Switch to full style
Opravdu větší kousky.
Odeslat odpověď

Re: Trex600 os GT15HZ problém

pon 01.05.2017 20:55

Chlapci má být to opletení hlavního kabelu od zapalování propojeno s motorem?
Když dám skoušečku na motor a na stínění hlavního kabelu,tak díky té pružince co je na konci fajfky a je přirazená k hlavě,tak mi to vodí.Před tím sem tam tu pružinu nedal a tím pádem se ta fajfka nedotýkala hlavy.
Nebyl ten problém v tomhle?
Všem díky za odpověď.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

úte 02.05.2017 11:24

Zdravim,
VF-vysofrekvencni ruseni i nahodile a nepravidelne, by slo indikovat rozhlasovym prijimacem, radio s rozhlasovym pasmem KV - kratke vlny a VKV. Treba i porovnavaci metodou....
L.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

pát 05.05.2017 17:42

Tak vše předěláno.Ocasní trubka,lože motoru,domečky ložisek,vše protaženo drátem a uzeměno pod šroubkem motoru.Přijímač vyměnen.Ještě jsem drátkem omotal stínění k fajce a uzemnil tak též pod šroubek motoru.Fajfku jsem vrátil do původního stavu,to jest pružina na konci fajfky spět a naraženo na doraz.
Zítra to půjdu vyzkoušet,tedy jestli počasí dovolí tak dám vědět,jestli je to už OK.
Všem chci poděkovat za jakoukoliv pomoc a radu co jste mi poskytli.
Ještě se zeptám kdyby někdo věděl a napsal mi,že zapalování mám pod spodnim rámem (mezi ližinama) a když Heli stojí na zemi,tak tráva se mi dotýká zapalování a i z části stínění kabelu ke svíčce.Ale vyloženě to na tom nesedí.Nad terénem je to cc 5cm.Tak nevím jestli to nevadí,že se to otírá o tu trávu.(Třeba když je mokrá od rosy).Jo a ještě jestli mám pro jistotu omotat fajfku alobalem kvůli rušení.
Kdyby někdo ještě poradil budu moc rád.
Všem díky.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

pát 05.05.2017 18:05

A proč jsi udělal naráz tolik úprav? Teď už nepřijdeš na to, čím byl problém způsoben. Většinu úprav jsi tím pádem dělal zbytečně. Např. omotávání stíněného kabelu drátkem nebo balení kovové fajky do alobalu, to jsou naprosté blbosti.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

pát 05.05.2017 18:35

Tu fajfku jsem zatím neobalil.A ten drátek s toho stínění sundám,pokavad je to zbytečný.Někdo to tu psal,tak sem myslel že je to potřeba.
Tak že jsem udělal výměnu přijímače a ukostření trubky s ložem motoru a ložisek.
Podle tebe takhle dostačující?
U toho přijímače jsem si nebyl jistej,jestli neni v háji ohledně statický elektřiny.Nevím jestli se dá tímto poškodit.A to zápalko takhle nevadí?

Re: Trex600 os GT15HZ problém

sob 06.05.2017 20:21

Tak problém vyřešen.Dneska sem vylítal 1L. benzinu a přistání bez problémů.
Tak to bylo uzeměním.
Ocasní trubka,domečky ložisek a lože motoru protaženo drátkem a ukostřeno pod šroubkem u motoru.
Ještě jsem vyměnil přijímač,ale myslím že tomu původnímu nic nebude.Vyzkouším ho.Chlapci chci se zeptat jestli je k něčemu ten atiSpray proti statické elektřině.Používáte ho někdo? A nebo stačí jen ten drátek na motor.To je podle mě jistota.Jinak ta fajfka mi už taky drží.
Všem chci poděkovat za pomoc a přeju všem štasný vzlet a přistání.
Ještě se zeptám mám problém se startováním.Když je motor studený chytne na otočení,ale když je zahřátý,tak mám problém ho nastartovat.Jinak pak mi jde normálně do otáček jak má.
Můžu ještě poprosit o tuhle radu?
Všem díky

Re: Trex600 os GT15HZ problém

čtv 11.05.2017 19:34

Všem ahoj.
Tak jsem vrátil původní přijímač na který mi to zlobilo a opět mi to koplo do plynu,ale tentokrát ve vzduchu a jen tak slabé kopnutí.Takže přistání na motor bez problémů.Na ten vyměněný příjímač mi to neudělalo ani jednou.Ale ten je bez telemetrie.Jinak vše mám uzeměný na motor.Je možný že může zlobit ten přijímač?Ten je telemetrický.Mám senzor na teplotu. Já ho pro jistotu vyskoušel v MiniTitanu a tam chodil na tři baterky bez problémů.Sem stoho úplně rozhozenej.Může mi někdo poradit?
Ještě se zeptám docela mi dost pění palivo v nádrži.Má to tak být?
Prosím poradte.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

ned 14.05.2017 13:18

Ahoj.Spalovákům nerozumím,to tvoje rádio je pro mě taky španělská vesnice ale nějaké zkušenosti mám.I částečně s heli maketama.Jsem zastánce jednoduchosti.Čím míň tam toho je,tím míň se toho může po... Zatím se vyplácí a kromě běžné ůdržby jen lítám.Každá změna je komplikace a trvá něž se vše vyladí aby už se o to dál nemusel člověk starat a hlavně dlouhodoběji prověřil,že je funkční.
Pokud bys jel někdy lítat do Zlončič,ozvi se a přijedu.Třeba na něco přijdem.

Miloš

Re: Trex600 os GT15HZ problém

ned 14.05.2017 17:49

Ahoj Miloši.Sem rád že ses ozval.Hodně mě to potěšilo.Určitě se ti ozvu.A ted k tomu mému laborování.Už sem to nakonec vyřešil.Měl jsem problém se statickou elektřinou a k tomu ještě špatně nastavený Failsafe na přijímači.Takže dvě věci najednou,tak to je fakt dobrá kombinace.S uzeměním mi tu kluci poradily a na ten přijímač sem přišel náhodou díky elektovětroni,který mi udělal to samé.Ale u toho se nic tak strašného neděje.U Heli je to katastrofa.No tak sem vše ponastavil podle návodu přijímače a už to chodí jak má.
Už jsem po záběhu a ladím motor.Akcelerace,volnoběch chodí jak má,motor jde v otáčkách plynule.Akorát řeším problém ze startováním.Když je motor studený,tak mi chytne na otočení.Ale když vylítám první nádrž,dotankuju a motor je ještě dost teplý a chci nastartovat,tak startérem točím strašně dlouho a ještě musím hodně přidat plyn,aby to vůbec chytlo.Příjde mi to divný.Když vemu Nitráka,tak ten ohřátý chytal lépe než studený.Jen na otočení.Když vemu třeba sekačku,tak taky teplá na otočení.Už sem s jehlama i benzínem laboroval jak jsem mohl a je to furt stejný.Může mi tu někdo poradit co by mohlo být příčinou?Jinak jak to chytne,tak můžu v pohodě vylítat celou nádrž a motor chodí,jak má.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

ned 14.05.2017 20:13

Ahoj, neporadím, ale snad se nebudeš zlobit, když se zeptám. Subjektivně, jak to lítá s tím benzínem? Je to stejné jako nitro, nebo výrazně slabší? Líbí se mi heli spalováky, nitro jsem miloval, pro ten zvuk a prostě motor... Ale ty náklady na provoz, to bylo šílený 8O
Přišlo mi že benzín nemá v heli smysluplné místo, ale třeba už to vyladili? Chápu že na 3D lomcování to nebude, ale aby to nebyla úplná zdechlina?

Povíš svůj názor, nebo odkážeš na někoho, kdo s tím úspěšně létá, kdo tě k tomu třeba motivoval, že jsi do toho šel...?

Díky a hodně zdaru.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

ned 14.05.2017 20:57

Motivace je v malých nákladech na létání.Nitro je dost drahé.Byl sem schopen za výkend vylítat 5L Nitra.cc 1300Kč. Teď vylítám 5L Benzinu za 150Kč+Olej.Takže to mluví samo za sebe.Jinak já jsem taky propadl spalováku a vyhovuje mi že doleješ a můžeš lítat na stejný výkon.U baterek je to jiný.Ale lítám i Elekto.Každý má své.Jinak tohle je můj první benzinák před tím jen Nitro,ale na seřízení je to úplně něco jiného a výkonově je to stejný.Můžeš na to létat bez problémů i 3D,jako na elektrice.Musí se to dobře vyladit.Já už jsem došel co se týče problémů okolo toho benzináků snad do cíle.Jen už musím doladit to startování.Upřimně jsem si stím ale užil víc než jsem čekal.Ale díky pomoci tady lidí jsem to dal do hromady.Tím všem děkuji.Takže se toho bát nemusíš.Chce to jen trpělivost.

Re: Trex600 os GT15HZ problém

pát 21.07.2017 12:56

petrfm píše:Ahoj, neporadím, ale snad se nebudeš zlobit, když se zeptám. Subjektivně, jak to lítá s tím benzínem? Je to stejné jako nitro, nebo výrazně slabší? Líbí se mi heli spalováky, nitro jsem miloval, pro ten zvuk a prostě motor... Ale ty náklady na provoz, to bylo šílený 8O
Přišlo mi že benzín nemá v heli smysluplné místo, ale třeba už to vyladili? Chápu že na 3D lomcování to nebude, ale aby to nebyla úplná zdechlina?

Povíš svůj názor, nebo odkážeš na někoho, kdo s tím úspěšně létá, kdo tě k tomu třeba motivoval, že jsi do toho šel...?

Díky a hodně zdaru.


Ahoj,
Pokud by jsi chtěl nějaké info o benziňákách, tak je lítám už asi 2 roky a něco motorů a různých kitů mi už přes ruce prošlo.
Přes GoEngine 56, Zenoah PUH, Zenoah RC, konverze od HWC, Helibug, GT15HZ600, apod...

Za mě můžu říci, že s benzinem se dá i pořádně lomcovat a on to utáhne. Je to o 3 věcech: motor-převodový poměr-délka listů-otáčky.
Tady je třeba jeden můj let s Helibug 600:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cr5TWJMD6zk&t=1s[/youtube]

Tady je jeden let s HWC konverzí (tady je motor ještě trochu více na bohato - je to slyšet na zvuku):
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LP2tYw-7LJA&t=262s[/youtube]

Roman
Odeslat odpověď