Autor |
Zpráva |
strycArtus
|
Napsal: úte 05.04.2011 10:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.6.2005 Příspěvky: 311 Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
robotmz píše: Mal som pred 10 rokmi takmer nový televízor /išiel mi 4 dni/ v oprave. Opravár - servisný partner OVP ORAVA, /rozumej jeden Ing. Alkoholik.../
Mal som ho tam asi 2 mesiace, stále som to urgoval, prevolal som v roku 2001 - 2500 korún mobilom, čo vtedy bolo dosť peňazí... Raz bol v krčme, inokedy sa vyhováral. Raz mi nevedomky zavolal z pohostinstva v noci o druhej /zmáčknul sa mu niekde v kapse mobil/. Opravil mi ho asi po 2 mesiacoch, išiel mi ďalšie 2 týždne, rovnaká závada, hovoril že menil zvukový procesor .... Zložil mi ho tak, že led-dióda nesedela v otvore, ale bola nakrivo...
Napísal som oficiálnu sťažnosť do ORAVY Trstená na jeho konkrétnu osobu ako zmluvného opravára s podrobným popisom závady, opravy a zloženia TV /nakrivo/.
Behom týždňa ma kontaktovali, dohodli sa že ho príjdu vyzdvihnúť na vlastné náklady, opravia, komplet preskúšajú a dovezú naspäť. Tak aj bolo. Ešte mi povedali, že žiadny zvukový procesor /presne toto mi ožran tvrdil/ nebol menený, všetko vnútri pôvodné... Odvtedy by som nedal tomuto Ing. Keketovi opraviť ani železnú guľu, lebo aj tú by skazil...
Myslím že tento mail bol úplne v norme, akurát mu malo viac telefonátov predchádzať, prípadne aj osobná návšteva. Dokiaľ ľudia nechajú so sebou zaobchádzať ako s imbecilmi, budú sa ostatní tak k nim správať...
Vítej mezi námi hulváty co nazývají věci pravým jménem a nechtějí si nechat s*át na hrb
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
JirkaA
|
Napsal: úte 05.04.2011 10:24 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 17.8.2008 Příspěvky: 6902 Bydliště: Moravský kras ČR
|
To že servisákovi sprostě nevynadám přece neznamená, že jsem imbecil a nechám si srát na hrb!!! Naopak, třicátý den tam stojím a pokud mi nevydá opravené zařízení, putuje prodejci oznámení o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedodržení lhůty na záruční opravu. Ani v tom oznámení nepotřebuju používat expresivní výrazivo typu "strčte si ten krám do...". Pokud takhle přetáhne lhůtu pár lidem opakovaně a ti lidé udělají přesně to co tady popisuju, vyřídí si to s tím servisem firma, jejíž výrobky opravuje, obvykle tak, že už je opravovat nebude a přijde o kšeft. To je přece daleko účinnější, než když na něj bude kdejaký šmoula sprostě vypiskovat.
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
robotmz
|
Napsal: úte 05.04.2011 10:34 |
|
BAN - uživatel vyhozen z RCManie
|
|
Registrován: 24.10.2007 Příspěvky: 3341 Bydliště: Čadca, SK
|
Mal som tu jeden veľmi dlhý príspevok, ale píšem rýchlopisom, tak mi nerobí A4 problém napísať za 4-5 minút...
Len by som podotkol že sa treba pozrieť aj do iných štátov sveta ako vyjadrujú ľudia svoj nesúhlas...
Kvôli veci čo sa bude slovák poklonkovať a priposrato tváriť už vo Francúzsku horia autá...
Ak niekto úmyselne porušuje zákon nedodržaním stanovených lehôt /záručná doba na SK 30 dní/ tak nech sa nečuduje podobným reakciám...
|
|
Nahoru |
|
|
robotmz
|
Napsal: úte 05.04.2011 10:38 |
|
BAN - uživatel vyhozen z RCManie
|
|
Registrován: 24.10.2007 Příspěvky: 3341 Bydliště: Čadca, SK
|
JirkaA
najúčinnejšia je kombinácia 2 vecí: sťažovať sa na patričných miestach a zároveň informovať aj potencionálnych zákazníkov, komu sa majú vyhnúť...
Ja napríklad takto uvažujem aj ak som spokojný. Proste dám vedieť známym kde sa dobre nakupuje a kde mám dobré skúsenosti... či sa to týka áut, STK alebo aj obyčajného mäsiara...
|
|
Nahoru |
|
|
strycArtus
|
Napsal: úte 05.04.2011 10:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.6.2005 Příspěvky: 311 Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
JirkaA píše: To že servisákovi sprostě nevynadám přece neznamená, že jsem imbecil a nechám si srát na hrb!!! Naopak, třicátý den tam stojím a pokud mi nevydá opravené zařízení, putuje prodejci oznámení o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedodržení lhůty na záruční opravu. Ani v tom oznámení nepotřebuju používat expresivní výrazivo typu "strčte si ten krám do...". Pokud takhle přetáhne lhůtu pár lidem opakovaně a ti lidé udělají přesně to co tady popisuju, vyřídí si to s tím servisem firma, jejíž výrobky opravuje, obvykle tak, že už je opravovat nebude a přijde o kšeft. To je přece daleko účinnější, než když na něj bude kdejaký šmoula sprostě vypiskovat.
Pokud jsem si dobře všiml, tak Lukash servisu nenadával, pouze přesně popsal, co mu v něm udělali s vysílačkou.Naopak tvé pohrdavé vyjadřování o zakazních, kteří si snaží hájit své právo, ukazuje, že firmě ve které jsi zaměstnán je lépe se vyhnout.
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: úte 05.04.2011 11:11 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Pánové, klídek...
Já bych to celé shrnul asi takto: Má-li někdo potřebu opravy a možnost navštívit Hnízdila osobně, stojí to asi za pokus s tím, že neuškodí si při přebírání dobře zkontrolovat co s tím udělal a jak to funguje. Pokud ovšem není možnost osobní návštěvy, je to jiná pohádka. Temíny ve hvězdách, je nutné ho pořád upomínat a výsledek je nejistý.
Mimochodem, ten hitec servozesilovač podvržený do futaba serva by se asi nepoznal ani při osobním předání. Servo jede, tak co, že? To je právě ten rozdíl v přístupu. Vrtulkové servo mu bylo posláno právě proto, že majitel očekával solidní opravu z odpovídajících dílů. Servozesilovač z jiného dolámaného serva by si tam dokázal připájet i sám. Hnízdilovi ovšem evidentně stačilo, že se servo začalo hýbat. Teď si navíc ještě nejsem jistý jestli ten podvržený hitec servozesilovač dokonce nebyl analog následně transplantovaný do digi serva. Musel bych se poptat.
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: úte 05.04.2011 11:14 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Myslím, že názory byly vyjádřeny. Pokud nemáte něco k RCServisu, tak prostě nepište.
to robotmz: příspěvek obsahoval jen toto: "....." takové likviduji, předpokládám, že šlo o chybu uživatele.
|
|
Nahoru |
|
|
martijn
|
Napsal: úte 05.04.2011 11:22 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 297 Bydliště: Vysočina, Nové Město na Moravě
|
strycArtus píše: Pokud jsem si dobře všiml, tak Lukash servisu nenadával, pouze přesně popsal, co mu v něm udělali s vysílačkou.Naopak tvé pohrdavé vyjadřování o zakazních, kteří si snaží hájit své právo, ukazuje, že firmě ve které jsi zaměstnán je lépe se vyhnout.
Já si naopak myslím, že JirkaA to zde píše velmi dobře. To je to tak těžké pochopit, že jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá? Mám také bohaté zkušenosti z obou stran barikády. Myslím si o sobě, že umím být k zákazníkům velmi vstřícný, mnohdy tak, že by se to panu majiteli snad ani nelíbilo. Pokud se ovšem na mě nejde s arogancí a vulgaritou, to je pak trošku jiná. To slovo kurvit v popisu závady by pro mě také bylo směrodatné, jaký mám k tomu mít přístup.
|
|
Nahoru |
|
|
robotmz
|
Napsal: úte 05.04.2011 11:28 |
|
BAN - uživatel vyhozen z RCManie
|
|
Registrován: 24.10.2007 Příspěvky: 3341 Bydliště: Čadca, SK
|
TomasC píše: Myslím, že názory byly vyjádřeny. Pokud nemáte něco k RCServisu, tak prostě nepište.
to robotmz: příspěvek obsahoval jen toto: "....." takové likviduji, předpokládám, že šlo o chybu uživatele.
bol to dlhý príspevok so "samonasieracou tématikou" tak som si ho po prečítaní sám odmazal a nakoľko tu sa nedajú mazať tak som mu dal iba bodky.
Díky.
|
|
Nahoru |
|
|
frontier
|
Napsal: úte 05.04.2011 11:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.12.2005 Příspěvky: 1122 Bydliště: Praha
|
Lukash píše: Měl jsem na svém vysílači Hitec Aurora ulomený třípolohový přepínač...
Proč si neuděláš takovou banalitu sám? Na tom přeci nic není, pro modeláře už vůbec ne...než vysílač někam posílat čekat měsíc dva, a potom je to stejně nekvalitně provedeno, to nechápu
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: úte 05.04.2011 12:47 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
robotmz píše: bol to dlhý príspevok so "samonasieracou tématikou" tak som si ho po prečítaní sám odmazal a nakoľko tu sa nedajú mazať tak som mu dal iba bodky.Díky.
Myslel jsem si to. Taky to občas dělám. Člověk se tak nějak při tom psaní uklidní a urovná si myšlenky. pak to přečte znovu a dojde mu, že to prostě za to nestojí. A já zde příspěvek smazat mohu
Jen jsem chtěl předejít spekulacím o mazání.
|
|
Nahoru |
|
|
6jirka
|
Napsal: úte 05.04.2011 14:23 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 5.4.2011 Příspěvky: 1
|
Mě Hnízdil rozšiřoval vysílač o paměti a bez problémů.
|
|
Nahoru |
|
|
corsair
|
Napsal: úte 05.04.2011 14:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.1.2007 Příspěvky: 4172 Bydliště: KLADNO Obrázky: 1
|
RCModely píše: P.Hnízdila dnes živí opravy čínských sračkohraček pro hračkářské velkoobchody,nikoli naše opravy, z druhé strany musím také říct, že v předešlých případ spokojenost a jiného opraváře v dosahu BOHUŽEL neznám Tak to jseš mimo mísu, tyhle věci nedělá min. 5 let.[. Jistě, jsem mimo místu, ale až po tobě , každé úterý po 13 hod. mu tam vozí tři,čtyři,pět krabic na opravu z firmy MPK toys. Jak to vím, občas dám řeč člověkem co to tam lifruje. Jo a ty krabice nejsou zrovna malé-ALE je pravda,že nevím naprosto přesně jestli ho to živí. Jak jsem již napsal,dříve byla naprostá spokojenost teď už jaksi váhám,ale jiného neznám,takže stejně tam přístě pojedu. WONG [/quote]
_________________ Pravda začíná tam kde končí signál České televize. Nevěřím ničemu, co vláda říká.
|
|
Nahoru |
|
|
strycArtus
|
Napsal: úte 05.04.2011 17:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 8.6.2005 Příspěvky: 311 Bydliště: Jablonec nad Nisou
|
martijn píše: strycArtus píše: Pokud jsem si dobře všiml, tak Lukash servisu nenadával, pouze přesně popsal, co mu v něm udělali s vysílačkou.Naopak tvé pohrdavé vyjadřování o zakazních, kteří si snaží hájit své právo, ukazuje, že firmě ve které jsi zaměstnán je lépe se vyhnout. Já si naopak myslím, že JirkaA to zde píše velmi dobře. To je to tak těžké pochopit, že jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá? Mám také bohaté zkušenosti z obou stran barikády. Myslím si o sobě, že umím být k zákazníkům velmi vstřícný, mnohdy tak, že by se to panu majiteli snad ani nelíbilo. Pokud se ovšem na mě nejde s arogancí a vulgaritou, to je pak trošku jiná. To slovo kurvit v popisu závady by pro mě také bylo směrodatné, jaký mám k tomu mít přístup.
Ahoj, dlouho jsem tě neviděl, pozdravuj doma a Josku.
Já osobně bych se po takovém mailu chytil za nos a snažil se co nejrychleji zjistit o co jde. Slovo nebylo proti osobě, slovo bylo proti odvedené práci, jsem si vědom že se občas mohu něčeho dopustit a v tu chvíli komunikovat, komunikovat, komunikovat. Až v případě neoprávněné reklamace v tom dotyčného vykoupat tak, že ještě poděkuje
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 05.04.2011 18:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
TomasC píše: JMalik píše: proč tam nemáte problém. Je to proto, že se dlouho osobně znáte. Tohle je naprosto čirá spekulace.....
Ne, to je skutečnost. Přece mi nechceš říct, že když přijdeš za kamarádem s prosbou o opravu, že to on neudělá. Tady za cenu toho, že se odsune další v pořadí. Tak to tam prostě funguje. Pokud to chceš mít opravené v nějakém rozumném termínu, musíš tm osobně dojet.
To je moje zkušenost, uživatele Lindberga a mnoha dalších. Shodou okolností právě na tohle přišla řeč tak před měsícem.
Naposledy upravil JMalik dne úte 05.04.2011 21:19, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|