Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1547 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 104  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 12.04.2014 19:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 498
Tak to už ti nepovim, udělal jsem výkres a dal to tátovi, kterej mi to nechal u kolegy vytočit na soustruhu... výkres už nemám a podložka je namontovaná... šlo v podstatě o to, nahradit nálitek v bílém kole podložkou. Tak jak jsi to popsal...


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 12.04.2014 20:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Jasně, chtěl jsem si jenom porovnat data :-). Proti starému bílému provedení tam jsou plus 4mm a napadlo mě ještě nahradit ( zahrnout ) i tu podložku 0,78mm takže jeden kousek. Soused to dělá na soustruhu a dural mě nenapadl takže železná kulatina, materiálu to moc není. Bude to o fous větší a na čelní brusce budu pomaloučku odebírat až se to bude už točit ale nebude se kýváním obou kol pootáčet rotor. To je takovej nešvar tohohle provedení ...........

Díky :-)

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12.04.2014 22:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Na to focení čištění zatmavení jsem poprvé osadil na každou stranu dva šroubky pro uchycení přední lexanové části, jinak se to hrozně rozšklebovalo. Je znát jak se to perfektně zpevní, naopak větší kontrast vzniká v malé tuhosti střední partie mezi dveřma. Když se tam za to tahá od sebe a k sobě tak celý vršek trupu jezdí nahoru a dolů ..... Chtělo by vlepit celoobvodovou manžetu, třeba 4mm leteckou překližku a pak ještě rozpěrný rámeček do hrbu / manžety asi 5cm za osu hlavní hřídele.

Porovnání nohou s realitou vypadá věrně, délka od země po manžetu se v obou případech rovná výšce zasklení předních dveří. Žádné zkracování nebude.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.04.2014 6:28 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1369
Bydliště: Zlínský kraj
to je fakt bez toho předního skla je to takové vachrlaté ale jak se dá, tak je to jako celek pevné


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.04.2014 9:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Spalováky na heli neznám ale plnění paliva jsi měl luxusní, žhavení je určitě kde připojit a startér podél hl. hřídele. Takže by možná nebyl problém tam namontovat přední i zadní skla. V elektrice je to slabota, tedy pokud bych nešel cestou "exkluzívního lítání" s opakovaným nabíjením přes konektory, vytažené někam na povrch se záslepkou ( ale včetně balančního ). Během nabíjení dát pár startů s 550 ale na Sobínce není 220V a z auta se šestičlánky nabíjí celkem mizerně - pokud nenechám běžet motor což nedělám. Zadní skla nejsou ale z něčeho je vyrobím, jenom už nebudou vypouklé s falcem. ( btw. na starších snímcích kdy jsi měl Hughese v červené metalíze mi přijde že je to komplet zasklené i se šroubkama, takže pak jsi je vyndal, otvory před zelenou zatmelil a zadní skla zmizely ..... ??? viz snímek ).

Zadní udělám na zuché zipy. Zezadu vteřiňákem čtverečky na centimetrový lem oken a hned vedle na trup, pak se přiloží druhý pásek sucháče přes oba čtverce. Upevnění předních musí být flexibilní kvůli výměnám baterky a z jedné strany to jednou rukou nezvládnu :-).

Napadlo mě vyloupnout malé magnety z manžety předchozího trupu ( stejně se to jistí šroubama ) a nalepit dva zevnitř na trup a protikusy nalepit na lem lexanového dílu. Jediný zádrhel je za co to držet zvenčí, možná nějaká srandapřísavka nebo nástavec s lepicí vrstvou.


Přílohy:
P4040172.JPG
P4040172.JPG [ 173.92 KiB | Zobrazeno 738 krát ]

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.04.2014 20:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Soused dorazil s vytočenou podložkou. Problém byl s vrtáním, sice jsem měl vrták 11,5mm ale náboj má 11,43 a po odvrtání má podložka 11,63 takže je tam malá stranová vůle. Pochybuju že by se dal sehnat vrták 11,4mm ....... Vzhledem k tomu že se podložka opírá o pouzdro volnoběžky a hliníkový náboj ve volnoběžném kole tak by to nemělo snad vadit. Kroužek je z tvrdé kalené oceli a broušení nic moc, ještě že vyšel výpočet digi šuplerou. Plochy jsou stočené nožem soustruhu a přetáhnul jsem je 600 papírem. Vypadá to dobře, po namazání se to točí pěkně. Při tahání za obě kola od sebe a k sobě tam není žádná vůle.


Přílohy:
IMG_3104.JPG
IMG_3104.JPG [ 81.59 KiB | Zobrazeno 698 krát ]

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 14.04.2014 0:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.7.2007
Příspěvky: 1131
Bydliště: Praha 6, ČR
Obrázky: 12
Tenhle problej jsem taky resil, podlozku jsem udelal z gumy a funguje to uz asi 2 roky. Nic ta podlozka nenese, akorat vahu samotneho ozubeneho kola...

_________________
T-Rex 600N Spirit, Tx Aurora.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: pon 14.04.2014 7:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Mas pravdu. Podlozka ma ale vliv na to kolik hl. kolo hazi nahoru dolu. Nakonec jsem ji jeste zeslaboval o 0,1mm protoze po utazeni cepu dole to zatuhlo. Vyskova vule neznatelna, kolo se toci pekne ale stejne trochu muze hazet. Mozna uz je ojezdena partie skrz lozisko, kdovi :-).

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.04.2014 11:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Koupil jsem Tamiya sprej PS-31 na lexan za 169,00. Podložka je asi lehce šikmá protože v jednom místě to brzdí. Bude to chtít šupleru a jemně obrousit nejvyšší místo na jejím obvodu.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Naposledy upravil Relax dne úte 15.04.2014 23:21, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.04.2014 12:48 
Mazák
Mazák

Registrován: 18.3.2013
Příspěvky: 1369
Bydliště: Zlínský kraj
ale opatrně at ti to neudělá uplně černou, na to je tonovací sprej, jen nevím proč se loupal


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.04.2014 13:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 498
Nějak nechápu co ti kde drhne, brousí?
Ty nemáš žádnou mezeru mezi hlavním a autorotačním kolem?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.04.2014 13:08 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.9.2012
Příspěvky: 498
Jo a k tomu spreji... fakt bych dával pozor na tmavost, aby ti pak sluníčko neukázalo vlastní představu o tvaru oken :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.04.2014 17:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Ten spray je spíš slabší, nic tmavého nechci. Nastříkat ho rovnoměrně a málo bude o dost těžší než naplno. Původně to bylo skoro černé a silná vrstva, možná i proto se to na dvou místech oddělilo.

Podložka je někde o desetinku vyšší tak to v jednom místě zpomaluje. Jak se to brousí v ruce tak rovinu neudržím. Brousím jenom jednu stranu a měřím to šuplerou. Nechci odbroušení přehnat aby nezačalo horní kolo házet. Radši na 3x než to ztenčit moc.

V origo návodu jsem našel pár zajímavostí ke kotvení mechaniky, večer to sem dám.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 15.04.2014 23:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Podložka byla na jedné straně místo 4,81 vysoká 4,87 a to na drhnutí stačilo. Po korekci na 4,81 už se to točí v pohodě. Mezera mezi oběma kolama je odhadem 1-1,5mm. Drhla jenom ta podložka.

Konečně byl čas projít si i návod a ejhle, záhadná vzpěra kterou jsem považoval za spešl Raptoří díl je univerzální vzpěra mezi spodek spojovacího dílu přední nohy a trup - taková distanční rozpěrka. Na rozdíl od bočního kotvení nahoře kde je v trupu silikonový distanční kroužek ( jak je známe z kabinek ) je tahle vzpěra úplně natvrdo. Jenom tak na sladko je vyfocená na druhém snímku, taky se vysvětlilo proč má ten střední díl podvozku uprostřed ten otvor a proč jsou v trupu další čtyři otvory - montáž podvozku k mechanice zespoda. To bych chtěl při faceliftu vyřešit zaslepením a montovat to shora. Docela se mi ta vzpěra zalíbila, nicméně uhlíková trubka rozepřená pěkně do boků pod pouzdra nosníků raketnic bude efektivnější. Tohle tam může být jako doplněk, jenom by bylo fajn mít kousek za osou té rozpěrky v trupu napříč žebro podobné jako jsou ty dvě víc vepředu.

Teď už ( kromě nedostatku volného času ) nebrání sestavit komplet mechaniku a rozlítat jí s Demonem.


Přílohy:
Vzpěra podvozek.jpg
Vzpěra podvozek.jpg [ 48.58 KiB | Zobrazeno 477 krát ]
IMG_3105.JPG
IMG_3105.JPG [ 70.09 KiB | Zobrazeno 477 krát ]

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.04.2014 11:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.9.2009
Příspěvky: 3276
Bydliště: Praha 6
Po sestavení mechaniky vychází do trupu dost mizerně - problém přesně tam kde jsem ho čekal a sice zadní vodítko táhla vrtulky naráží do trubky trupu a trubka jde úplně mimo osu odtlačená na druhou stranu než je vodítko ....... :(

Přitom rozměry trubky trupu jsou stejné jako u trupu Robbe ale něco je tam prostě proporčně jinak. Když podložím mezidesku abych to vepředu nedzvedl tak jdu proti maketovosti polohy rotoru vůči trupu a hlavně už na 5mm jako minimum narazí na trup servo výškovky takže konečná a nestačí to.

To vodítko by potřebovalo zkrátit abych dostal táhlo aspoň o 2 - 3 mm blíž k trubce s kardanem i za cenu že táhlo se pak bude muset víc stáčet dolů k páce na smykátko. Takhle je to sice ideální oblouk, akorát se to tam nevejde. V setu k trupu od Robbe bylo takhle kratší jenom jedno ( a stejně má moc - mezi táhlem a trubkou s kardanem je 5,9mm ). Druhé jsem zkracoval z normálního na 550. přeříznul, přeložil obě části přes sebe a slepení zajistil šroubkem. Tohle se ale nedá použít na ještě větší zkrácení, to co mám je minimum. Napadá mě jedině odříznout jenom konec s trubičkou na táhlo a ten nelepit s nějakou ideálně silnou podložkou přímo na trubku a zajistit to páskem hliníku ukotveným do trubky na koncích dvěma samořeznýma šroubkama ........ Je to drsnější, na druhou stranu trubku dva 1,5mm vpichy zase tak moc neoslabí a budu snad z problému venku.

_________________
TREX 450PRO MB, TREX550HCX, TREX600BD, Futaba TF8G, T7C
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1547 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 104  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz