Autor |
Zpráva |
Relax
|
Napsal: stř 15.06.2016 14:42 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Škoda že neexistuje heli simulátor kde by se to dalo nastavit, myslím že dobrovolně s vlastním modelem do podvěsu nikdo nepůjde . Německy umím jenom malé základy tak jsem to hodil do překladače, vybuchl smíchy a zkusím to nechat přeložit časem někde u profíka s tím že bych to technicky doplňoval. Některá odborná slova překladač vůbec nezná což chápu. Ale bude to určitě perfektní koment a cenné rady - Díky
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 15.06.2016 14:53 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Kdyz se budu hodne nudit, tak to prelozim a dam sem. Ale neslibuju.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 15.06.2016 15:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Pošlu Ti na mail "překlad translatoru". Trochu jsem to přehnal že by to bylo nepoužitelné, myslím že by to šlo dokorigovat snáz než to psát celé znova. Kromě několika odborných výrazů se to dá celkem dobře pochopit.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 15.06.2016 15:33 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Neni potreba. Nemam prekladace v lasce, kolikrat trva dele to pochopit z prekladace nez to prelozit a prepsat z originalniho textu. Kdyz se budu nudit.....
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 15.06.2016 15:43 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Už jsem to poslal tak to smázni. Určitě budeš mít smysluplnější zábavu ( jako třeba vybírat "kabátek" pro Mi8 ) tak tomu věnuj více času. Leckdo německy umí, ostatní si aspoň zlepší slovní zásobu .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: stř 15.06.2016 16:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 801
|
Relax: Škoda že neexistuje heli simulátor kde by se to dalo nastavit, myslím že dobrovolně s vlastním modelem do podvěsu nikdo nepůjde . Jakto,že ne. Já nosil pod Hueyem zavěšenej sud s palivem (plechovka od voňavky) a slipy jsem přepíral jen občas. Jelikož jsem tam měl Nazu (bez GPS modulu) byl nejhorší manévr po zavisení přepnout do ATTI, pak jsem opatrně zakroužil, polžil sud na zem a za visu odpojil. Bylo to samozřejmě efektní, ale..... Pokusim se najít fotku někde na klubovejch schránkách, ale myslim, že nebude- to bych jí měl ve svejch fotkách.
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 15.06.2016 16:41 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Fotku určitě najdi
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Michael Gulyj
|
Napsal: stř 15.06.2016 20:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2015 Příspěvky: 801
|
Prolezl jsem to všechno a nic. Ale fakt nekecam .
_________________ Westland Wessex Bell 47G Sioux Futaba T-10CG
|
|
Nahoru |
|
|
hosa
|
Napsal: ned 31.07.2016 14:16 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.1.2012 Příspěvky: 477 Bydliště: Sobotka Obrázky: 2
|
Prosím o radu. Seřizuji mechaniku - čtyřlist, 450, jednotka demon3X. Při přidání kolektivu se mi vrtulka snaží jít proti směru ot. rotoru, tedy ocasem k sobě - doprava. Je to nepříjemné a byl to důvod nehody. V nastavení BD v sekci "ocasní gyro" jsem již vyzkoušel různé varianty a pořád kývnutí přetrvává. Kompenzace krout. m. mám 5 a rozs. kolekt. pozitivní. Jinak se mechanika chová podle mého dobře. Nevím na co se zaměřit. Dík.
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: ned 31.07.2016 21:25 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Čtyřlist klade obecně vyšší nároky na účinnost vrtulky. Čím menší heli může to být i výraznější. Je ale otázka jestli to přesně popisuješ resp. já to dobře chápu . Názorně : visíš vrtulkou k sobě = nos od sebe a máš pravotočivý rotor. Když by vrtulka nešla vůbec, heli se v piruetě roztočí proti směru otáčení rotoru tzn. ve směru, který jsi popsal. Proto usuzuji že to bude malá účinnost vrtulky. Řešením by bylo asi jedině zvětšit její průměr nebo alespoň plochu listů. Nebo jiný typ hl. listů ale to už je spíš spekulace. Jde o to co rozměrově ti dovolí hlavní rotor aby se to nemohlo potkat a přijít o model. Výraznou nedostatečnost účinnosti vrtulky podle mě žádná jednotka vyřešit nedovede. Umí spíš kosmetické hodnoty než něco zásadního. Pokud se pletu, určitě mě někdo opraví .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
hosa
|
Napsal: pon 01.08.2016 11:14 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.1.2012 Příspěvky: 477 Bydliště: Sobotka Obrázky: 2
|
Ano je to tak, jak popisuješ. Účinnost vrtulky se určitě sníží i tím, až bude v místě fenestronu (maketa Kryštofa) teď to byla holá mechanika. Předělal jsem večer a odzkoušel ovládání vrtulky, jak popisuje zdzd. Zdálo se to lepší, ale už foukal vítr. Hlavní listy mám polosymetriky. Výkyv se objeví jen, když vemu více za kolektiv jinak dobrý. Budu si muset dávat pozor. Teď mám jen strach, až dám mechaniku do trupu a bude na listech plná váha. Děkuji Ti za rozbor. L. PS: Foto před buchnutím
Přílohy: |
PICT000..1.JPG [ 160.27 KiB | Zobrazeno 3060 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: pon 01.08.2016 11:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
je to EC135 odněkud znám
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: pon 01.08.2016 14:19 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Sorry, trochu mi vypadlo co je to za pěknou heli.... Tam snižuje účinost vrtulky určitě i samotná hmota fenestronu.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
hosa
|
Napsal: pon 01.08.2016 17:12 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.1.2012 Příspěvky: 477 Bydliště: Sobotka Obrázky: 2
|
Ještě jedna věc - vůle na vrtulce. Vyměnil jsem komplet ovládání vrtulky za origo "Align Trex", ale je tam vůle na listech 0,5mm na každou stranu. To je asi špatné . Podívám se na původní HK. Zatím Relax moc dík.
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: pon 01.08.2016 17:39 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5078 Bydliště: Praha 6
|
Schválně jsem se díval na svoje Próčko a mám tam minimálně to co ty, nevím jestli to hraje až tak velkou roli. Letí to pěkně, nic nikam neutíká. Při 10 tisících otáčkách se vrtulka srovnává odstředivou silou na listech a gyro si s tím poradí. Je ale fakt že tam mám tenhle set už stovky startů, nepamatuji si kdy jsem to musel po pádu měnit.
Hodně se projevila výměna serv za nová, to byl neskutečný rozdíl.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: hosa a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|