Autor |
Zpráva |
IgorGSM
|
Napsal: ned 27.10.2013 11:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.2.2011 Příspěvky: 1040 Bydliště: Šurany Obrázky: 7
|
Tak nejako mi udrel do oci novy osmax GT15HZ ktory je na benzin a je urceny do 90 heli. Neni treba ziadny kit na upravu heli a aj vykon pisu ze je porovnatelny zo zhavikom. Tu su odkazy na video a motor: http://www.youtube.com/watch?v=dieqbsr2JI8
_________________ T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
ronin
|
Napsal: ned 27.10.2013 13:06 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 6.7.2013 Příspěvky: 118 Bydliště: Praha
|
Na 90. heli zapomen, ten motor je vykonove akorat do 50.heli. Jinak na helikraftu ho maji ve sleve za 375 dolacu
_________________ Protos, Goblin 700
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: ned 27.10.2013 13:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Taky jsem na neho koukal a podle vykonu bych ho videl prave spis do .50 heli. Akorat tam by to upravy obnaselo. Treba jednou do Velotky, ikdyz na to, ze jeste neletela tak tentokrat premyslim hoooooodne daleko do budoucna Ale vidina levneho paliva je moc hezka. A vlastne, na muj styl letu by to asi vykonem stacilo i do .90 heli. Nebudu vymyslet, ale rad si prectu, co kdo jeste pripisete.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 27.10.2013 14:03 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Nevim, rad bych se mylil. I kdyz opominu vykon. Ale u takoveho benzinu bude problem s teplotou, bude daleko nachylnejsi na presne serizeni nez motor na metanol. Bude doma smrdet. Zapomen na obyvak. A porad je tam moznost dost vaznych problemu s rusenim od zapalovani. U heli nemas kam ty ostatni komponenty dat. To neni jako u letadla, aby jsi mohl zapalovani a prijimac mit od sebe treba 40 cm. A taky mit dvoje baterky pro zapalovani a prijimac. Z jednech bych se bal. To ti rekne kazdy kdo benzin v letadle lita.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: ned 27.10.2013 15:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Protoze jsem benzin nikdy nelital, tak mne tyhle veci vesmes ani nenapadly. Smrad, vetsi hmotnost a vibrace bych cekal. Ale ony ty benziny prece litaj, tak to asi nejak resit pujde. Ale tohle je, alespon u mne opravdu jen teoreticka diskuse. Jeste jsem ani nezvednul ten nitrak.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: ned 27.10.2013 15:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Mimochodem, na FG-cku jsem taky baterky pro zapalko nepotreboval, ale je fakt, ze takovej motor bych tezko nacpal do .50 heli
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
ronin
|
Napsal: ned 27.10.2013 18:10 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 6.7.2013 Příspěvky: 118 Bydliště: Praha
|
Videl jsem T-Rexe 600 se Zenoahem 20. Zenoah ma oproti OS Maxu podstatne vetsi zebra na chlazeni a pri razantnim letani sla teplota pres 200 stupnu. Take neverim, ze tem motor bude na teplotu v pohode. Jinak zapalko problem nebylo.
_________________ Protos, Goblin 700
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 27.10.2013 20:10 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Jasne, jenze Zenoah ma sve magneto. Nepotrebuje baterii. Tenhle motor o kterem se bavime ma elektronicke zapalovani ktere je napajeno z baterie. Kazdy koho znam s letadly s benzinem pouziva zvlast baterku jen pro zapalovani. Aby zapalovani a RC obvody spolu nebyly nijak propojeny. Zenoah 26ccm tu ma kolega ve Variu. Velikost 800, vaha cca 8 kg. Cele je to na opatrnou vlacnou akro. Nic vic.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: ned 27.10.2013 21:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Hmmm, skoda. Vsechny ty modelarske motory jsou se sanim pres membranu. Ta holt nedovoli takove ucinosti sani, jako klapka u dvoutaktnich motorek. Je pravda, ze tak malou klapku, aby byla naladena na rezonanci by byl velky problem vyrobit a zivotnost by byla velmi omezena. O privere se ani bavit nebudu. Sani pres kliku je malo uciny, hlavne pri vysokych otackach. Tam uz hraje velkou roli setrvacnost a pruznost sani. No nic, tak si asi necham zajit chut a necham nitro pro srandu a na vykony a pravidelne letani zustanu u elektriky.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
ronin
|
Napsal: ned 27.10.2013 21:40 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 6.7.2013 Příspěvky: 118 Bydliště: Praha
|
pkotatko píše: Jasne, jenze Zenoah ma sve magneto. Nepotrebuje baterii. Tenhle motor o kterem se bavime ma elektronicke zapalovani ktere je napajeno z baterie. Kazdy koho znam s letadly s benzinem pouziva zvlast baterku jen pro zapalovani. Aby zapalovani a RC obvody spolu nebyly nijak propojeny. Zenoah 26ccm tu ma kolega ve Variu. Velikost 800, vaha cca 8 kg. Cele je to na opatrnou vlacnou akro. Nic vic. Zenoah 20 potrebuje baterii, protoze ma elektronicke zapalovani. Az 26 ma magneto, jak pises Příloha:
zz.jpg [ 6.21 KiB | Zobrazeno 5282 krát ]
_________________ Protos, Goblin 700
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: ned 27.10.2013 23:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 3.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
bonis píše: ..No nic, tak si asi necham zajit chut a necham nitro pro srandu a na vykony a pravidelne letani zustanu u elektriky. Moudré rozhodnutí
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pon 28.10.2013 7:13 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Zenoah 20 potrebuje baterii, protoze ma elektronicke zapalovani. Az 26 ma magneto, jak pisesNo vidis, a pak ze vim vsechno...
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: ned 16.03.2014 11:56 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
no já teď řeším budˇraptora 90 nebo trexe 700 ale na pohon benzín asi zenoah 260RC s tahovým startérem , nechci to na 3D ale když tak na klasickou akrbačku a časem do makety, pujde to tam dát aniž by se musel řešit ten přestavbový kit?
|
|
Nahoru |
|
|
shake13
|
Napsal: ned 16.03.2014 14:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.1.2010 Příspěvky: 861 Bydliště: Partizanske Obrázky: 6
|
Bez prestavbového kitu to urcite nepojde. Ten motor je daleko vecsi ako 90-ka.
_________________ Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2, MAX,Rival,BN-2 Islander
|
|
Nahoru |
|
|
obadal.rada
|
Napsal: ned 16.03.2014 14:56 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 18.3.2013 Příspěvky: 1343 Bydliště: Zlínský kraj
|
a jak by to lítalo s tím benzínovým OSMAX GT-15HZ?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|