HONZIK 22 píše:
ad 2. Prodejce musí byt ochoten zbavit se značné castky ze sve marže při výmene techto benefitú za peníze.
Tohle kupodivu není pravda, žena to řešila na straně příjemce (školka) a srážky od Sodexo jsou minimální až žádné (každopádně výrazně lepší situace než u Sodexo stravenek). Taky bych k tomu byl skeptický, ale v tomhle ohledu to vychází celkem dobře.
Problém je spíš s tou velkou limitací sortimentu (dáno zákonem, to není žádná kreativita od Sodexo), do přímo uplatnitelných věcí u modelářského zboží nespadá prakticky nic. A jakmile se musí začít pracovat s alternativním uplatněním (pronájmy s doplatkem, dodání jako "služba") atd., tak pak okamžitě problémy i vynaložené úsilí (a práce je také nákladem) rostou velmi rychle a zajímavost se ztratí právě v tomto.