Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: pon 25.08.2014 18:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 12370
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
Jak už jsem psal v jiné diskusi tak nedávno se mi stalo, že na mě zvonila poštovní doručovatelka, ale než jsem vyšel ven tak už byla u dalšího domu a v poštovní schránce jsem měl malou obálku z Hongkongu a zrovna jsem něco čekal od prodejce z eBay a také z Hongkongu, ale kouknu na obálku a bylo tam jiné jméno i jiná adresa v jiné části města. Prostě to patřilo někomu jinému. Tak jsem dostihl doručovatelku s tím, že mi to nepatří a že to zřejmě omylem dala do mé schránky. Tak mi děkovala, že prý toho má víc a zřejmě se spletla. Pokud by to byl někdo jiný a nechal si to i když mu to nebylo adresováno tak by se dotyčný adresát zásilky nedočkal.

Takže ztráta zásilky někdy může být i vinou doručovatelky, která dá omylem zásilku, jejíž doručení se nepotvrzuje, do schránky někomu úplně jinému a ten kdo ji omylem dostane si ji namísto toho, aby ji vrátil ať už doručovatelce nebo na poštu, prostě nechá.

Pokud se jedná o zboží od nějakého prodejce z eBay tak je možné přímo na eBay otevřít spor a požadovat náhradu za nedodané zboží. Co vím i od jiných lidí co se jim v minulosti něco ztratilo zejména od některých Čínských prodejců z eBay tak je spor většinou vyřešen ve prospěch kupujícího i u zásilek u nichž je poštovné bez sledovacího čísla.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: pon 25.08.2014 22:24 
Mazák
Mazák

Registrován: 19.9.2011
Příspěvky: 1160
Bydliště: Brno, ČR
No já vím, jak to je u nás. Panelák, kde na adrese je spousta schránek. Nechce se jim to hledat, tak mají nějaký papír se seznamem jméno=číslo schránky. Proto všechno, co hodí do schránky, na sobě má napsáno číslo. Když se člověk přestěhuje, tak ho v seznamu nemají. Většinu by asi napadlo, že nové jméno, tak projdu schránky a číslo si zapíšu. Tady ne. Na schránce je moje jméno a i stále jméno předchozích lidí. Když to pošlu sobě, nedorazí. Když to pošlu na jméno těch předchozích lidí, tak to dorazí (i když taky ne úplně 100% spolehlivě) a na obálce je vždy připsáno číslo schránky. Stížnosti do teď nic nevyřešily. Já už si sem teda raději ani nic nenechávám posílat.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: pon 25.08.2014 23:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 12370
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
mihlit píše:
No já vím, jak to je u nás. Panelák, kde na adrese je spousta schránek. Nechce se jim to hledat, tak mají nějaký papír se seznamem jméno=číslo schránky. Proto všechno, co hodí do schránky, na sobě má napsáno číslo. Když se člověk přestěhuje, tak ho v seznamu nemají. Většinu by asi napadlo, že nové jméno, tak projdu schránky a číslo si zapíšu. Tady ne. Na schránce je moje jméno a i stále jméno předchozích lidí. Když to pošlu sobě, nedorazí. Když to pošlu na jméno těch předchozích lidí, tak to dorazí (i když taky ne úplně 100% spolehlivě) a na obálce je vždy připsáno číslo schránky. Stížnosti do teď nic nevyřešily. Já už si sem teda raději ani nic nenechávám posílat.

U nás je také mnoho schránek a žádné číslo se na zásilky nepíše. Záleží na lenosti doručovatelů. Je to jen o lidech. V krajním případě si namísto stížností pořádně podej příslušnou doručovatelku nebo doručovatele třeba i tak, že si pak bude do budoucna ze strachu dávat větší pozor.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 26.08.2014 11:06 
Mazák
Mazák

Registrován: 19.9.2011
Příspěvky: 1160
Bydliště: Brno, ČR
U nás to nosí vždy někdo jiný. Střídají se tam velmi často a každý z nich tvrdí, že on(a) určitě doručuje všechno.

Mimochodem. Ty jsi poměrně expert na poštu. Když mám zásilku "do ruky", tak pokud vím, ta by měla být doručena druhý den a pokud není, tak pošta má vrátit peníze - rozdíl mezi "do ruky" a obyčejným balíkem. Ten rozdíl po nich můžu chtít já, jako adresát, nebo jedině odesílatel?


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 26.08.2014 11:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.4.2011
Příspěvky: 7262
Bydliště: ČR
Obrázky: 7
Selský rozum mi napovídá, že peníze může chtít zpět ten, kdo je zaplatil. Tedy odesílatel.

_________________
Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: stř 27.08.2014 13:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 12370
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
mihlit píše:
U nás to nosí vždy někdo jiný. Střídají se tam velmi často a každý z nich tvrdí, že on(a) určitě doručuje všechno.

V takovém případě je potřeba si pořádně podat vedoucí příslušné pošty. Svými dosavadními stížnostmi jsi vedoucí té pošty zřejmě moc strachu nenahnal a tak se nic nezměnilo. :twisted:

mihlit píše:
Když mám zásilku "do ruky", tak pokud vím, ta by měla být doručena druhý den a pokud není, tak pošta má vrátit peníze...

Popis k tomu je uveden viz tento odkaz a tam viz sekce 4.1 a) a dále pak viz tento odkaz a tam viz sekce BALÍK DO RUKY a podsekce Popis služby viz bod 15 a dále pak viz podsekce Dodání zásilky a viz bod 48 a podsekce Vrácení ceny nebo její části viz bod 55 na str. 121.

Vrácení rozdílu při nedodržení termínu se týká případů pokud není balík doručen v garantovaném termínu vinou pošty. Nevztahuje se to na případy pokud v době pokusu o doručení není na cílové adrese nikdo kdo by byl oprávněn balík převzít. Pokud není u této služby zvolena doplňková služba "do vlastních rukou adresáta" pak může být balík do ruky proti podpisu předán i jiné fyzické osobě než přímo adresátovi. Pokud však v době pokusu o doručení není na cílové adrese nikdo kdo by byl oprávněn balík převzít v takovém případě se považuje termín za dodržený i když se nepodařilo zásilku v termínu doručit. Dále se to nevztahuje na zásilky se zvolenou doplňkovou službou "Vícekusová zásilka" a na zásilky, u kterých byl uskutečněn požadavek na změnu dispozice přes webový formulář viz tento odkaz.

mihlit píše:
...rozdíl mezi "do ruky" a obyčejným balíkem...

Nejde o rozdíl oproti variantě Obyčejný balík, ale oproti variantě Cenný balík.

mihlit píše:
...Ten rozdíl po nich můžu chtít já, jako adresát, nebo jedině odesílatel?

Dle mého názoru může o vrácení částky požádat odesílatel i adresát, za předpokladu, že předloží příslušný podací doklad nebo jeho kopii.

Takže buď požádej odesílatele, aby ti naskenoval a emailem poslal příslušný podací doklad. Ten si pak vytiskni na papír a s ním pak požádej o vrácení částky u tvé cílové pošty nebo ať o vrácení částky požádá odesílatel u jeho podací pošty a následně ti ji vrátí např. bankovním převodem nebo může požádat, aby to pošta vrátila na bankovní účet, který jim při tom požadavku uvede a ten účet může být tvůj.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: čtv 24.09.2015 6:45 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 24.4.2013
Příspěvky: 142
Bydliště: Banska Bystrica
Obrázky: 0
O akej sume sa tu bavite?


Naposledy upravil mgx dne pát 09.10.2015 13:04, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: čtv 24.09.2015 9:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.1.2007
Příspěvky: 3944
Bydliště: KLADNO
Obrázky: 0
o rok staré sumě.

_________________
Pravda začíná tam kde končí signál České televize.
Nevěřím ničemu, co vláda říká.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: čtv 24.09.2015 11:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.3.2007
Příspěvky: 5570
Bydliště: Praha
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
Také mi nedorazilo několik věcí z Banggood.
Po komunikaci je poslali znovu.
Dorazila polovina.
Tak už objednáván se sledovacím číslem.
Těch 25,- už není nic hrozného.

_________________
Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 29.09.2015 15:26 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 24.4.2013
Příspěvky: 142
Bydliště: Banska Bystrica
Obrázky: 0
Corsair: odpoved asi nepoznas, co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 22.11.2016 12:59 
Mazák
Mazák

Registrován: 19.9.2011
Příspěvky: 1160
Bydliště: Brno, ČR
Nevíte kdy se dá zásilka prohlásit za ztracenou? Mám na cestě zásilku z Číny. 24.10. dorazila do ČR, prošla přes celnici (nic se nebude platit) a dorazila do Brna na třídící poštu (SPU Brno 02). Tam dorazila 28.10. Měli by ji poslat na cílovou doručovací poštu v Brně(běžně nejdéle následující den), ale nic, zásilka se nepohla z místa. Už tam sedí 25 dní. Tak by mě zajímalo, kdy se dá zásilka považovat za ztracenou. Může pak po poště někdo chtít peníze? Extra pojištěná nebyla, ale běžně doporučené zásilky mají pojištění na 500. Taky kdo to po poště může chtít, jestli já jako příjemce nebo jen odesílatel (v Číně)?

Volal jsem i na linku pošty (placená, včetně 6 minut čekání "nezavěšujte"), kde mi akorát řekli, že doba doručení není garantována, že si mám počkat. Po kolika dnech to bude problém a ne již běžné čekání ani podobné informace mi nebyli schopni říct na lince nic.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 22.11.2016 21:53 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 31.8.2016
Příspěvky: 86
Bydliště: Brno
V Brne je to s postou teraz nejake hodne spatne. Mne veci co su posielane v ramci republiky stoja v Brne na poste tyzden az dva. :/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 22.11.2016 22:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2016
Příspěvky: 635
Bydliště: Brno-Maloměřice
Také mám špatné zkušenosti s brněnskou balíkovou poštou. Buď se jim nechce ztrácet čas s rozvozem a celou hromadu balíků dovezou na místní poštu, ať si proto zákazníci přijdou sami ( s papírkem, že adresát nebyl v danou dobu k zastižení ( i když pracuji doma a okno mám přímo před brankou, takže hned vidím, kdo přijede ) a pak musím vytelefonovat, že chci zásilku doručit až do domu ( když je to takto zaplacené ). A to je ten lepší případ, kdy se aspoň dozvím, že zásilka někam dorazila. Také se mi stává, že balíček leží na poště a nemám od něj žádné upozornění, že tam leží.
Prostě České poště se vyhýbám, jak to jen jde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 13.12.2016 15:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.11.2009
Příspěvky: 303
Bydliště: Čechtice
Nemáte teď někdo objednávku z číny? Z banggood mi to už jde skoro měsíc.
Ve sledování mám 22.11. odeslání do čr a od té doby nic. Schodou okolností má kolega taky na cestě balíček, ale z jiného obchodu a má to samé. Odeslání ve stejný den a od té doby žádná změna.

_________________
Lantian LT210, Sky Surfer X8
Frsky Taranis X9D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ztrácí se objednávky z CN
PříspěvekNapsal: úte 13.12.2016 15:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2010
Příspěvky: 2411
Bydliště: Liberec
Zdar,

v číně (Aliexpress) jsem objednával tři drobnosti v cenách 3,5 a 8 dolarů. Bez trackingu.
Třídolarová a osmidolarová zásilka dorazila dost rychle - řádově do tří týdnů. Poslední, pětidolarová, ta ještě nedorazila - je to asi měsíc od objednávky. Zatím jsem tedy v klidu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz