Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04.02.2011 14:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.10.2010
Příspěvky: 5360
Bydliště: Ostrava
Obrázky: 9
Blog: Zobrazit blog (5)
demolátor píše:
A co si takhle jít zaautorotorovat s 250kou??? :lol:
- v simu to umím :-) Ale v realu nevím, jak by to dopadlo - je pravda, že má extrémně volnoběžný rotor, ale zase je na něj dost hodně těžká.

_________________
Blade400>T-Rex500>T-Rex250>Protos>T-Rex700E>LA700>RaptorE720
youtube.com/heyingosl


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04.02.2011 14:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.2.2010
Příspěvky: 752
Bydliště: Hranice na Moravě
........Ale jeden chlapik /psena prepac / dokaze autorotovat a pristat aj dole rotorom...


No to já umím taky, akorát se to dá těžko nazvat přistáním !!!!! :lol: :lol:

_________________
Blade msR, mcpx, Trex 250 FBL + DX6i ;Trex 250,Trex 500 FBL + T8FG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04.02.2011 14:49 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4179
Bydliště: Brno
To myslis ten muj pad na rotor? Tak sice i kdyz jsem autorotaci zapl 10cm nad zemi, tak bych to autorotaci nenazval :lol: , proste uz jsem nevedel co delat s packama, tak jsem to zmackl.
To ze to hlavni hridel vydrzela, jeste neznamena, ze to bylo pristani :lol:
Ale jinak ano, pristavat autorotaci na rotor se da... a dokonce nedojde k poskozeni, ale to skutecne zkouset nikdy nebudu :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04.02.2011 22:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2010
Příspěvky: 1250
Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
Tak sem si to prenastavil ve vysilaci, mam stejnou krivku pro normal a i pro autorotaci...tak treba to nekdy vyzkousim....igelitku radeji sebou...... :lol: a jeste v menu vysilace kde mam tu funkci throtle hold...autorotace, mam moznosti bud zapnuto nebo vypnuto a v pripade zapnuto muzu neco menit od -5ti do +50ti procent..nevim co to je.....neprisel jsem na nic co by to menilo, dle nastaveni dodavaneho k vrtulniku ma byt tahle hodnota +6procent.....

_________________
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04.02.2011 23:00 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.9.2009
Příspěvky: 266
Bydliště: Praha
Obrázky: 9
Spíš než laborovat s křivkou pitch pro autorotaci by bylo užitečnější začít lítat v letovým režimu,čili s konstantními otáčkami hlavního rotoru.Na normal jen roztáčet rotor pokud regl nemá pomalý rozjezd.Právě proto je křivka pitch pro autorotaci shodná s křivkou pitch v letovým režimu.Na normal lítaj hračky.Tenhle zlozvyk je potřeba se odnaučit.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04.02.2011 23:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.9.2009
Příspěvky: 266
Bydliště: Praha
Obrázky: 9
Citace:
a jeste v menu vysilace kde mam tu funkci throtle hold...autorotace, mam moznosti bud zapnuto nebo vypnuto a v pripade zapnuto muzu neco menit od -5ti do +50ti procent..nevim co to je.....neprisel jsem na nic co by to menilo, dle nastaveni dodavaneho k vrtulniku ma byt tahle hodnota +6procent.....

Pro elektropohon bych nastavil -5. Vypnutý motor.Plusové hodnoty budou zřejmě pro spalovací motory kdy při zapnutí autorotace motor "nezdechne" aje přejde na volnoběžné otáčky.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 05.02.2011 0:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2010
Příspěvky: 1250
Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
no nevim..ja tam zkousel davat maximum tech 50 ale rotor se mi neroztacel...

ten let v normalu je pro me takovy klidnejsi......zatim....jak to vice osaham tak hned prepinam do 3D :D parkrat jsem to zkousel...a zkousel viset...ale na nejake otaceni a poletavani je to na me jeste dost ostry...

_________________
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 05.02.2011 13:46 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.9.2009
Příspěvky: 266
Bydliště: Praha
Obrázky: 9
V tom letovým režimu jde taky změnit křivka,tak bych si nastavil nějakou mírnější aby nešel kolektiv tolik do záporu a na poletování to bude dobrý a postupem času ji třeba měnit podle schopností pilota.I otáčky můžou být pro začátek o něco nižší a zvykat si na ovládání v tomhle režimu. Po přistání vypínat motor autorotací a ne stažením plynu.Není to takový problém.Já jsem na něj přešel ze dne na den.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 05.02.2011 17:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2010
Příspěvky: 1250
Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
prave to vypinani motoru to ted je problem protze to delam prave stazenim plynu ...a chtel bych to delat autorotaci...ale jinak je to ovladani vice mene stejny....kniplem proste drzim vysku a hotovo...a jestli to ma konstantni otacky enbo si to otacky prdava a ubira....je to skoro jedno jen s tim ze ta helina je klidnejsi a reaguje pomaleji, ja kdyz sem se ucil viset tak sem zapinal i ten 3D rezim a visel treba i v tom.....ale ted jsem se zase vratil k normalu a zkousim si helinu ruzne otacet....a tak....proste pohybovat se s ni tak nejak nizko na dzemi no....ale zaroven si byt perfektne jisty co delam...a v tom normlalu je to takove lepsi, volnejsi helina reaguje pomaleji...je na to vice casu...

_________________
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.02.2011 17:40 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4179
Bydliště: Brno
Tak abych porad jen neteoretizoval tady na foru, sel jsem dnes do praxe....
Je to opravdu zabavny, ale chce to trosku cviku...povedlo se az na 4. pokus.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... JllYdS4ZL0
Potom sem dam i priklad tech nepovedenych, skody minimalni, vylomenej jeden zoubek na kardanu, ale lita to dal.
Proste jsem vyhlasil, ze dokud nezustanu na lyzich nebo pokud se heli nestane nelitalena tak nejdu dom. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.02.2011 19:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2010
Příspěvky: 1250
Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
no ja si to zkusil na tom simu a taky nic moc no.... :lol:

_________________
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.02.2011 19:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 3.5.2008
Příspěvky: 2997
Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
psena píše:
Tak abych porad jen neteoretizoval tady na foru, sel jsem dnes do praxe....
Je to opravdu zabavny, ale chce to trosku cviku...povedlo se az na 4. pokus.

Blahopřeji :D . Nech si tam o něco vyšší dopřednou rychlost, nad zemí to pak víc přitáhneš abys zabrzdil . Bude to v závěrečné fázi klesat o něco pomaleji, budeš mít víc času. Pak je to jednodušší, není to tak náročné na přesné přidávání kolektivu při podrovnání.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.02.2011 20:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.11.2010
Příspěvky: 1250
Bydliště: Anglie, nebo Svitavy
mohl bych se jeste zeptat jak je to s tou hodnotou co jsem psal vyse...od -5 do +50ti procent....je to teda ten volnobeh pro saplovak.....me se rotor neroztocil i kdyz jsem dal maximalni hodnotu...a nebo to funguje jen pro servo pro spalovak......dle manualu k vrtulniku mam mit nastaveno 6procent :roll:

_________________
Nezlob se Béďo, já mám dneska špatnej den


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06.02.2011 21:22 
Helimaniacs Brno
Helimaniacs Brno
Uživatelský avatar

Registrován: 9.12.2009
Příspěvky: 4179
Bydliště: Brno
Troll píše:
Nech si tam o něco vyšší dopřednou rychlost, nad zemí to pak víc přitáhneš abys zabrzdil . Bude to v závěrečné fázi klesat o něco pomaleji, budeš mít víc času. Pak je to jednodušší, není to tak náročné na přesné přidávání kolektivu při podrovnání.

Diky, na to jsem myslel, vim a podle videi mam vysledovany, ze to je lepsi, ze je potom vice vztlaku, ale bal jsem se, ze tu doprednou rychlost nezabrzdim, tak jsem volil jistotu.
Tady jeste pro objektivitu pridavam i nepovedenej pokus: :twisted:
http://www.youtube.com/watch?v=OshAmhA0hHQ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12.03.2011 16:57 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 8.12.2009
Příspěvky: 50
s tou to nejde,alespon me ne.netoci se mi vyrovnavací rotor spolu s hlavnim a nevím jestli je to normálni.u me 450tky a 500ky se tocí.muze mi nekdo odpovedet


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz