a.hanes píše:
freerider píše:
Angusss píše:
Jak se vlastně MSR seřizuje?Nějak si nedovedu představit co potřebuješ.... pokud něco není ono, mění se díl za jiný a zkouší se odstranit problém, samotné nastavování na vrtulníku MSR snad ani není možné...nebo mi něco uniká?
Máš pravdu jediný co se tam dá štelovat jsou táhla k desce cykliky jinak se jen mění pač je všecko jasně danný nic se nešteluje .
mno dobre, to chápem- avšak povedzte mi, čo ešte iného sa dá nastaviť ?
táhla k desce cykliky, listy, vysielačka...ja mam copterx BlackAngel a nič iného na nastavenie som tam nenašiel (samo okrem gyra)
vďaka za odpoveď, nakoľko mi niečo uniká.
řekl bych to asi takhle: Pokud máš ten vrtulník od výrobce tak v podstatě nic. Protože je jednak seřízený a nic tam štelovat nejde. Mimo dotláčení cykliky pomocí červeného bazmeku - to je v návodu.
Co se týče vysílače, tak trimy se dá upravit klopení, klonění, pokud Ti utíká stabilně na jednu stranu. To se dá přirozeně taky korigovat úpravou délky táhel od serv. Pokud se ti ocas otáčí na jednu stranu lze to korigovat pouze trimem. Taky ( pokud máš rozumný vysílač) můžeš, pokud je na tebe moc divoký, nastavit omezení výchylek, případně otupit citlivost ve středových polohách kniplů - čímž z toho můžeš udělat až shnilý dvourotorák.
No a to je tak vše. Pokud jde o udržování v provozním stavu tak je nutno kontrolovat mimo jiné axiální vůli v osičkách serv a přípaně dotlačit ty gumové čudíly. Motorky taky nejsou věčné.
Ta msr je v hračka ( pěkná a neříkám že špatná), ale do vrtulníku to má daleko. Já osobně mám dvě ( jednu v kovu) a používám je na obveselení vnuků, kamarádů v hospodě a nebo, když mám létací absťák a nemohu s rexem.
Moje rada: pokud se dá vrťásek udržet rozumně ve vzduchu, nešpekulovat, učit se páčkovat a létat, létat a zase létat (a mezi tím vším dávat do původního stavu cos rozflákal). K ničem, jinému to totiž není.