Switch to full style
Opravdu větší kousky.
Odeslat odpověď

Re: LOGO 600 SX

pát 22.08.2014 18:11

Aha, dík za vysvětlení. Bohužel žádnou volnou nemám, ale určitě bude levnější než kupovat výstružník.

Re: LOGO 600 SX

pát 22.08.2014 19:10

Tak to by bylo na polemiku, jelikoz samotnou jednu kulicku asi nesezenes a budes muset vzit sadu.
Ale o to tady nejde, tak budes mit nahradni pro pripad potreby :wink:
Spis by mohl byt problem sehnat vystruznik s presnym prumerem.
Podotykam, ze ted netusim, jaky je prumer kulicek na Logu a treba ten vystruznik bude pasovat z jineho stroje.
Mikado ale tusim zadny vystruznik nenabizi, proto je ta kulicka nejsnadnejsi cesta.

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 9:56

Můžete mi prosím poradit nějaký grif, jak narvat tlumící gumy do rotorové hlavy? Nacpal jsem tam z každé strany dvě, ale ta třetí mi z ní vyčuhuje víc než půlkou tloušťky. Předpokládm, že tak to být nemá...

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 11:23

Hodne namazat vazelinou, pak je tam nacpes. Ale stejne ti budou kousek vycuhovat. Pokud vim, tak jsou dva rozmery krouzku. Mel by jsi mit 4 vetsi a 2 mensi. Ty mensi jdou nejdrive. Ty jsou nejblize stredu. Pak dvojice tech vetsich na kazdou stranu.
Chce to mit uz pripravene unasece s lozisky a kus treba dreva s dirou pro pricnou hridel.
Nasadis gumy, jednen unasec s pricnou hrideli nastrcis dovnitr, ale jen do prvni pulky. Pak si druhou stranu polozis na drevo s dirou. Pritlacis a prostrcis hridel tou druhou stranou. Tim drevem si pomuzes, aby ti ty gumy na druhe strane nevyjely.
Pak zkompletujes druhou stranu. Kdyz to budes mit komplet sesazene a zalepene srouby, tak si odmer vzdalenost mezi stredem kamene a sroubem listu. Musi byt na obou stranach stejna. Nekdy to neni. Tlakem a pootacenim pricne hridele za sroub co drzi unasec si ty vzdalenosti upravis aby byly stejne.
Pokud to neudelas, muzes mit problemy s vibracemi. Samo se to nesrovna.

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 11:41

Dekuji za radu. Ja ma vsech 6 krouzku stejnych (i v navodu je uvedeno 6x O-Ring 7x5). Mazal jsem silikonovym olejem, ale zkusim jeste vice. Ten napad s drevem je fajn, vyzkousim.

Chapu spravne, ze nejdriv mam dat gumy do hlavy (bez hridele). Potom si zvlast na hridel nasadit kompletne jeden unasec (se vsema lozisky,...) a sroub dotahnout co to jde (s citem a zalepit). Dale zkusit to narvat pres gumy na jedne strane, polozit na ten dreveny pripravek a dotlacit co to da (to vlastne muzu delat hned na tom pripavku, ne?). Az mi to proleze, nasadit druhy unasec, dotahovat a doufat ze nestrhnu zavit...

Tak to jsem zvedavy jak to dopadne. Vcera se mi povedlo znicit cykliku - jeden zavit byl divny, ke konci sroubovani kulicky to slo stezka, ale myslel jsem ze to pujde - no a ukroutil jsem sroub v zavitu :(

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 12:49

Covece, Ty se bojis ze ukroutis zavit na sroubu do pricne?!
Neblazni!
Tohle neni sroub, ktery drzi vesmir pohromade.
Staci dotahnout rozumnou silou.
Pokud spravne pouzijes zavitove lepidlo (naneses ho na zavit a ne do loziska) drzi to proti povoleni to lepidlo a ne sila utazeni.

Povine momentovy klic a udane utahovaci sily. :D
Alespon, nez se lidi nauci odhadnout potrebnou silu.
Dost casto vidim, jak nekdo dotahuje lepeny zavit takovym zpusobem, ze to nepovolis ani za prase.

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 12:52

Já jsem měl obavu kvůli tomu, že tím utahování musím překonat sílu těch tlumících gum. Teď jsem právě otestoval ten dřevěný přípravek a ono to půjde. Mělo mne to napadnout taky...

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 12:58

Co je tam za sroub?
M4, M5?
Takove gumy, ktere by strhly M4ku bych rad videl.
Ne, neboj!
Timhle ho urcite nestrhnes.

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 13:00

M5. Teď se už nebojím. Ale původně mi ti gumy čouhali o dost více.

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 13:37

@pkotatko: více oleje s "tvým" přípravek a šlo to skoro jako po másle. Děkuji za nápad. Jestli budeš zase o vánocích v Černošicích, dej vědět, ať svému Logu depřeju hezké proletění. Se mnou se ho ještě dlouho nedočká :)

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 17:30

To jsem rad, ze se ti to povedlo.
Nicmene a ja jsem se zase poucil a jdu rozebrat hlavu.....
Mam pred sebou tisteny, dva roky stary manual od Loga 600SX. Tam jsou krouzky 2x 7x5 a 1x 7x4,5.
V manualu na Mikado strankach uz je 3x 7x5.
Vzdycky jsem tam daval ten jeden mensi krouzek. Naposledy kdyz jsem po rane skladal hlavu, tak jsem menil i nove gumy. V pytliku mi prisly vsechny stejne. 6x 7x5.
Nadaval jsem, ze u Mikada mi tam zabalili spatne rozmery a ty mensi krouzky jsem daval starsi.
Zrovna minuly tyden jsem si rikal, ze by ta hlava mohla byt klidne tvrdsi......... No vida !!
V Cernosicich budu pristi mesic 13. nebo 14. jeste nevim presne.
Kdyztak se domluvime pres SZ. A letat s tvoji helinou urcite nebudu. :wink:

Re: LOGO 600 SX

sob 23.08.2014 17:51

Ok, tak dej vědět až to budeš vědět. Plánuji tě zneužít aby si mi zkontroloval vrtulníky :)

Re: LOGO 600 SX

úte 26.08.2014 21:09

Ahoj, mám doma páky serv, které mají dirky 15 a 20 mm. Ty origo mají 17 mm. Nicméně rád bych použil ty mé. Bude problém? Případně dát spíše na 15 nebo 20 mm. Má V-bar taky nějakou diagnózu, která řekne, že je přepákování neoptimální?

Re: LOGO 600 SX

úte 09.09.2014 20:57

Akurat som to tiez riesil v inej teme 17 je malo je to stredna dierka na mojich pakach od loga .optimalne je okolo 19 az 20 aby boli paky v pravom uhle z tiahlom
uploadfromtaptalk1410292695060.jpg
stredna dierka na pakach od loga je asi 16.7 mm
A to je malo .
Odeslat odpověď