Autor |
Zpráva |
mulda
|
Napsal: pát 27.04.2018 20:37 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
Jo na 600 by to bylo dost Já ho mam ale prodlouženýho na 700 listy,takže si myslim,že je to akorát.A navíc nevim jestli ta váha nekecá.Může ukazovat klidně +-2kg,takže je to takový vážení nanic.Musim si sehnat nějakou lepší,protože by mě to samotnýho taky zajímalo. Baterky by to uvezlo pořádný,ale ty by se mi už nevešly na původní místo.Pokud budu ale kupovat ty 8s,tak koupim alespoň 5500mAh.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
mulda
|
Napsal: stř 02.05.2018 22:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
Tak jsem se konečně dostal na vyzkoušení toho 8s,a vypadá to dobře.Otáčky na 45% otevření jsou cca 1400. Regulátor se už tolik nehřeje.Po letu je jenom teplej(chladič) a ruku na něm udržim bez problému.Když lítam bez kabiny,tak je jenom vlažnej.Zatim teda nebylo takový horko,jako posledně co mi to kleklo,ale snad to bude dobrý.Možná by bylo ještě lepší ho přemístit někam,kde by byl ofukovanej proudem vzduchu od rotoru(teď ho mam schovanej vpředu nahoře pod kabinou). Výkonu je tam taky pořád ještě dost.Heli se díky nižším otáčkám ještě víc zklidnila(hlavně na kolektivu).Sneslo by to ještě možná i menší,ale vrtulka už přestává stíhat a to tam mam polosymetrický listy 105.Přemejšlim že bych zkusil třílistou vrtulku. Baterky sem koupil 2x Gens 4s 5500 mAh 25C.Letovej čas je 10 min a dobíjim cca 4400mAh.Jaký tam tečou proudy netušim,ale vzhledem k tomu,že se regl ani baterky nehřejou,tak je to asi v normě.Dá se to nějakým způsobem za letu změřit?Z Castlu,co sem měl předtim,šel vytáhnout graf,ale u Jive to asi nejde. V každým případě děkuju za rady a že jste mě nasměrovali správným směrem.
|
|
Nahoru |
|
|
vitahavlicek
|
Napsal: čtv 03.05.2018 7:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 2.1.2012 Příspěvky: 272 Bydliště: PRAHA
|
prumerny proud mate 6 x 4,4 = 26,4 A to opravdu na takovy stroj neni mnoho
|
|
Nahoru |
|
|
TomasN
|
Napsal: čtv 03.05.2018 7:25 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 10.2.2014 Příspěvky: 327 Bydliště: Černošice/Praha
|
Z Jive lze telemetrické data dostat přes jLog. Starší verze 2.6 se dělala ve více provedeních, nejdražší uměla zapisovat na kartu i posílat přes telemetrii. Levnější buď jedno nebo druhé. Novější verze jLog 3 (nebo taky S32) je jenom jedna varianta a umí vše: http://j-log.eu/s32/s32-en/
_________________ TDF, TDR, Logo 600SX, Oxy 4 Max @ 3Digi, VBar Neo, Spirit, Grapuner mz-32, mx-20
|
|
Nahoru |
|
|
TomasN
|
Napsal: čtv 03.05.2018 7:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 10.2.2014 Příspěvky: 327 Bydliště: Černošice/Praha
|
Jo, a některé FBL z Jive umí číst data a posílat taky, např. Spirit a myslím, že i Brain 2
_________________ TDF, TDR, Logo 600SX, Oxy 4 Max @ 3Digi, VBar Neo, Spirit, Grapuner mz-32, mx-20
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: čtv 03.05.2018 8:26 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
mulda píše: Tak jsem se konečně dostal na vyzkoušení toho 8s,a vypadá to dobře.Otáčky na 45% otevření jsou cca 1400. Regulátor se už tolik nehřeje.Po letu je jenom teplej(chladič) a ruku na něm udržim bez problému.Když lítam bez kabiny,tak je jenom vlažnej.Zatim teda nebylo takový horko,jako posledně co mi to kleklo,ale snad to bude dobrý.Možná by bylo ještě lepší ho přemístit někam,kde by byl ofukovanej proudem vzduchu od rotoru(teď ho mam schovanej vpředu nahoře pod kabinou). Výkonu je tam taky pořád ještě dost.Heli se díky nižším otáčkám ještě víc zklidnila(hlavně na kolektivu).Sneslo by to ještě možná i menší,ale vrtulka už přestává stíhat a to tam mam polosymetrický listy 105.Přemejšlim že bych zkusil třílistou vrtulku. Baterky sem koupil 2x Gens 4s 5500 mAh 25C.Letovej čas je 10 min a dobíjim cca 4400mAh.Jaký tam tečou proudy netušim,ale vzhledem k tomu,že se regl ani baterky nehřejou,tak je to asi v normě.Dá se to nějakým způsobem za letu změřit?Z Castlu,co sem měl předtim,šel vytáhnout graf,ale u Jive to asi nejde. V každým případě děkuju za rady a že jste mě nasměrovali správným směrem. Tak ted bych jeste vyzkousel zapnout ten KSA mod pokud ho firmware ve tvem regulatoru umi. To by mohlo dal snizit teplotu regulatoru. Pokud nemas moznost telemetrie v radiu, tak jedine ten zminovany JLog, ktery zapisuje data behem letu a pak si je vytahnes do programu LogView. Z Jive se da vycist nasledujici : Proud, napeti, spotrebovana kapacita pohonnych baterek, proud a napeti BECu, teplota BECu a vykonove casti, otacky motoru, otacky rotoru, otevreni kanalu plynu jak ho vidi regulator, PWM krivka (jak je skutecne regulator otevren) a jeste jsem mozna na neco zapomnel... JLog se da koupit tady: https://www.mhm-modellbau.de/part-R2-S32-304.php
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Renda
|
Napsal: čtv 03.05.2018 13:55 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.2.2011 Příspěvky: 138 Bydliště: opava
|
Zdravím ... Podle diskuse je klepání a nervozita stroje vyřešena .. přesto bych rád podal krátkou informaci .. měl jsem stejný problém a taky jsem ho vyřešil .. alespoň jsem měl ten pocit..psal jsem v tomto vlákně .. ovšem teď při kontrole mechaniky před záletem a vestavnou do makety jsem odhalil další možnou příčinu .. vadné ložiska hřídele přepákování .. způsobené zřejmě špatným sestavením uhlíkových bočnic proti sobě a opotřebováním věkem .. ty moje ložiska .. bavíme se o dvou ložiscích v pouzdru průchodky bočnicí .. byly v tak žalostném stavu .. no zkrátka mám pocit že jejich stav .. hrozný v klidu .. mohl být pod zátěží znásoben a výsledek je nestabilita přes výškovku neboť otáčení přepákování bylo u mně v podstatě nefunkční .. snad se v tom někdo pozná já osobně bych tady chybu nehledal .. a byla tam.. měním všech 6 ložisek protože i ty osazené v pákách "koušou" .. tak asi tolik Letu zdar R
_________________ RP
Trex600 benzín-Airwolf, 450 Airwolf, 450 Hughes, Trex 600 Hughes vel.700 nitro, T-Rex600-benzín
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: čtv 03.05.2018 14:45 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Dobra poznamka. Ukladam si do pameti.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
mulda
|
Napsal: čtv 03.05.2018 21:40 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
|
Nahoru |
|
|
mulda
|
Napsal: čtv 03.05.2018 21:48 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
Renda píše: Zdravím ... Podle diskuse je klepání a nervozita stroje vyřešena .. přesto bych rád podal krátkou informaci .. měl jsem stejný problém a taky jsem ho vyřešil .. alespoň jsem měl ten pocit..psal jsem v tomto vlákně .. ovšem teď při kontrole mechaniky před záletem a vestavnou do makety jsem odhalil další možnou příčinu .. vadné ložiska hřídele přepákování .. způsobené zřejmě špatným sestavením uhlíkových bočnic proti sobě a opotřebováním věkem .. ty moje ložiska .. bavíme se o dvou ložiscích v pouzdru průchodky bočnicí .. byly v tak žalostném stavu .. no zkrátka mám pocit že jejich stav .. hrozný v klidu .. mohl být pod zátěží znásoben a výsledek je nestabilita přes výškovku neboť otáčení přepákování bylo u mně v podstatě nefunkční .. snad se v tom někdo pozná já osobně bych tady chybu nehledal .. a byla tam.. měním všech 6 ložisek protože i ty osazené v pákách "koušou" .. tak asi tolik Letu zdar R Díky za info,dobré vědět. Tak mi napadá,že ložiska v přepákování jsou asi jediný,co jsem ještě neměnil,takže se na ně asi pro jistotu vrhnu.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|