Mad_Box píše:
Govík je dobrý sluha ale zlý pán. Pokud člověk nemá v uchu motor a podle chování nepozná že je něco v nepořádku tak na govíku snadno upečeš motor. Stačí aby vypadlo tlakování, přicpal se přívod paliva atd. Motor se ochudí a govík mu zabrání v roztočení, takže moc nepoznáš že je něco v nepořádku a stačí pár vteřin a je po motoru.
Ahoj,
Teď jsi mě docela vystrašil. Dostavuji konverzi T-Rexe 600N na 600G s pomocí Cuntury kitu a HWC modifikovanýho Zenoahu (foto v příloze
) a chystám se tam dát také governor - Futaba GV-1.
Ale takto jsem nad tím nepřemýšlel. A poněvač je benzín na nastavení ještě více choulostivější, tak mám z toho záběhu a nastavení trochu respekt (samozřejmě záběh bez govíku).
Ale na druhou stranu tam dám také telemetrii a teplotní senzor na hlavu motoru a ten by měl varovat, pokud by byl motor (hodně chudý => vysoká teplota => zadření nebo chcípnutí teplem/tím, že se posune zápalný bod benzinu nebo jak se to jmenuje/).
Ale hádám, že ta telemetrie s teplotním senzorem + poté pohledová kontrola zapalovací svíčky by měla být dostatečná...
Roman