Autor |
Zpráva |
Relax
|
Napsal: čtv 25.04.2019 20:53 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.9.2009 Příspěvky: 5097 Bydliště: Praha 6
|
Výborná přehledná koncepce, není nad to .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pkotatko
|
Napsal: pát 26.04.2019 12:51 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Jsem porad malinko skepticky k tem tistenym dilum. Riznout to z 2mm uhlikove desky nebo duralu, tak vim, ze to bude fungovat. Ale nemam zkusenost a ani moc predstavu jak se ten tisk chova, jak prezije vibrace ktere tam vzdycky jsou. Nezavrhuji to, fandim tomu. Jen zatim neverim.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
kraro
|
Napsal: čtv 23.05.2019 15:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.7.2009 Příspěvky: 1007 Bydliště: EU
|
Dneska proběhl test vibrací, nastaveno na dvoje otáčky (1050/1100). Řídící jednotka Spirit. výškovka 26/24 křídélka 12/10 směrovka 6/6 Už to mám v kupě, kabely natahány, serva zapojena ..... jen doladit nastavení a může začít pokus přiblížit se oblakům
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: čtv 23.05.2019 19:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Tak to budu držet palce a mám radost, že jsme se setkali osobně. Těším se na druhý kolo, na srazu maket.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: čtv 23.05.2019 21:58 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
kraro píše: Dneska proběhl test vibrací, nastaveno na dvoje otáčky (1050/1100). Řídící jednotka Spirit. výškovka 26/24 křídélka 12/10 směrovka 6/6 Už to mám v kupě, kabely natahány, serva zapojena ..... jen doladit nastavení a může začít pokus přiblížit se oblakům Držím palce na zálet Zrovna dneska odpoledne jsem taky strávil snahou o snížení vibrací (podle Spirita) na mechanice dřív, než půjde s 5ti listem do trupu P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
kraro
|
Napsal: stř 29.05.2019 9:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.7.2009 Příspěvky: 1007 Bydliště: EU
|
Upraveno, změněno
Naposledy upravil kraro dne pon 20.04.2020 17:51, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 29.05.2019 12:06 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Tak at to dobre dopadne. Nikam nespechej, vsechno trikrat zkontroluj. A pouc se z blbosti jinych (moji ) a postav si helinu pekne proti vetru. Plocha trupu pri bocnim vetru je svina.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
kraro
|
Napsal: stř 05.06.2019 17:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.7.2009 Příspěvky: 1007 Bydliště: EU
|
Upraveno, změněno
Naposledy upravil kraro dne pon 20.04.2020 17:52, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: stř 05.06.2019 19:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 802
|
Všechno má svůj čas, četl jsem o zatoulaném šroubku. Já si zas vesele marodím, ale nakonec v takovym horku se snad ani lítat nedá. Držím soustavně palce! Fórum je taky už delší dobu totálně vymřelý.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|