Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tenky PCB
PříspěvekNapsal: ned 22.01.2017 11:18 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4668
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
Mate nekdo zkusesnosti s praci s tenkyma tistakam ? 0.2 / 0.4mm tloustka ?

Chci delat mikrosondu na napeti a tistak tloustky 1.5mm je nesmyslne masivni. Leptat budu fotocestou (pozitiv sprej) pomoci chloridu.

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Tenky PCB
PříspěvekNapsal: ned 22.01.2017 12:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 7888
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Používal jsem 0,4 a dělal jsem s ním úplně stejně jako s 1,5. Jen ho musíš před osvětlováním dobře vrovnat a přitisknout, protože při ručním stříhání se dost zprohýbá.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz