Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1580 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 106  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 14:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6312
Bydliště: Dubai, UAE
Tady je graf z T550 s 520mm listy. Je tam dvakrat pouzita zachrana. Prvni je na 160A a to je lehoucka helina.
Příloha:
T550.jpg
T550.jpg [ 52.21 KiB | Zobrazeno 742 krát ]


Je to prvni co jsem nasel. Kdybych chvili hledal, najdu i s vetsi spickou.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 14:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Heli má 2531 gr bez baterky, s baterkou a dovážením delšího zadku ( + 93 gr olova ) má letovou hmotnost 3397 gramů. Je to lehce větší 550, největší zápřah tomu dávají podle mě listy. Záchrana má na rozdíl od 550 jiný průběh. Rychlost veliká, akorát že lehce poklesnou otáčky a pak pomalejš narůstají. U 550 je možná na listech trochu pomalejší nástup stoupání ale plné otáčky jsou tam mnohem dřív.

Záhada je těch 260A.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 14:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Pokud přikurtovanou heli tak jedině s kovovýma šroubkama v podvozku, Kdyby se to totiž vychýlilo a jeden polyamid prasknul ........ Tak či tak se mi do toho moc nechce, na druhou stranu škody by nemusely být žádné ve srovnání když se to sesype na zem ze vzduchu. Zatím to nikdy nebylo na první baterce v sérii, čtvrtá a pátá. To abych dával třeba deset kousků ukurtovaně ???

Zase by bylo jednodušší chytit heli třmenama na stůl na Sobínce než ohrozit auto a dalo by se to zkusit v době kdy tam nikdo nebude, brzy, pozdě. Určité omezení že nemůžu moc tahat za kniply a spíš s tím vůbec moc netahat na kniplech. Nemám šanci nasimulovat to co se děje ve vzduchu včetně změny poloho, kdoví co všechno tam hraje roli.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 14:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Když to maximálně zjednoduším vylučovací metodou :

TREX550 s JIVE 80+LV ( výměna kondenzátorů po totálce první heli ), HCX a S-BUS přijímačem je i bez toroidů v klídku - žádné škubání.

TREX s JIVE 80+HV, Demonem a S-BUS přijímačem blbne s jedním toroidem na kabelu k přijímači.

Trčí z toho jedině druhý JIVE, prokázat to znamená jedině oba regly přehodit a zalítat si.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 15:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Ráno jsem se těšil na testování ale po tom čtení příspěvků a psaní mě to totálně přešlo......

Teď mě definitivně vysvobodily povinnosti u počítače a od pěti musím pryč. Šance bude až o víkendu, mám dost času na rozmyšlenou i když nevím nevím co vlastně. V nejhorším si s nabitýma baterkama zalítá 550.
.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 20:58 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.3.2013
Příspěvky: 40
Bydliště: Mladá Boleslav
Ahoj všem zůčastněným. Rád bych také přispěl a nyní už do diskuze né jen po emailu. Jestli máte u svých heli bez problému špičky nad 250A tak jsem přesvědčen, že jsou již K.O. Low_ESR kondenzátory v kontroniku, jinak si nedovedu takové obrovské proudy vysvětlit. Já opravdu se svou 770 dosáhnu max. 180A při pumpování... :? Baterie zapojuji přes rezistor kvůli omezení proudu při jejich nabíjení a "ochraně" prodloužení životnosti kondenzátorů...
Co se týká helin tak se cítím stále jako začátečník, ale o elektronice si trofnu tvrdit již něco vím.. 8)

_________________
Trex 500 DFC Spirit, Goblin 770 Spirit, Trex 150 DFC, Futaba T14SG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 21:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Díky za přihlášení k příspěvku který jsem anonymně uveřejnil a hlavně za ten příspěvek. Je to další kapka k rozvaze jestli se JIVE přece jenom nezaslat na kontrolu k výrobci včetně dat z jlogu. Jsou vypovídající, samozřejmě pokud nebude z jejich strany vstřícnost tak můžou data odmítnout ale zase o tolik nejde. Nejsem v situaci kdy mi spadnul model jako se to stalo bohužel jiným a jak pochodili .....

Pokud tam zjistí to co je zde naznačeno ( nebo bych si mohl troufnout to naznačit ? - tedy pokud bych zvládnul překlad :-) ) tak by mohli ty součástky vyměnit, udělat nový housing a holt bych si to zaplatil. O záruce a nákupu nevím nic, doklady nemám a je to beztak určitě déle než dva roky. Pořád je lepší zaplatit teď opravu reglu ( výměna kondenzátorů na +LV mě vyšla tuším na 2000 ) než přijít o celou heli a co víc třeba pak toho Hughese !

Ještě to zvážím, nicméně těch "náhod skoro nehod" je na tenhle konkrétní regl už nějak povícero. Můžu to sice ještě zkoušet dál, ale ukurtovaný k čemukoliv to je nebezpečný a z několika úhlů pohledu i zbytečný. Má to smysl jedině ve vzduchu, jenomže taky se to může do třetice stát ve chvíli kdy budu níž nebo blíž než minule, po startu, během přistání a nerad bych sem pak psal něco hodně ošklivýho nebo už na to třeba taky neviděl.........

V začátcích s 550 jsem si nedával moc bacha a občas se kochal záměrně letem dost blízko sobě ovíněn jistotou že to přece řídím a uřídím. To už dlouho nedělám ale až poslední zážitky mi daly pochopit jaká to byla opovážlivost. Ve srovnání s tím jak se to chovalo posledně to bylo ale velmi velmi pohodové. Tady z toho šel strach a hrůza, úplně mi ztuhly záda až někam a moc se tomu povolit nechtělo. Takže nikdy více.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 23.04.2014 23:53 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.7.2007
Příspěvky: 1131
Bydliště: Praha 6, ČR
Obrázky: 12
Relax píše:
Můžu to sice ještě zkoušet dál, ale ukurtovaný k čemukoliv to je nebezpečný a z několika úhlů pohledu i zbytečný.

Presne tohle jsem chtel napsat :-) Fakt bych heli k nicemu nepridelaval - jine provozni podminky a pozemni rezonance taky neni uplne prijemny jev...

_________________
T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24.04.2014 0:29 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.3.2013
Příspěvky: 40
Bydliště: Mladá Boleslav
Relax píše:
Díky za přihlášení k příspěvku který jsem anonymně uveřejnil a hlavně za ten příspěvek. Je to další kapka k rozvaze jestli se JIVE přece jenom nezaslat na kontrolu k výrobci včetně dat z jlogu. Jsou vypovídající, samozřejmě pokud nebude z jejich strany vstřícnost tak můžou data odmítnout ale zase o tolik nejde. Nejsem v situaci kdy mi spadnul model jako se to stalo bohužel jiným a jak pochodili .....

Pokud tam zjistí to co je zde naznačeno ( nebo bych si mohl troufnout to naznačit ? - tedy pokud bych zvládnul překlad :-) ) tak by mohli ty součástky vyměnit, udělat nový housing a holt bych si to zaplatil. O záruce a nákupu nevím nic, doklady nemám a je to beztak určitě déle než dva roky. Pořád je lepší zaplatit teď opravu reglu ( výměna kondenzátorů na +LV mě vyšla tuším na 2000 ) než přijít o celou heli a co víc třeba pak toho Hughese !

Ještě to zvážím, nicméně těch "náhod skoro nehod" je na tenhle konkrétní regl už nějak povícero. Můžu to sice ještě zkoušet dál, ale ukurtovaný k čemukoliv to je nebezpečný a z několika úhlů pohledu i zbytečný. Má to smysl jedině ve vzduchu, jenomže taky se to může do třetice stát ve chvíli kdy budu níž nebo blíž než minule, po startu, během přistání a nerad bych sem pak psal něco hodně ošklivýho nebo už na to třeba taky neviděl.........

V začátcích s 550 jsem si nedával moc bacha a občas se kochal záměrně letem dost blízko sobě ovíněn jistotou že to přece řídím a uřídím. To už dlouho nedělám ale až poslední zážitky mi daly pochopit jaká to byla opovážlivost. Ve srovnání s tím jak se to chovalo posledně to bylo ale velmi velmi pohodové. Tady z toho šel strach a hrůza, úplně mi ztuhly záda až někam a moc se tomu povolit nechtělo. Takže nikdy více.



No ono je třeba to vše vzít asi postupně. Hlavním úkolem těchto kondenzátorů je pokrýt krátkodobé špičky odběru proudu, které vznikají prudkou změnou zatížení motoru. Takže zlepšují funkci governoru a prodlužují životnost baterii, která není zatěžovány těmito krátkými, ale přesto vysokými peaky. Pokud budou K.O. bude tedy baterie více zatěžována a může docházet k propadu otáček motoru (čím tvrdší baterie = menší Ri => lepší,účinnější governor).
Pořád jde, ale o propady otáček, které by neměli zásadně ovlivnit chování heli, bude jen trochu gumovější. Nelze tedy říci, že po výměně kondenzátorů bude vše O.K, régl bude jen lépe regulovat otáčky. Kondíky lze klidně koupit v GES nebo GME a dát je mezi kontronik a baterii a není třeba platit tisíce za jejich výměnu (v případě zájmu něco vyberem).

Podle mě tedy stále není jasné proč došlo k tomu "zaseknutí" kolektivu. S Martinem W. jsme to řešili na jeho heli, on spadl na zapnutí proudové ochrany v kontroniku myslím, že tam teklo 280A. Problém byl v konektoru mezi motorem a regulátorem kdy došlo ke krátkému přerušení/zvýšení přechodového odporu. Reakcí je bleskový nárust proudu až do maxima. On má myslím JIVE 100A a já JIVE 120A na svém goblinovi 770. Na JIVE 80 my proud nad 260A přijde opravdu moc i kdyby měli být kondenzátory K.O. Opravdu se tedy u motoru nic nenašlo? Stačí jedno malé opálení mezi kontakty...

Já bych osobně zkusil toto:
- orientačně bez měření lze ověřit funkci kondenzátorů během připojování baterie, kdy se kondenzátory prudce nabíjí. Mají velmi malý vnitřní odpor a tak při připojení baterie je to pěkná jiskra. Pokud to téměř nejiskří jsou K.O. (pozor ať není na vstupu např v konektoru rezistor, který to právě eliminuje)

- kontrola motoru jak jsem vzkazoval po Martinovi, měření cívek a zkratu vůči obalu. Bacha i na místo vývodu vodičů skrz stator bývá prodřeno...

_________________
Trex 500 DFC Spirit, Goblin 770 Spirit, Trex 150 DFC, Futaba T14SG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 25.04.2014 23:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Omlouvám se že reaguji až teď, byl jsem mimo Prahu a vložení krátké odpovědi jsem nezkontroloval......

Díky za text i pokyny, krátce po návratu jsem zapnutí vyzkoušel. Hned napoprvé se při připojení baterie neozvalo skoro nic tak jsem zkoprněl. Z dalších šesti pokusů byla takhle tichá asi polovina a ani ty ostatní nic úžasného - tedy ve srovnání s 80+LV v 550 kde to byla a je se stejnou baterií tak trojnásobná pecka.

Nerozumím elektronice takže nevím :
1/ jestli nehraje v jakém pořadí spojím mínusovou a plusovou větev
2/ když konektor opět rozpojím a zapojím znova, není to už částečně nabité ? Občas mi přijde že kondenzátory zůstanou částečně nabité a druhé připojení je už tišší, občas ne.

Dnes jsem zkoušel po připojení motor na Normal půl vteřiny roztočit a vypnout, pak rozpojit a zapojit znova. Občas to bylo trochu lepší a výraznější ale posledchových ani vizuálních hodnot jaké produkuje 80+LV nedosáhnu nikdy.

Nevím o jaké se má jednat kondenzátory. Pokud se má jednat o ty dva černé co trčí z housingu tak u LV jsou po pádu vyměněné v Kontroniku a tedy prakticky nové.

Variantu vložení kondíků bych určitě uvítal a rád pořešil. Na měření cívek a možný zkrat budu muset pořádat někoho kdo ví jak na to. Sice mám slušný měřák ale to je tak všechno, nevím co nastavit a kde to měřit :-).

Kontrola vývodu vodičů znamená nejspíš motor rozebrat - bohužel já ho ve středu po opravě izolace červeného vodiče a osazení filtrů s radostí namontoval zpátky včetně plného zapáskování kabelů.

Takže asi všechno znova a pokud lítat tak s 550. Na tu dám radši alespoň jeden filtr na každou větev z jIVE - když už je mám.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.04.2014 8:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Ještě detail. U obou heli je na mínusovém vodiči k JIVE vložená destička se součástkama k měřáku k2Ulm pro hlídání a signalizaci odebrané kapacity. Nejde o to že by to mělo mít něco na svědomí, to jenom z hlediska testování těch výbojů při zapojování.

U 550 je měřák osazenej protože heli má připojené i diody. U 550/600 měřák není, vstup do něj s třížilovým kablíkem a konektorem je v bužírce zapáskovanej. V kabelu jdou dvě žíly z té destičky ( před a za ní ), třetí žíla je napíchnutá na plusový kabel do JIVE. Diody nemám sestavené, budou až v Hughesovi abych řešil finální délku kablíků a neměl tam teď na pár startů zase další pokroucené pomlázky.

Takže dotaz jestli nezkoušet ty výboje radši nebo záměrně jenom na červené větvi mezi 6S a JIVE a pak jak dlouho čekat nebo co udělat před zopakováním. Asi existuje i varianta měření toho výboje ( vřazení měřáku mezi oba konektory, nějaký rozsah a veličina, nevím ) ale to jde mimo mě.

Při opakovaném zapojování reagují oba JIVE odlišně, natočím během dne dvě krátká videa.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.04.2014 12:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Videa mi přijdou nadbytečný, dá se to popsat. Zkoušel jsem zapínat každou z heli asi 20x a nějaké dojmy jsou. Na 550/600 jsem připojil i měřák k2Ulm bez diod aby to bylo co nejpodobnější ale jeho sejmutí nebo nasazení se podle všeho neprojevuje.

Zkoušel jsem zapojovat mínus i plus se třema intervalama po rozpojení - hned, za 3s a za 10s. Je to jak kdy, občas to pleskne víc, občas míň ale tak nějak platí že čím delší pauza tím je vyšší pravděpodobnost na větší pecku.

80+Hv co řeším je nepatrně tišší, párkrát se tam stejně jako včera stalo že je to hodně slabý. Trochu výraznějš reaguje plusový konektor než ten mínusový, to platí u obou reglů.
80+LV v 550 reaguje hlasitějš, je tam menší četnost slabší odezvy než u HV.

Výsledek mi nepřijde tak fatální abych si troufnul tvrdit že je to jasné, chtělo by to "něco" "nějak" proměřit. Napadlo mě jestli něco nemůžu najít na legách z jlog2 ale po prohlídce pár logů z těch zapínání o tom pochybuju. Možná bych tam musel mít nějaké spešl čidlo apod.

Motor se mi hned rozebírat nechce pokud nevím jak co proměřit. Zevně jsem kromě té seklé smršťovačky nic nenašel, nějak mám pocit že by měl být v pořádku. Protože při výměně hřídele jsme nic nepozorovali, myslím že ze tří lidí by to někdo odhalil. Navíc je to hřídel bez úpravy ( = včetně manžety ) takže rozborka vyžaduje speciální lis který je na druhém konci Prahy :-).

Ještě mě napadlo osadit motor 600M co mi zbyl v rezervě z v pořadí druhé 550 a má za sebou jenom asi 15 startů. Má sice menší výkon ale 3,4kg heli utáhne určitě a pokud by se problém opakoval, zase platí vylučovací metoda.

Dnes vylítám k večeru jenom baterky s 550, montovat se mi to nechce protože třeba z toho vyleze ještě jiná varianta.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.04.2014 20:05 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.3.2013
Příspěvky: 40
Bydliště: Mladá Boleslav
teda, po pravdě obdivuji množství textu zkusím na to nějak postupně odpovědět.. :D

- je vcelku jedno jestli se zapojí nejdříve + nebo -. Důležité je aby byly kondenzátory vybité, tzn. buď alespoň 2min. odpojeny od baterie a nebo nejlépo po odpojení baterie krátce zkratovat + a - vývod do regulátoru a tím se vybijí. Pokud se zkouší třeba po 10s jsou ještě částečně nabité a jiskřit to nebude

- to jiskření nic zásadního nevypovídá, jedinné vypovídající je kondenzátory (jsou to opravdu ty dva válečky) vypájet a změřit kapacitu a vnitřní odpor na to je, ale specielní měřák. Pokud by to jiskřilo jen velmi málo tak kondenzátory již nemají tak malý odpor a jsou K.O. To těžko ale uděláme bez poškození obalu kontroniku.. :(

- k2Ulm k tomuto bočníku na měření kapacity jsem nic nenašel mrknu se popřípadě jestli bude k dispozici nějaký link

- jak jsem psal kondenzátory lze jednoduše přidat např: http://www.castlecreations.com/products/cc-cap-pack.html nebo je jen jednoduše připájet na přívodní kabely bez plošného spoje. Důležité je vše 100% izolavat, zatavit zabezpečit... (zkrat = 100% požár)

- pokud lze létat s jiným motorem tak bych to doporučil a porovnal jak vypadají průběhy proudu z Jlogu. Stačí pokud má jedna fáze vynutí menší odpor a regulátor tento výstup přetěžuje

- motor Vám přeměřím. Jestli chcete pošlete ho poštou nebo pokud někdy pojedete do MB, můžeme to změřit společně. Je třeba ho změřit miliohmetrem s kelvinovými svorkami. Jestli bude zájem pošlu soukromě adresu..

snad jsem zareagoval na vše..:-)

_________________
Trex 500 DFC Spirit, Goblin 770 Spirit, Trex 150 DFC, Futaba T14SG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.04.2014 20:35 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.3.2013
Příspěvky: 40
Bydliště: Mladá Boleslav
Ještě jsem zapomněl. Ferity okolo serv určitě neuškodí. Já bych ale spíš zapojil ještě jeden kondenzátor, ale nyní na 6V větev napájení HC3Sx a přijímač. viz obr. Dost to pomáhá při záběrech serv, pak pěkně drží BEC.

Kondenzátor není všespásná součástka, vím, že je asi nesmysl osadit s nimi celí vrtulník na druhou starnu je vrtulník plný indukčních zátěží (serva, motor) které generují rušení a veliké proudové odběry..

Já mám na G770 jeden a to právě na BECu. Low ESR kondenzátory před regulátor se teprve chystám osadit, jelikož nemám takouvé proudově odběry ještě jsem to neřešil...

Jinak zpět k tomu "kousnutí" kolektivu je v přijímači nastaven FAIL-SAFE? Jestli ano jakou výchylku mají serva na cyklice :?:


Přílohy:
index.jpg
index.jpg [ 4.07 KiB | Zobrazeno 486 krát ]

_________________
Trex 500 DFC Spirit, Goblin 770 Spirit, Trex 150 DFC, Futaba T14SG
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.04.2014 20:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3300
Bydliště: Praha 6
Díky moc za odpovědi a omlouvám se za ty románky. Já mezitím mluvím ještě třeba s někým, co člověk to názor i zkušenost tak se to pak sepisuje. Dnes jsem vybil těch pět baterek v 550 a všechno OK - tak jako dosud. Pro klid jsem dal na kabel JIVE / HCX zbylý třetí toroid od Pelikána :-).

Rada jak vybít kondenzátory je skvělá, to by mě nenapadlo. Vyzkouším to ještě jednou. Kondenzátory nezměříme a nevyměníme - to je prostě na poslání k výrobci. Na podzim tam byl po pádu 80+LV (jeden kondenzátor proražený ), oprava 2000 a chodí dobře.

k2Ulm vyrábí Kuna2, někde tu bude odkaz nebo ho pošlu. Myslím že to problém nezpůsobuje, za prvé zatím není zapojenej a hlavně pořád vycházím z toho že mám dva skoro stejné stroje a je co srovnávat.

Mám ještě motor 600M který je slabší a tak srovnání nebude 100%, jedině vzít motor z 550. Problém je že nerad montuju složitější věci a snažím se postupovat od jednodušších variant k těm složitějším. Motor 600Mx v 550/600 je ten který tam měl PW a nevím kolik má přesně nalétáno, nicméně vypadal dobře, jenom jsem v něm měnil hřídel a ložiska. Přeměření motoru zvážím, asi by to bylo spíš se zasláním protože na výlety je to teď s prací velká špaténka.

Dnes jsem byl u známého ze Sobínky od něhož mám listy na 600 a maketu. Heli lítá a staví hrozně let, je elektronik tak taky ví v čem tápu apod. Dělí to do kategorií pravděpodobnosti s prioritou a doporučuje vylučovací metodu, jinak na to prostě nepřijdu.

Minimální pravděpodobnost - absence ferritových kroužků - 550 bez nich to nedělá.
Motor - ten by přeměřil, rozborka chce ale lis.
Serva - ta jsou v mechanice do polomakety prakticky nová, nicméně by to nepodceňoval. Testováním tak jak jsem to maximalisticky v týdnu předvedl jim prý vysloveně nepomáhám.
Demon - dost malá pravděpodobnost.

JIVE - tam by začal. Podle něj způsobuje na heli naprostou většinu problémů. Demon se sice nemusel při špičce komplet restartovat ( to by se asi nestihlo a problém by nezmizel za tak krátkou chvíli ) ale mohl to způsobit právě BEC - krátkodobý výpadek nebo špička. Navrhnul mi nahradit BEC z JIVE odstraněním plusové samice v konektoru do přijímače - 3. kanál plynu a vyhodit Slave kabel do Demona. Pak mi nabízel BEC Align na 2S LIpo ale nenašel se volný dvoučlánek. Takže mi půjčil nový CASTLE CC-BEC PRO, který má proti BEC Align dva výstupy ( Demon plus přijímač např. 7. kanál, na 8. kanál je zapojený S-BUS do Demona ). Castle mám buď připájet na silové konektory k JIVE nebo si udělat přechodky z konektorů samice samec a napájet to tam, trochu akorát bude otrava zapojovat a hlídat aby se třeba nesundavalo s baterkou.

Lítat radši vysoko ale pokud problémy přestanou tak to avizuje problém s BECem v JIVE a poslal by ho výrobci na kontrolu i s tím logem ( logama ).

Popisoval mi i problémy s plesknutím při zapojování, že Castle občas hoří na 12S protože tam redukuje 48V na 7V kdežto na na 6S je to výrazně bezpečnější. Odpory aplikované proti výbojům měly u JIVE dost problémy, on to řeší jakousi smyškou kabelu na plusové větvi ale to mi nějak uniklo. Tak mám nějaké to montování, nevím jestli na zítra nebo na za týden ................. :-)

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1580 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 106  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 00Ja, kraro, pkotatko a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz