|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
koulinek
|
Napsal: pát 10.02.2012 1:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.12.2010 Příspěvky: 2318 Bydliště: Hradec Králové (nedaleko) Obrázky: 16
|
Jak vidno jestli má Andrea dostatek zkušeností ti asik nikdo tady neodpoví, pokavaď neuvedeš alespoň původ a nějaké rozměry či TTD, sorry, nedalo se jináč
_________________ T14SG, PhoenixRC 5, Hexacopter Y6, GoPro 3 Black, FPV QAV250, TF2, SWIFT2, TREX450, FunCub, SuperCub
|
|
Nahoru |
|
|
CakeRC
|
Napsal: ned 12.02.2012 18:33 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 20.9.2004 Příspěvky: 215 Bydliště: Prostějov
|
Dostavěl jsem ji loni na jaře. Zatím s ní mám nalétáno 26 startů (cca 15 hod). Je to moje první éro s plnou mechanizací křídla. Letová hmotnost 1850g. Osazení: Motor: Scorpion SII 3020 890 KV Regulátor: DYS A60 Opto Pohonné aku: LiFe 4S 2300 mAh Napájení přijímač – serva LiFe 1100 mAh 2S Přijímač: JETI Duplex R8 Vysílač: Graupner MC 16/20 + JETI Duplex TU Serva: Hitec – HS 85 BB výškovka; HS 85 MG směrovka; HS 225 MG klapky; SAVOX SH 0255 MG křidélka. Je to pohodové éro do termiky, krásně krouží, a podle nastavení odtokové hrany křídla létá buď pomalu, nebo hbitě. S vrtulí Aeronaut 12x6,5“ má motor příkon 360 W a stoupá pod úhlem cca 45`. Na jedno nabití vystoupám 3x po 1 min. , což stačí na lety dlouhé 30 až 45 min. bez podstatného vlivu termiky. Zkoušel jsem i vrtuli13x10“. Příkon 500W, ale stoupání se příliš nezměnilo, takže jsem se vrátil k původní. Ze silné termiky unikám za pomoci vysunutých klapek a potlačení. Akrobacii jsem raději nezkoušel. Prostřední díl křídla jsem sice postavil podle plánku, ale zdá se mi, že je na akrobacii málo tuhý.(Hodně se prohýbá při zatížení.) Nedostatek tuhosti přičítám tomu, že podle plánku jsou balsové stojiny hlavního nosníku k pásnicím pouze přilepeny z boku, místo toho, aby byly jak je obvyklé, zapasovány mezi pásnice a přenášely tak přímo tlakové síly mezi nimi. Příště bych to tak určitě udělal. Potah je z vliesu barveného tonovacími barvam. Pracoval jsem s ním poprvé a jsem velmi spokojen. Pro toho, kdo je zvyklý pracovat s modelspanem, nebo mikalentou není v práci podstatný rozdíl, navíc je možnost vypínání fénem a nesrovnatelně vyšší pevnost.
|
|
Nahoru |
|
|
wisky
|
Napsal: ned 12.02.2012 19:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 15.2.2004 Příspěvky: 403 Bydliště: Nový Jičín
|
Mám dostavěno, zatím nepotaženo, na potah chci použít Icarex, osazení serva HS 81, plánovaný pohon ze šuplíku Phasor 30/3, Jeti Spin 44, 2x3 LiION 1600. Při stavbě vše v pohodě, jen je třeba si dát pozor při slícování spojek centroplán, ucho. oproti originálu mám upraveny hlavní nosníky, mám je laminované ze smrkových nosníků 2x 3x10 proložených uhlíkovým rovingem následně ohoblované a vybroušené dle plánu (při řezu je to odspoda: roving,smrk,roving,smrk) stojiny mám dle plánu.
|
|
Nahoru |
|
|
Earl
|
Napsal: ned 12.02.2012 23:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.8.2010 Příspěvky: 535 Bydliště: Středočeský kraj
|
Děkuji, šlo mi hlavně o motorizaci. Vždy se mi podaří koupit zcela nevhodný motor. Nevím jak to dělám O tom rovingu jsem taky přemýšlel, když jsem koukal do plánu asi to udělám stejně. Jsem zatím v začátcích jediné co jsem měl čas udělat je směrovka, pokud zítra čas dovolí pokračoval bych výškovkou.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|