Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1734 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 14.09.2019 6:33 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6672
Bydliště: Dubai, UAE
To by melo byt ono.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 15.09.2019 10:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
švíco díky .-). To bude určitě ono. Jestli to má celkovou délku ( bez páky na táhlo ) 56mm tak je to ono. Napíšu jim a objednám.

Včera jsem dával stranou věci na opravu, v Benovo nemají jeden převod tak se ještě čeká aby to šlo komplet. Trubku mám ale s náhonem na vrtulku jsem si popletl rozměr, je to na 550 tak další objednávka. Třmen na vzpěry jsem upravil na držák antén a chybí, další objednávka kovového, plastový už skladem není.

Další nic moc zpráva je vrtulka. Lehké poškození růžku na odtokovce jsem viděl ale včera při podrobnější prohlídce se ukázala dlouhá podélná prasklina těsně za horní náběžnöu hranou. Skalpelem ji lze snadno pootevřít a zalepit ale jednak to není 100% díl jaký je v maketě základem a druhak bych měl vyzkoušet konečně tu lopatu 105mm od Spin Blades. Kdybych jí nenechal doma a otestoval jív Bambousku jak bylo v plánu, nedělal bych kraviny a Hughes zůstal celý :-).

Na prolítnutí a kontrolu mechaniky i elektroniky tam dám dvoulist. Mám na výběr mezi souměrnýma 515mm Spin Blades které jsou ale jediné rezervní na 550 což se mi moc nechce, k nim mám několikero listů na vrtulku 95mm. Pak souměrné 600mm Torsion Blades od Novotného a laminátové z MSC nebo bývalé "maketové" Spin Blades, lopaty s hloubkou 71mm potažené černou autofolií. K 600mm ale nemám ( kromě té Spin Blades 105mm ) žádnou delší vrtulku. Na druhou stranu na jednoduché poletování by měla 95mm snad stačit, co myslíte ?

Žlutý trup v barvách Breitling už je zakoupený, má ho u sebe brácha u Lipna kde bydlí a lítá i jeho bývalý majitel. Mechaniku Raptor dává do Hinda a trup Hughese prodal. Není to úplně záměnné s tím mým, má to jinou genezi. V originále je to trup zelené vojenské verze ( jako byl obalradův Hughes přestříkaný napřed na vínovou a pak zelenou Škoda Fabia RS. První majitel předělal Hughese na barvy Techmontu - modrou barvu. Nový majitel to tak koupil včetně původní zelené kabiny kterou mám i já jako náhradní, může se hodit. Hughese zcela předělal v duchu trupů Align = vložil tam přepážky a základovou desku na kterou ukotvil mechaniku Raptor 50. Deska je asi 20mm pod spodní úrovní oken takže by se tam měla vejít i moje mechanika, hrozí opět problém se servem výškovky který jse musel řešit opakovaně i na minulých trupech. Nerad bych do toho trupu zasahoval, byla by to škoda. Podvozek je řešený nikoliv volně skrze silikonové lemy ale zalepený napevno takže je to úplně jinak. Je to maketovější, na druhou stranu je mechanika s trupem provázaná mnohem víc a jakékoliv vibrace mechaniky trup zesiluje. Pamatuju si že zvyšování počtu kotvení u měkkého trupu zeleného Hughese bylo kontraproduktivní, vibrace narůstaly a nakonec mě to poslalo na zem.

U toho trupu nesedí odstín modré barvy na ocase, možná tam nechal modrou Techmontu. Breitling má mít nachově nafialovělou jak jsem to viděli v Bambousku u Mirkova Hughese a obřího turbínového stroje.

myslím že to nechám jak to je a s jinou barevností půjdu do opraveného trupu. Ten dostane i maketové osvětlení, u Breitlingu to zřejmě tolik řešit nebudu protože hlavně pozičky na lyžinách jsou dost pracné a stabilizátory se pak musí stříkat. Dokud trup nemám je to na vodě, brácha ho přiveze až někdy v listopadu.

Teď se do ničeho nehrnu, občas jdu s 550 ale 200 startů letos asi nebude. Chytlo mě to auto, mám tu suprový terén a jak jsem měl ze začátku splín že to stálo dost na infantilní zábavu tak právě tím terénem mě to baví víc a víc. Silničky jsou nuda, tady se musí pořád přemýšlet jak vyzrát na nástrahy terénu, svahy, koryta. Je to mokrá ražba takže žádné bláto, můžu k tomu stavět mosty a skládat kamenné suťové překážky. Nejsem v tom sám, Pavla to taky baví a ostatně to byl jeho nápad :-).

Pár týdnů si užiju pekelnou bolest, při šroubování akuvrtačkou jsem to přehnal. Ve snaze za každou cenu dotáhnout jeden šroub do malířského stojanu na zpevnění jsem si Makitu opřel vší silou o hruď, ošklivě to píchlo a zřejmě jsem tam něco vylepšil. myslím že snad nic neprasklo ale bolí to jako čert a pár týdnů bude, úplně stačí dýchat, nedejbože kýchnout :-). Prostě blbec.


Přílohy:
IMG_0585.jpg
IMG_0585.jpg
[ 57.32 KiB | Zobrazeno 1203 krát ]

IMG_0575.jpg
IMG_0575.jpg
[ 157.02 KiB | Zobrazeno 1203 krát ]

IMG_0580.jpg
IMG_0580.jpg
[ 111.03 KiB | Zobrazeno 1203 krát ]

2019-08-31_210641.jpg
2019-08-31_210641.jpg
[ 125.81 KiB | Zobrazeno 1203 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 20.09.2019 19:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Unašeče dorazily ale nic dalšího tak se občas flákám s Defenderem :-)


Přílohy:
IMG_0593.jpg
IMG_0593.jpg
[ 81.15 KiB | Zobrazeno 1073 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.09.2019 6:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5745
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
A budeš mít jeden do zásoby :mrgreen:

_________________
LAheli LA700, LAheli Sniper, LAheli Ricco
Logo 6003D
ASW 28 2,5m
Futaba T8FGS FASST


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.09.2019 8:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Jsem hamoun, tedy čtyři. Na výměnu jsou pouze dva. :-)

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.09.2019 9:02 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6672
Bydliště: Dubai, UAE
Relax píše:
Jsem hamoun, tedy čtyři. Na výměnu jsou pouze dva. :-)


Ja bych ty dva spatne hned vyhodil. Zbyle tri schoval az bude nejhur a na hlavu osadil vsechny nove, vcetne novych lozisek.

_________________
بتر كوتاتكو
UH-60 Blackhawk, Bell 206, Mi-8, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.09.2019 9:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
taky jsem to zvažoval, výměna ložisek je jasná ale ty tři unašeče jsou skutečně perfektní, jedině snad u jednoho sotva postřehnutelná vůle. Asi máš pravdu, udělám komplet výměnu za funglovky když jsou doma.

Z MSC mám nabídku koupit rezervní hlavu osazenou pěti čepy. Další hlavu už vyrábět neplánují ( nemají desku cykliky ), tohle jim tam zůstalo. Asi to podle ceny zvážím. Může přijít další pád a jestli je něco na ráně tak právě kámen hlavy. I když už by to asi byla taková rána, že bych opravu možná zvažoval. Tím že budou dva trupy je to ale teoreticky možné.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.09.2019 16:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Žlutá trup je doma, radost bohužel minimální. Jestli se celkem vyplatil risk s trupem obalrady tak tohle tedy nevyšlo. Jde o rozměry a velký zásah do konstrukce která se zcela liší od původního trupu. Myšlenka jistě dobrá, mechanika Raptora tam asi sedla jako do peřin ale byla to pádlovka a hlavně TREX vypadá zcela jinak.

Trup včetně stabilizátorů váží přesně 1400 gramů ( můj váží 1200 gramů ). Rozdíl jde za překližkovýma přepážkama, spoustou epoxidu kdy je to přesně podle hesla "co oči nevidí to srdce nebolí", na můj restaurátorský přístup je to příliš :-). pak taky pakl 4 AA článků na reflektor v předním krytu ( dioda a nějaká čočka ). Trup nemá třmeny a nohy skrz silikonové manžety, všechno je napevno v přepážkách. Lyžiny jsou dost od sebe a směrem dopředu se viditelně rozšiřují čímž neříkám že to tak být nemá, to přesně nevím. Na zadním konci lyžin je cosi jako zploštělé ploutve ze dřeva. Teď už je jasné že původně modrá trup ( modrá zůstala na ocasní části ) v barvách Techmontu ( ta barva ale nesedí ani náhodou ) nový majitel přestříkal vepředu na sytě žlutou. Všechno ostatní jsou folie řezané v ruce včetně nápisů a doplňků. Kabina je celá stříknutá šedomodrou zevnitř, to je zničené a nejde sundat bez poleptání, pochybuji že by to šlo mechanicky. No nic, součástí koupě byla náhradní kabina která je tak zatím nejcennějším kouskem protože ač by šla ta moje přelepit z obou stran izolepou, je to nic moc oprava. Na náhradní kabině je jasné že je v té vojenské zelené. Stopy po manžetách pro osazení raketnic jsou lehce vypozorovatelné, zalepené a vytmelené buď prvním nebo druhým majitelem což je jedno.

Svojí mechaniku ( zatím bez trubky ) do trupu na desku nastrčím doslova tak tak ale je minimálně 50mm výš než jak má být,,,,,,,, už jenom vodítko serva prodlouženého táhla výškovky trčí 28mm nad trup a to je normálně zcela utopené stejně jako třmen kompenzátoru na hlavní hřídeli. Na srovnávacím snímku je to vidět, rovina horní části hrbu je zároveň s dolním okrajem kamene pětilisté hlavy.

Co s tím ,,,,,,,

1/ Upravit to na svojí mechaniku a mít ideálně možnost přehazovat dva trupy až se první opraví ( a k tomu určitě dojde, stojí to za to ) znamená nevyhnutelně vykuchat většinu toho co je vevnitř. Je to slepené s přebytkem epoxidu takže to bude drsná zdlouhavá robota. V první variantě po předchozím měření úplně vyndat horní plochou desku a část žeber tak aby se dala osadit jiná deska shodná s kotvením a roztečemi ( rozchod / rozvor ) originálních třmenů. Spodní část žeber kde jsou zalepené původní kovové nohy by zůstala. Je to hybrid, nevím co to udělá s vibracema ale cesta to je.

2/ vykuchat úplně všechno včetně podvozku, zprovoznit původní prostupy pro nohy podvozku na silikonové lemy ( které rezervní ale nemám takže něco jiného podobného ). Třmeny z mojí heli se budou opravovat, pak by se musel jeden zaformovat a vyrobit kopie, ty by přišly do téhle heli.

3/ Nechat si náhradní kabinu a zasklení, zbytek prodat. Je ale otázka kolik lidí lítá ještě Raptora a stáli by o tuhle maketu......

naštěstí není spěch, převod na vrtulku stále není skladem takže nejsem schopný ani opravit a zalítnout s dvoulistem stávající mechaniku. Tak já ten převod doma mám, dokonce tři kusy ale je to jeden z nejmizernějších komponentů mechaniky, ze čtyř šlo vybrat do Hughese pouze jeden kus ! Ty novější červené jsou prý lepší tak počkám, rozebírat to dvakrát nechci.

Prozatím se věnuji autům, další dvě kastle a doplňky, dost mě to chytilo. Na odreagování dobrá zábava, skvělý terén mám 7 minut od baráku. Akorát kvůli tomu přijdu o roční limit alespoň 200 startů :-).


Přílohy:
IMG_4073.jpg
IMG_4073.jpg
[ 71.62 KiB | Zobrazeno 632 krát ]

IMG_4084.jpg
IMG_4084.jpg
[ 52.96 KiB | Zobrazeno 632 krát ]

IMG_0626.jpg
IMG_0626.jpg
[ 65.59 KiB | Zobrazeno 632 krát ]

IMG_0617.jpg
IMG_0617.jpg
[ 94.51 KiB | Zobrazeno 632 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Naposledy upravil Relax dne sob 28.09.2019 21:39, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.09.2019 16:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Ještě pár detailů.


Přílohy:
IMG_0619.jpg
IMG_0619.jpg
[ 107.61 KiB | Zobrazeno 630 krát ]

2019-09-28_144911.jpg
2019-09-28_144911.jpg
[ 30.42 KiB | Zobrazeno 630 krát ]

IMG_0612.jpg
IMG_0612.jpg
[ 160.93 KiB | Zobrazeno 630 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.09.2019 18:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Ještě bych zmínil že z dosavadních zkušeností se dvěma trupy tohoto výrobce nemám jenom ideální zkušenosti. Ten zelený od obalrady spadnul na vibrace, snaha mechaniku víc a víc ukotvit k měkkému trupu byla kontraproduktivní a myslím že se to podepsalo na pádu. Na druhou stranu kdybych tam měl motor co dnes a malé otáčky, možná by se to nestalo.

Tenhle žlutý trup lítal v pádlovce Raptor 50, tam nebylo žádné gyro jako Microbesast, Helicommand, Spirit, V-Bar a další. takže nulové zkušenosti jak se to s nimi ( v mém případě Demon ) bude chovat.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 28.09.2019 18:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Takto je to v originále řešené s třmeny a kolik jdou směrem nahoru do prostoru trupu. Ta rozpěra z uhlíkové trubky kotvená do pouzder na raketnice byl první faul, druhým pak rozpěry mezi bočnicema mechaniky do trupu v prostoru mezi oběma okny. Dva dny poté to spadlo.


Přílohy:
IMG_3198.JPG
IMG_3198.JPG
[ 53.6 KiB | Zobrazeno 634 krát ]

IMG_3105.JPG
IMG_3105.JPG
[ 70.09 KiB | Zobrazeno 634 krát ]

IMG_1772.JPG
IMG_1772.JPG
[ 87.45 KiB | Zobrazeno 634 krát ]

IMG_3284.jpg
IMG_3284.jpg
[ 92.55 KiB | Zobrazeno 623 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 29.09.2019 20:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Dnes první zásah do trupu. Zkoušel jsem to znovu změřit jestli to tam nějak přece jenom nedostanu, ani náhodou. Raptor musí mít mnohem nižší mechaniku, taky jsou otočená serva kdy má dvě vzadu, TREX tam má servo výškovky a ještě do boku - lahůdka. Začal jsem postupně kmitací pilou Bosch. Napřed horní deska s tím, že zůstal asi 30mm okraj po délce, střed komplet ven. Vzadu horní deska nebyla nalepená na zadní žebro. Pak jsem snížil žebra směrem ke kotvení podvozku. Po prvním nasunutí mechaniky ( kam jsem dal trubku ) bylo vidět, že pokud mám mít spodní okraj kamene pětilisté hlavy tam co u předchozího Hughese, musím jít ještě níž. To znamenalo říznout do přední samostatné konstrukce dvou žeber a horní desky s oválnými prořezy, na které byla upevněná baterie k reflektoru. Zatím ještě nevím, jestli to tam nechat, aniž bych pro to měl využití. Pro zpevnění trupu by stačilo prosté žebro.

Porovnáním polohy mechaniky z boku bylo vidět. že mezideska na které leží baterie může kolidovat s předním začerněným krytem trupu což se potvrdilo,,,, Mechanika tedy musí nutně jít o něco výš i za cenu ztráty maketovosti. Servo výškovky se trupu nedotkne, je to tak tak na 2mm :-). Vypadá to, že trup vojenského Hughese MD-530 je dělaný z jiné formy, muselo by to sedět.

Každopádně mě zaujalo řešení zabudovat podvozkové nohy napevno jak to udělal předchozí majitel. Lítal pádlovku a teď je otázka co to udělá s Demonem. Případné kmitání podvozku se může mnohem snáz přenést do trupu než přes silikonové průchodky. Asi to budou trochu nervy při prvním visení a startech ale pokud to bude v pohodě, zvážím jestli nepředělat prvního opraveného Hughese přesně v tomhle duchu a vyhnout se tak opravě a zaformování spojovacích spojek pro budoucí opravu.

Ještě bude následovat dost práce s frézkou na začištění epoxidu pod zadními okny tak aby se tam dala osadit nová čirá. Tato jsou vyříznuta pro vkládání pohonné baterie. Já to mám vepředu a skrze přední otevíratelná okna na zámek a magnety. Kabina byla uchycená pouze na čtyři šroubky což stačilo, nově bude upevněna kompletně. Reflektor bude nutné zaslepit a osadit níž tak jak to má předloha, tento ani zůstat nemůže kvůli baterii. stejně tak malé kruhové okénko kam přijde opět čirý materiál.

Spodní otvor v trupu je osazený jemnou kovovou mřížkou což zachovám, kvůli větrání je to dobrá volba. Tím pádem musím přemístit dva vypínače světel které tudy spodem ovládám, přijdou na opačnou stranu mezidesky než je řídící jednotka světel NF3E.


Přílohy:
IMG_0633.jpg
IMG_0633.jpg
[ 66.54 KiB | Zobrazeno 531 krát ]

IMG_0645.jpg
IMG_0645.jpg
[ 89.71 KiB | Zobrazeno 531 krát ]

IMG_0636.jpg
IMG_0636.jpg
[ 84.03 KiB | Zobrazeno 531 krát ]

IMG_0637.jpg
IMG_0637.jpg
[ 106.63 KiB | Zobrazeno 531 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Naposledy upravil Relax dne ned 29.09.2019 20:43, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 29.09.2019 20:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Včera se mi podařilo možná vyzrát na začernění skel tmavou modročernou barvou. Okraj načít skalpelem, pak pokračovat opakovaným nelepením a stržením silně lepivou krepovou páskou. Čím silnější vrstva barvy tím to jde líp. I tak to bude na pár hodin ale kabina není tak poškrábaná aby se to nevyplatilo.


Přílohy:
IMG_0627.jpg
IMG_0627.jpg
[ 68.3 KiB | Zobrazeno 530 krát ]

IMG_0646.jpg
IMG_0646.jpg
[ 80.83 KiB | Zobrazeno 530 krát ]

IMG_0649.jpg
IMG_0649.jpg
[ 76.06 KiB | Zobrazeno 530 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2019 12:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Oprava trupu AEROPOWER dostala nový směr, nechápu že mě to nenapadlo dřív :-). Nic nevyhazuju, mám oba předchozí poškozené trupy z nichž jsem zatím zkanibalizoval pouze stabilizátory. Trup od Alignu je prakticky k ničemu ale zelený MD-530 ma v perfektním stavu celou zadní část kterou určitě lze využít. Bude tam chirurgický řez na obou trupech, slepení a vylaminování spoje. Stejně se to bude celé brousit pod vodou a nově lakovat, je to v pohodě.

Večer jsem zkoušel dostat modročerný nátěr z kabiny nového Hughese, natěšený jak se mi povedlo vyzrát krepovkou na ten láček u předního okna. To jsem dočistil asi za 20 minut, bohužel u kabiny byla pěkná deziluze. Jestli to bylo líp odmaštěné nebo slabší vrstva ( celkově ), krepovka se vůbec nechytala. Tak jsem začal míchat lektvary jak to znám za léta v práci. Rozpouštědla jako Aceton nebo C6000 dostanou barvu dolů okamžitě ale je po ní, čirý materiál se nevratně naleptá. Nakonec se osvědčil lihový odmašťovač Proxim + 30% toluenu. Jde to postupně, výsledek dobrý. Pouze se na dvou místech projevilo mírné zbělení což už řešit nejde. Každopádně je kabina dobře použitelná. Kdybych jí chtěl udělat mírně zatmavenou, muselo by se to stříknout zvenku a dát pod lak, cokoliv tmavého zespodu to zbělení zvýrazní.


Přílohy:
IMG_0660.jpg
IMG_0660.jpg
[ 97.31 KiB | Zobrazeno 362 krát ]

IMG_0661.jpg
IMG_0661.jpg
[ 68.9 KiB | Zobrazeno 362 krát ]

IMG_0663.jpg
IMG_0663.jpg
[ 70.69 KiB | Zobrazeno 362 krát ]

IMG_0665.jpg
IMG_0665.jpg
[ 63.75 KiB | Zobrazeno 362 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2019 23:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3690
Bydliště: Praha 6
Rozdíl v trupech vojenské a civilní verze je patrný na první pohled. Bohužel to nese riziko rozdílu v průměru zadní části a zda to půjde vůbec ideálně napojit. Zítra to změřím.


Přílohy:
2019-09-30_231954.jpg
2019-09-30_231954.jpg
[ 65.85 KiB | Zobrazeno 317 krát ]


_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1734 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz