo pelikán!
Listy Aeronaut CAM carbon.

Samozřejmě tu máme i jiné kvalitní výrobce, ale to už je jiná cenovka např RFM listy a kužely.

_________________
Taranis a pár poletuch


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: ned 30.11.2014 23:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.12.2008
Příspěvky: 121
Naozaj dakujem velmi pekne za pomoc. Prijimacovky by som celkom rad aj vynechal. Uvidim ako vyjde tazisko po prestavbe a tak sa rozhodnem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: pon 14.09.2015 20:30 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 14.9.2015
Příspěvky: 3
Registrován: 14.9.2015
Příspěvky: 1
Ahoj vsetkym.

som tu novy, ale mam nieco nalietane na easystare s tlacnou obezkou. Chcel by som som Vas poprosit o nejaky link kde riesite skraty clankov li-po. 2 krat po starte sa mi skratol 1 clanok (v 2S) a to tak ze siel okamzite do 0V. Pouzivam valcove 2S baterky z vrtulniku MJX F45 alebo M23 2S 1500 a 1800mAh.

Baterka po skrate nezmenila tvar ani nezhorela, po nabiti vadny clanok daval 3.5V ale hned klesol na na 0.2V. Po 3 rokoch lietania mi to urobila tohto roku 1x stara ale stale fit baterka a o mesiac i nova v druhom cykle. Baterky zaroven pouzivam v MJX F45, vzdy sa strata kapacity sa prejavila pozvolnou stratou vykonu, nikdy nie skokovo.

Vo vseobecnosti ma zaujima len to ci je to normalne taky priebeh skratu u lipo. Lietam v lete v zime, casto, skladujem ich nabite, nabijam balancerom. Ta druha nova bat sa šlusla asi po minute. Bol som vdacny za nejake skusenosti so skratmi za letu.

Tieto baterky vydrzia vo vrtulniku okolo 10-12min, u vetrona tak 15-20min.

Pouzivam mot 2600kv 2208 a prop 7x5

PS: 2x som teda musel ist toho chudaka ist hladat a pozeral som ako vietor berie prec za horizont do lesa, ale vzdy nasiel uf...

diky moc

solim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vhodnost pohonu
PříspěvekNapsal: pon 14.09.2015 20:42 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 14.9.2015
Příspěvky: 3
Ahoj vsetkym.

som tu novy, ale mam nieco nalietane na easystare s tlacnou obezkou. Chcel by som som Vas poprosit o nejaky link kde riesite skraty clankov li-po. 2 krat po starte sa mi skratol 1 clanok (v 2S) a to tak ze siel okamzite do 0V. Pouzivam valcove 2S baterky z vrtulniku MJX F45 alebo M23 2S 1500 a 1800mAh.

Baterka po skrate nezmenila tvar ani nezhorela, po nabiti vadny clanok daval 3.5V ale hned klesol na na 0.2V. Po 3 rokoch lietania mi to urobila tohto roku 1x stara ale stale fit baterka a o mesiac i nova v druhom cykle. Baterky zaroven pouzivam v MJX F45, vzdy sa strata kapacity sa prejavila pozvolnou stratou vykonu, nikdy nie skokovo.

Vo vseobecnosti ma zaujima len to ci je to normalne taky priebeh skratu u lipo. Lietam v lete v zime, casto, skladujem ich nabite, nabijam balancerom. Ta druha nova bat sa šlusla asi po minute. Bol som vdacny za nejake skusenosti so skratmi za letu.

Tieto baterky vydrzia vo vrtulniku okolo 10-12min, u vetrona tak 15-20min.

Pouzivam mot 2600kv 2208 a prop 7x5

PS: 2x som teda musel ist toho chudaka ist hladat a pozeral som ako vietor berie prec za horizont do lesa, ale vzdy nasiel uf...

diky moc

solim


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Asek, Celeron a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz