Všechno co je o modelech vrtulníků, ale nevejde se do jiné vrtulníkové kategorie.
ned 20.05.2012 9:22
Tsisters píše:Tak jsem je zvážil:originál bočnice jsou z 1,5 mm a váží 66 g obě
Moje z 1,0 sklotextitu 44 g.Tak že kdyby byly z 1,5 sklotextitu tak budou vážit stejně,jen nevím jestli budou mít i stejnou pevnost
pEVNOST BUDE MINIMÁLNĚ STEJNÁ, TEN SKLOTEXTIT MI BYL DOPORUČEN ČLOVĚKEM, KTERÝ HO POUŽÍVÁ NA VÝROBU SVÝCH HELI. tADY BYCH SE TOHO VŮBEC NEBÁL. Navíc , když se to sešrobuje, bude to mít patřičnou stabilitu a pevnost.
ned 20.05.2012 14:49
Tsisters: Nemuze pak byt trochu problem se statikou? Uhlikova bocnice ukostruje domek ocasni trubky na motorove loze. To sklotextil umet nebude.
ned 20.05.2012 15:00
to: kolaCZek tak to nevím ciko7 bude testovací pilot
ned 20.05.2012 19:18
Tsisters: Mozna bych si tam radsi natahnul dratek.
Ten jeden dratecek navic uz ho pri vymene bocnic nezabije.
ned 20.05.2012 20:48
Tsisters píše:to: kolaCZek tak to nevím ciko7 bude testovací pilot
Díky za důvěru
Ukostřím to stejně, jako plastový rám. Vyvedením kabliku od lože motoru na ocasní trubku
ned 20.05.2012 20:58
A je to vyřešené
Co se týče důvěry,sám sis to vymyslel
ned 20.05.2012 21:04
Tsisters píše:A je to vyřešené
Co se týče důvěry,sám sis to vymyslel
jasně...
Neukostřím, zablikám, zatřepu se a spadnu
Tuhle variantu nelze dopustit
ned 20.05.2012 21:34
Já padám pořát,ale z menšíma vrťasama
.No ne že jsem včera zakopl o tu šňůru co je mezi mojí a sousedovic zahradou
Ps.jednou to muselo přijít
pon 21.05.2012 6:18
Tsisters píše:Já padám pořát,ale z menšíma vrťasama
.No ne že jsem včera zakopl o tu šňůru co je mezi mojí a sousedovic zahradou
Ps.jednou to muselo přijít
Koukáš po sousedkách a tak to potom dopadá
pon 28.05.2012 10:27
Tak první pár bočnic je hotový,teď je řada na testovacím pilotovi
pon 28.05.2012 17:38
super, už se těším na výsledky testů
pon 28.05.2012 18:10
Já taky
zítra se chytím těch ploutví
čtv 14.06.2012 7:31
Takže nějaké zhodnocení a první poznatky z předělání PROTOSE 500 z plastové verze do verze bočnič, vyrobených ze sklotextitu.
Vrtulník se chová naprosto spolehlivě, žádné výraznější vibrace, vše sedí tak , jak má. Rám je nesmírně pevný, nikde se nijak neprohýbá. Z mého pohledu je to dokonalá náhrada za bočnice vyráběné z karbonu.
Během pár dní bude předělán i druhý PROTOS 500.
Mohu tedy s klidem prohlásit, že éra mého plastového P500 je dávno pryč.
Pro případné zájemce, kteří budou mít zájem o tyto bočnice,nebo bližší info, tak mě prosím kontaktujte v SZ nebo na mobil 737953549