Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mil Mi2 Vario
PříspěvekNapsal: ned 19.03.2023 19:01 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5078
Bydliště: Praha 6
Máš to parádní, jeden by netušil kolik s tím bude práce. Výsledek super. U takhle velkých modelů je jakákoliv manipulace oříšek. I přeprava. Jeden známý si nechával poslat UH60 při cestě domů ze zahraničí, dokonale zabalené, velká dřevěná bedna, proklady. Když to doma otevřel tak malér bylo to hodně poškozené, zřejmě s tím bouchli. Chtěl to opravit, nakonec model prodal. Včera mi psal Scott z NZ že jeho kamarádovi dorazil po třech měsících nelakovaný trup Hughese MD500E ve velikosti 700 z JettTech v HongKongu totálně zničený, přežily dva díly. Sice mu vrátí peníze ale o poštovné přijde. Nejvíc mě zarazilo že mezi HongKongem a Novým Zealandem neexistuje Air Mail jako do Prahy kde to tu bylo snad za týden a ne tři měsíce. Přitom vzdálenosti se liší snad jenom o 400kilomentrů. Pak zjistil že rychleji by to měl doma přes USA.

Kladka pěkná, tam se nesmí moc šetřit. Představa že by to zhuclo je na infarkt. Mě před lety sletěl hotový Hughes z obrovské tiskárny, jenom jsem hrábnul do prázdna a slyšel ty křupance podvozku.... Donutilo mě to udělat ho bytelnější ale hodiny práce navíc.

Ten model stejně skončil špatně, v noci 26. března 2014 jsem chtěl Hughese s novým modulem světel ukázat jenom ve visu pod lampou synovi, aby to viděl pro případ že bych to rozbil dřív než se vrátí ze studií ve Skotsku. Tak viděl oboje, bezva nápad.... Zima, foukalo 5-6m/s. Asi jsem vzal moc za kolektiv, vítr to zespoda podfouknul a najednou jsem byl v osmi metrech vedle lampy. Chtěl jsem se otočit hned vedle ale helina stále zrychlovala, najednou jsem regulérně lítal. Od začátku jsem tušil že to neskončí dobře, na tohle prostě nebylo natrénováno a něco podobného už se mi pak naštěstí už nikdy nestalo.

Jednoduše jsem nedokázal přistát. Hughes pořád na tempu, byl tam tuším Microbeast. Ve tmě jsem nedokázal odhadnout rychlost, přistávací reflektor mě oslňoval ale kdybych ho vypnul, jenom s pozičkama jsem si netroufal letět. Když jsem byl konečně pod lampou, vrtulník letěl příliš rychle a zase mi zmizel do tmy. Dnes bych si s tím poradil dobře, reflektor bych vypnul a stačily by pozičky plus koncová bílá. Přistávat s reflektorem jde ale nesmí to být "na sebe", ten reflektor je prevít. Loni jsem to předváděl bratrancovi za Stodůlkama. Stačilo že koncová bílá kde byl špatný kontakt a proto ty stabilizátory předělávám, hodně rychle blikala. Rozbolely mě z toho oči ale na přistání bokem jsem si netroufal.

Tak jsem s Hughesem šejdroval zleva doprava a zpátky, pořád bez výsledku. Místo stabilizace a sednutí jsem musel zase pryč, za lampou baráky, naproti lesopark, takže jsem musel lítat v jedné ose asi desetimetrovým koridorem s otočkou přes vrtulku zase k sobě. I ve dne by si člověk musel dávat pozor. Nevím kolik těch pokusů bylo, možná dvacet. Postupně se mi zimou a strachem tak rozklepaly ruce že jsem palcoval kniply s největším úsilím, bylo to hrozné. Nakonec jsem nezvládl jednu zatáčku a trefil strom v lesoparku. Mechaniku jsem opravil celkem snadno, trup už nestál za to. Stejně se mi proporčně nelíbil a záhy jsem přešel na tvarově zdařilejší Thunder Tiger, postupně jsem měl resp. mám čtyři trupy, dva lítají, jeden se dá snadno opravit. Švíco mi tehdy trefně napsal že můžu být rád že to někomu neotevřelo lebku, to měl naprostou pravdu. Naštěstí to bylo o půl desáté večer, v tu dobu tady člověk nikoho nepotká ani omylem, je to pustý okraj vilové čtvrti a za tmy do lesoparku nikdo nevyráží.

V noci jsem dal s dalšími modely desítky startů, je to adrenalin a pěkný efekt, jenom jsem vždy 3x kontroloval stav 2S LiFe baterky 2100mAh, která světla napájela. Kdyby to zhaslo tak konečná, ještě tak za velkého šera šance to dostat na zem nebo k sobě. Nakonec jsem přešel na systém napájení z balančního konektoru pohonné baterie.

Člověk asi nesmí chtít moc respektive nad své aktuální možnost. Já byl na světla v modelech ujetý vždycky, jak to nesvítilo tak to bylo o ničem. Vláčky, lodě, auta, nakonec i vrtulníky.


Přílohy:
IMG_0548.JPG
IMG_0548.JPG
[ 80.41 KiB | Zobrazeno 1581 krát ]

IMG_0941.JPG
IMG_0941.JPG
[ 69.81 KiB | Zobrazeno 1581 krát ]

IMG_0948.JPG
IMG_0948.JPG
[ 97.4 KiB | Zobrazeno 1581 krát ]

IMG_8891.JPG
IMG_8891.JPG
[ 62.9 KiB | Zobrazeno 1581 krát ]

IMG_0515.JPG
IMG_0515.JPG
[ 42.96 KiB | Zobrazeno 1581 krát ]

IMG_0527.JPG
IMG_0527.JPG
[ 41.3 KiB | Zobrazeno 1581 krát ]


_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Mil Mi2 Vario
PříspěvekNapsal: ned 02.04.2023 16:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 18.5.2014
Příspěvky: 335
Obrázky: 9
Tak podvozek je hotový.Minulý týden jsem vše nalakoval airbrushovou pistolkou.Šlo to v podstatě dobře.Barva je pod dvousložkovým lakem, ale už se mi to podařilo i místy odřít.
Zajímalo by mě jakou používáte barvu a laky na model.Vyloženě běžné dvousložkové barvy jako na auta a tak? Mám pro airbrush barvy Valejo, ty používám na malé díly nebo doplňky, ale zdá se mi to takové hračkové.Jdou lehce dolů a než trochu vytvrdnou, tak to trvá dlouho a i tak odolnost není nic extra.

Celkově jsem ušetřil 350g.Oproti váze modelu to není skoro nic, ale aspoň něco.Celková vzletová váha je teď 23.65kg. Zkoušel jsem model i znovu vyvážit, ale vše bylo tak jako s původním podvozkem.Což mi přišlo divné, ale je možné, že mechanika si během prvních letů nějak sedla a tím se trochu změnil náklon čumáku a tím pádem jsem s lehčím podvozkem tam kde jsem byl, takže očekávané zmenšování balančního závaží v čumáku se nekonalo.


Přílohy:
IMG_4974[1].JPG
IMG_4974[1].JPG
[ 177.81 KiB | Zobrazeno 1510 krát ]

IMG_4992[1].JPG
IMG_4992[1].JPG
[ 66.43 KiB | Zobrazeno 1510 krát ]

IMG_4989[1].JPG
IMG_4989[1].JPG
[ 82.29 KiB | Zobrazeno 1510 krát ]

IMG_4990[1].JPG
IMG_4990[1].JPG
[ 75.86 KiB | Zobrazeno 1508 krát ]

IMG_4985[1].JPG
IMG_4985[1].JPG
[ 106.9 KiB | Zobrazeno 1508 krát ]

IMG_4986[1].JPG
IMG_4986[1].JPG
[ 109.48 KiB | Zobrazeno 1508 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mil Mi2 Vario
PříspěvekNapsal: čtv 25.05.2023 18:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2008
Příspěvky: 1959
Bydliště: Kralupy n.vlt
Obrázky: 0
haas píše:
...Mám futabu T8FG a přijímač R7006SB ....


Mohl bys mi prosím poradit jak jsi to spároval?
-----------
Tak vyřešeno a promiň že jsem to sem přilepil. Prodejce si nevšiml,že mi poslal místo R7006SB ,R7008SB a mě to taky chvíli trvalo.

_________________
https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos
http://dagx.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 288 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz