Registrován: 11.9.2010 Příspěvky: 415 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Jo tak mě to je celkem jedno dej si tam co chceš. Já jen že tam jsou předpřipravené lože na ty větší serva a já osobně respektuji doporučení výrobce.Takze když mě tam doporučí 3kg servo tak tam rozhodně nebudu dávat 2kg servo. To je podle mě diletantství. Ale jak říkám osaď co chceš respektive co máš.
Registrován: 1.6.2008 Příspěvky: 2560 Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
paegas123 píše:
Motor mám AXI 2820/14 vrtuli origo co k tomu byla 12x6'' aku 2200mAh regl 40A HK Blueseries serva křídel HXT DMG16 SOP/VOP Hitec HS-5055
Meral si i max. prúdový odber ? A môžeš dať link na toho modrého pilota do kabíny? Musel si vlepovať pre správne ťažisko tú kovovú gulôčku do smerovky?
Dík za info.
_________________ ... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
Registrován: 11.9.2010 Příspěvky: 415 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Boužel proud jsem neměřil ale mělo by to cca být kolem 25A teda teoreticky, pilota jsem kupoval z e-bay ale teď už je boužel nedostupný nebo alespoň já jsem ho nikde nenašel. Ale buď rád já jsem ho koupil za cca 500kč což je docela pálka ale on je prostě dokonalej:-) JInak abych to dovážil tak ty koule tam mám všechny tři a je to s aku 2200mAh při váze cca 1700g celkem akorát na těžišti.
pro paegas123: mám také choutky si tento model pořídit. Důvodem je velmi dobrá zkušenost s výrobky firmy. Poněkud mě zarazil Tvůj údaj o váze (píšeš) cca 1700g. Při tom Kostkamodelcentrum uvádí: "letová váha 1260 g". A to je po čertech velký rozdíl. Mohl bys zvážit a zde údaj uveřejnit? A jak to při této váze lítá? Za infornace děkuju.
Registrován: 11.9.2010 Příspěvky: 415 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Sorry nějak jsem se uklepl váha je myslím kolem těch 1200g ještě to teda zítra zvážím. Stavěl a vážil jsem to nějak před 2mi měsíci takže už si to přesně nepamatuju a od té doby už jen lítám teda pokud je hezky. Jinak lítá nádherně mrkni na video na třetí stránce tohoto vlakna.
Registrován: 19.5.2007 Příspěvky: 463 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Pouzitelna figurka pilota je i TATO. Je vsak treba ubrat a sikmo seriznout figurku odspodu az k ramenum. Hmota je pomerne dost tvrda, ci houzevnata, takze je vyhodne pouzit ostrou raspli. No a pekne vzit PEBEO akrilatove barvicky a nabarvit dle svych predstav.
Ale jeste k letovym vlastnostem a pevnosti modelu jako takovemu. Na tomto videu lze shlednout besneni Solia a priznam se, ze jsem cekal kdy se kridla sklopi nadobro .....
Registrován: 15.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
Taky většinu těch zatáček tlačil na zádech, aby to vzepětí nezvětšil do pravého úhlu Ale samozřejmě - na bubliny brutální let! Taky jsem si ho pořídil, tady je zatím videjko "Co je kurňa v téj škatuli?!"
Osazení budu mít Aerodrive SK3 - 3542-1000kv, s tou 12x6" očekávám ve špičce nějakých 650-800W příkonu, takže letět by to trochu mělo. Ale to bude jen na občasné békárny, accu bude 4S 2,2 Zippy Compact co mám do kompozitu Harmony, reg zatím Red Brick 60A (tedy ho nemůžu moc dojit, takže plný plyn skutečně jen na pár sekund). Rx a serva budou napájena nezávisle, buď přes BEC nebo 5 článkem NiCd. Asi spíš BEC - na 6V. Serva budou v křídlech HS-82 MG (3,4kg na 6V), na výškovce HS-65 (2,2kg na 6V) - ještě váhám jestli MG nebo HB, na směrovce Emax ES08DE.
Je to oproti Cularisu stavebně nenáročný model, nejvíc jsem zvědavý na odolnost/pružnost těch profilů v křídlech a co budu dělat, jestli je trochu ohnu Jinak je to samozřejmě klasická Multiplex lahoda, například prostor pro namotání rezervy kabelu serva výškovky v kýlovce pro snazší případnou výměnu, nerezové trubičky jako výztuha křidélek, ta hlaveň staré armádní pětačtyřicítky v trupu...
Registrován: 19.5.2007 Příspěvky: 463 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Já instaloval jako pohonnou jednotku TOTO. Větroň byl ve vzduchu zatím jen jednou při záletu a vlastně jsem u toho ani nebyl .... Dostalo se mi strohé informace - "Lítá Ti to perfektně". No tak to jsem sám rád
V ocasu mám dvě HD-1900MG, v křídle dvě extremně výkonově předimenzovaná MG Digital serva z důvodu toho, že jsem je prostě měl momentálně v šuplíku a regulátor jak jinak, než YEP60A ...
To jen proto píšu, aby bylo vidět s čím vším je to možné osadit, aby to "Parádně ..." létalo . Každý si to ale ladí jinak, takže tolik odemne.
Registrován: 15.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
Tady s tím "čínským MVVS" (protože jiné motory než MVVS s krytým rotačním pláštěm neznám) počítám v silnější verzi do Tucana, snad se k tomu příští měsíc dostanu. Jaké máš s tím motorem zkušenosti? Lepils magnety?
Registrován: 19.5.2007 Příspěvky: 463 Bydliště: Žďár nad Sázavou
Zkušenosti? Ne. Je to můj první Glider drive. Jediné co vím, že se do "čumáku" vejde a je s ním parádní manipulace vzhledem k tomu, že nemusím vymýšlet kudy s vývody .... V době záletu kolegy byl v modelu tříčlánek 2200mAh (40-50C).
Tyhle ty motory se diskutovaly v nějakém jiném vláknu. Teď to nepohledám, ale na fóru o nich řeč je. Možná by nebylo od věci diskuzi osvěžit. Motor (alespoň od pohledu) vypadá opravdu velmi luxusně. Ovšem jak se projeví v dlouhodobější praxi, nejen "na oko", to ukáže samozřejmě až čas...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru