Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: pon 05.12.2011 19:31 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24.5.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: MB
Ahoj, chtel bych zalozit vlakno s tematikou ruznych, nepuvodnich dilu pro Align TREX 550.

Zacnu tedy listy. Ma nekdo zkusenost s jinymi, i treba vetsimi listy nez original Align 520mm pro 550ku ? Napr. v poslednim RC Revue 12/2011 vysel clanek o nemeckych listech Spin Blades (http://www.spinblades.com), ktere by mely byt pro 3D lepsi (tictoc, apod.). Na YouTube jsou nejaka videa s listy velikosti 550 a tezko se dopatrat, jestli to nema vetsi odbery nebo jina negativa, vedle uvadenych pozitiv. Sam Align uvadi v manualu 550mm listy jako moznou alternativu. Otacky by pak mely byt asi mensi a tak by to mohlo predpokladam vychazet s letovou dobou temer shodne, pri lepsich (?) letovych vlastnostech u tvrdsich obratu. Nebyl by treba ale v tomto pripade u SpinBlades listu problem se sirkou u korene (maji pouze 10mm) oproti Align listu s 12mm ?

_________________
HK450v2HUDGESMD500; TRT450PROMB; TREX 550E ; Blade130X; Goblin 500
AURORA 9;SPECTRUM 8


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: pon 05.12.2011 22:43 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.6.2011
Příspěvky: 618
Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
No jaké koupit listy? Tak tuto otázku hledám asi rok. Furt mám originály 520. S velikostí listu jsem nadmíru spokojený. Ale trhají se jim dost proudnice u 3D takže na 3D nic moc. Chtělo by to tlustší profil a velikost 520 zanechat. vypadá to jedině na Championy,ale ty mají tuším jen 550 :-( Při tlustším profilu to už na spotřebě bude znát:-(
co se týče tloušťky u kořene, hodně pilotů to řeší vhodnou vymezovací podložkou. Mě se to moc nelíbi..
Koky jsou bomba mají 525 tuším,ale nejsou to FLB speciály ,takže zase problém :-( No doufám že poradí nějaký mazák :-) nebo nějaký zasvěcený :-)

_________________
T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 9:24 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Jak vybrat spravne listy pro muj vrtulnik ?
Tato otazka se pomerne casto opakuje. Byt se zda jednoducha, odpoved na ni zdaleka tak jednoducha neni. Promita se do toho hodne parametru jako vaha heliny, otacky rotoru, letovy styl, pilotni umeni a nemalou merou je to i o pocitech z rizeni. Kazdemu vyhovuje neco jineho. Budes mit dve naprosto stejne a stejne nastavene heli a kazdemu majiteli budou vyhovovat odlisne listy.
U listu hraje roli snad naprosto vsechno. Delka, vaha, sirka, posazeni podelneho a pricneho teziste, profil, koncovy oblouk, material ze ktereho je vyroben, tvrdost v ohybu a krutu. Taky mam zkusenost, ze ne kazdy vyrobce je schopen vyrobit stejne se chovajici list v ruznych velikostech. Ato plati i u tech nejdrazsich listu.Pokud je list uzsi nez unasec, neni zadny problem pridat z obou stran velkoplosnou podlozku z plastu nebo duralu. Nekteri vyrobci tyto podloky rovnou do baleni pridavaji. Neni se ceho bat.
Koupit levny nebo drahy list ? List zasadnim zpusobem ovlivni chovani cele heli.
1)Pro prvni krucky, poskakovani nad zemi a vis staci klidne drevene nebo levne cinske listy. Pilot stejne nema sanci neco poznat a riziko jejich zniceni je velike. Tady bych se zameril v postate na jedno a to je serizeni stopy. Nektere levne listy bohuzel maji kazdy jinou tvrdost a stopa, i kdyz je serizena v nule spravne, tak se ve visu rozjede. Pak heli vibruje a nechce se ji presne poslouchat povely pilota. Na to pozor. Takze pokud se stopa nerozjizdi, vic vlastnosti v tomto okamziku me nezajima.
2)Pro letani osmicek, polohovek a prvni "velke" akrobacie. Tady doporucim list laminatovy, mekci ale uz kvalitni. Laminat je ohebnejsi a takovy list vede dobre stopu. Pritom je tupejsi na rizeni cykliky i kolektivu, takze odpusti hodne chyb pilota. Letani s takovym liste je hodne prijemne a ladne. Typickym zastupcem takovych listu jsou bile laminatove listy od MS Composit . Vrele doporucuji pokrocilejsim zacatecnikum.
3)Pro 3D akrobacii. Hmm, tak tady uz je tezko radit. Clovek uz vetsinou ma nejake navyky, potreby a predstavy co od listu ocekava. Aby taky ne, po tech stovkach odletanych hodin :D . Mam zkusenost s listy Radix. Nazval bych je takovym etalonem letovych vlastnosti ve vsech velikostech. Krasne drzi stopu, jsou prijemne na litani. Na ladnou akro i na hozenou motyku. Jedine co me na nich vadi, je trosku nelinearni odezva na kolektiv. Okolo nuly se dlouho nic nedeje a pak list najednou zprudka zabere. Ale zase treba pro nacvik prvku, ktere se provadi s nulovym nabehem je to lepsi. List odpusti ne uplne presne packovani okolo stredu drahy kniplu. Mam uz takovy zvyk, ze u nove heliny nasadim Radixy, heli si na nich odladim, dostanu ji do ruky a pak teprve jdu, porovnavam a hledam list co by mi vyhovoval lepe. Dost dobre jsou treba listy Edge. Jsou rychlejsi na cyklice nez Radixy a velmi linearni na kolektivu. Listy KOK Extreme, vyborne listy na tvdrou 3D, ale na ladnou akro nevedou stopu. KOK Aerodynamic jsem bohuzel nemel moznost vyzkouset. MSC Champion, to jsou listy ktere deli lidi do dvou skupin. Na ty co je miluji a na ty co jim nemuzou prijit na jmeno. Nic mezi tim. Listy jsou hodne tvrde, reaguji rychle. Staci jim mensi uhly na cyklice i kolektivu. Musi se s nimi clovek naucit letat. Jinak budou zrat pomerne vic energie nez treba Radix. Ja to neumim. Listy Align, to jsou listy ktere mam docela oblibene ve velikosti 325mm. Hlavne D a F . Ty Fka jsou velmi ostre na cyklice. Listy V Blades jsem zkousel. Vlastnostmi velmi podobne jako Edge ale vyrazne vetsi spotreba energie. Dal se chystam vyzkouset Spin Blades, Torsion Solid a hlavne jsem moc natesenej na nove listy Mavrikk G5WC. Jsou sirsi nez standartni listy a jdou o nich velmi zajimave informace.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 10:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2008
Příspěvky: 4042
Bydliště: Děčín
Obrázky: 0
Jenom navážu.
Tak za prvý - pokud někdo chce ve svoují velikosti najít pro sebe ty správný listy , musí holt vytáhnout prkenici a koupit minimálně tak pět párů , od každý špičkový značky jeden. To prostě za tebe nikdo neudělá , a co sedí jednomu může druhýmu přímo vadit.
Myslím , že právě ty pocity z řízení , jaký má u těch kterých listů jsou pro mě 90% rozhodnutí při výběru.
Určitě neznamená že když někdo řekne že 690tky championy jsou špička listy, že 550tky championy budou taky. To je největší nesmysl.
Holt musíš vytáhnout prkenici a pár jich koupit. Jiný recept nedám. Jiný neexistuje.

_________________
Frsky X10S Carbon
Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 15:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
.... sečteno a podtrženo to co psal Honza, že je potřeba zalovit ve šrajtofli a tahat z ní Masaryky, je bohužel nic víc než bohapustá pravda. :?

Já jsem si vybral z pěti různých párů. CY, KOK-AD, MSC -Lamináty, MSC-šampoiony a SpinBlades polosouměrné. A zůstávám u SB.
Do budoucna bych rád ještě zkusil nové TB SOLID a pokud seženu nějakou dobrou duši tak i listy od firmy RotorTech.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 16:40 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24.5.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: MB
Diky . Jasny. Stejne si pak kazdy sam musi prubnout, co by mohlo byt to pravy orechovy pro nej, ale je asi dobre si o tom promluvit s nekym, kdo uz ma nejakej ten list pri zkouseni za sebou.

Otazka znacky (vlastnosti) je jedna vec, chapu. Da se ale z principu rici, ze vetsi listy (v pripade SpinBlades 515mm vs 550mm pro 550ku) budou lepsi pro 3D nebo to az takovy vliv nema a zalezi hlavne na vlastnostech listu ?

Jeste jedna vec, se kterou nemam zkusenost -tesnici gumy v hlave a jejich tvrdost a vliv na let. vlastnosti. Na helifreaku nebo kde jsem cetl, ze tvrdsi by mely byt na 3D lepsi... Damper Rubber TREX550 60° - co znamena oznaceni napr. 60° :D ?

_________________
HK450v2HUDGESMD500; TRT450PROMB; TREX 550E ; Blade130X; Goblin 500
AURORA 9;SPECTRUM 8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 16:59 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Tvrdost gumy se meri v Shore jednotkach. Jak se to meri a co to presne je, tak to je otazka spise na strejdu Google. Pro nase pouziti staci vedet, ze cim vyssi cislo, tim je guma tvrdsi.
Tvrdost hlavy je odvisla od stylu letani a otacek. Tvrdsi lepe povede na vyssich otackach, rizeni bude presnejsi. Na malych otackach se ti ale muze cela heli rozklepat. Mekka hlava je dobra na maketovy let nebo velkou tahlou akro a nizke otacky. Nektere hlavy maji dokonce tvrdost stelovaci a nektere se nastavuji vymenou prave ruzne tvrdych tlumicich elementu.
Co se delky listu tyce, obecne plati, ze na 3D je lepsi kratsi list a vic otacek. Heli je pak obratnejsi a vyssi otacky eliminuji vetsi plosne zatizeni mensiho rotoroveho disku.
Takze pokud se ptas na setup pro hard 3D tak : Tvrda hlava, kratsi listy ( 520 ) s tezistem blize k ose otaceni a tvrde, vyssi otacky. Pamatuj ale, ze pokud se to prezene, heli pak nebude prijemna na bezne litani. Vzdy je to o kompromisu.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 18:21 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 24.5.2007
Příspěvky: 127
Bydliště: MB
Diky za objasneni. Snazil jsem se to "vyguglit", ale tohle je vysvetleno perfekne. :).


To tvrde letani - mam trosku problemy napr. pri tictocu, vykonostne mi to nejak nesedi, stale klesa a trosku se vrtas pri nem jakoby i hrne, ze pri zastavovani v krajnich polohach se trosku rozhybe do stran. Hledam nastaveni, aby to co nejvic pripominalo letani lidi se stejnym osazenim na videich na YouTube - nemyslim tim zrovna Dannyho Szaboa :) nebo ve Phoenixu v3. Tam pri tictocu se setovymi soucastkami pri stejne vaze stoupam a musim ubirat, abych se udrzel v jedne rovine, vykonu pohadkove dost.
Otacky mam stejne na idle 3D (2500) - governor, ktery drzi (Jlog2 to potvrdil), pred tim jsem mel i krivky, listy stejne, motor vykonejsi (MX), 12,5 st na cyklice. Ve skutecnosti mi uhyba trochu doleva (jestli si to nestrhavam tedy sam, ale v simu ne) a hlavne stale klesa, natoz aby v tictoku stoupal. Plati to i pri stranovem tictocu. Zkousel jsem uz ledasco, ale nemuzu na to prijit. Proud tam tece asi taky dobry - ve spickach az 160 A, takze baterky jsou snad taky tvrdy, dobry. Rychlosti odezvy by to snad take nemelo byt - Microbeast v3 a tam mam v modu odezvy rizeni nastaveno PRO a i nekdy jsem tam zkusil i EXTREME, ale chovani stale stejny :?

Zkusim tedy dalsi krok a koupit ty SpinBlades 515 a tvdsi gumy...

_________________
HK450v2HUDGESMD500; TRT450PROMB; TREX 550E ; Blade130X; Goblin 500
AURORA 9;SPECTRUM 8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 18:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Marwei píše:
....... Proud tam tece asi taky dobry - ve spickach az 160 A, .........


Já teda 550ku nemám jo ale jako 160A se mi zdá teda jaksi moc ..... No kdybys měl T600 a štavil to na 6S aku ...... tak neřeknu. Ale tohle se mi nezdá .....

Marwei píše:
......
To tvrde letani - mam trosku problemy napr. pri tictocu, vykonostne mi to nejak nesedi, stale klesa a trosku se vrtas pri nem jakoby i hrne, 1 ze pri zastavovani v krajnich polohach se trosku rozhybe do stran. .....
..... - 2 Microbeast v3 a tam mam v modu odezvy rizeni nastaveno PRO a i nekdy jsem tam zkusil i EXTREME, ale chovani stale stejny :?

......


To by znamenalo/vypadlo na jediné. Máš moc tvrdou hlavu a nízké otáčky. Jenže píšeš, že točíš 2500ot/min a máš tam bezpádlo. To mne příjde jako moc vysokej zisk na cyklice ..... Ale jen to zkouším fakt netuším.... :(


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 19:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.10.2007
Příspěvky: 2788
Bydliště: Český Těšín
550 má 600 motor nebo ne? a600 bere z 12s tak 65-80A tak na 6s co je v 550 by to odpovídalo těch 160 A pokud je tam regl 160A v 600 je 80A regl

_________________
Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max
http://petrct.rajce.idnes.cz/
http://www.helitesin.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 19:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.6.2011
Příspěvky: 618
Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
To by znamenalo/vypadlo na jediné. Máš moc tvrdou hlavu a nízké otáčky. Jenže píšeš, že točíš 2500ot/min a máš tam bezpádlo. To mne příjde jako moc vysokej zisk na cyklice ..... Ale jen to zkouším fakt netuším.... :([/quote]

Také se trochu pripojím, se svou 550 mám odlétanou 1 sezonu. Jsem s ní hrozně spokojený.Co se týče tictoc tak mám ten slabší motor né MX a Tictoc jdou krásně i stoupavé jak bokem tak ocasem dolů, jiné zatím bohužel neumím. :oops: Myslím že to klesání je úhlem zastavení kmitu, nesmí být moc kolmý k zemy. S tím zákmitem jsem měl také problémy, heli se jakoby zavrtěla zachvěla při zastavování kmitu v tictoc. je to skutečně vysokým ziskem. Já měl 3G a dal jsem ho pryč, teď bude HC3SX odběr v A nemám zatím změřeno, Budu také kupovat tvrdší gumy.

_________________
T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 19:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.6.2011
Příspěvky: 618
Bydliště: Řečany nad Labem (Pardubice)
pkotatko píše:
Jak vybrat spravne listy pro muj vrtulnik ?
Tato otazka se pomerne casto opakuje. Byt se zda jednoducha, odpoved na ni zdaleka tak jednoducha neni. Promita se do toho hodne parametru jako vaha heliny, otacky rotoru, letovy styl, pilotni umeni a nemalou merou je to i o pocitech z rizeni. Kazdemu vyhovuje neco jineho. Budes mit dve naprosto stejne a stejne nastavene heli a kazdemu majiteli budou vyhovovat odlisne listy.
U listu hraje roli snad naprosto vsechno. Delka, vaha, sirka, posazeni podelneho a pricneho teziste, profil, koncovy oblouk, material ze ktereho je vyroben, tvrdost v ohybu a krutu. Taky mam zkusenost, ze ne kazdy vyrobce je schopen vyrobit stejne se chovajici list v ruznych velikostech. Ato plati i u tech nejdrazsich listu.Pokud je list uzsi nez unasec, neni zadny problem pridat z obou stran velkoplosnou podlozku z plastu nebo duralu. Nekteri vyrobci tyto podloky rovnou do baleni pridavaji. Neni se ceho bat.
Koupit levny nebo drahy list ? List zasadnim zpusobem ovlivni chovani cele heli.
1)Pro prvni krucky, poskakovani nad zemi a vis staci klidne drevene nebo levne cinske listy. Pilot stejne nema sanci neco poznat a riziko jejich zniceni je velike. Tady bych se zameril v postate na jedno a to je serizeni stopy. Nektere levne listy bohuzel maji kazdy jinou tvrdost a stopa, i kdyz je serizena v nule spravne, tak se ve visu rozjede. Pak heli vibruje a nechce se ji presne poslouchat povely pilota. Na to pozor. Takze pokud se stopa nerozjizdi, vic vlastnosti v tomto okamziku me nezajima.
2)Pro letani osmicek, polohovek a prvni "velke" akrobacie. Tady doporucim list laminatovy, mekci ale uz kvalitni. Laminat je ohebnejsi a takovy list vede dobre stopu. Pritom je tupejsi na rizeni cykliky i kolektivu, takze odpusti hodne chyb pilota. Letani s takovym liste je hodne prijemne a ladne. Typickym zastupcem takovych listu jsou bile laminatove listy od MS Composit . Vrele doporucuji pokrocilejsim zacatecnikum.
3)Pro 3D akrobacii. Hmm, tak tady uz je tezko radit. Clovek uz vetsinou ma nejake navyky, potreby a predstavy co od listu ocekava. Aby taky ne, po tech stovkach odletanych hodin :D . Mam zkusenost s listy Radix. Nazval bych je takovym etalonem letovych vlastnosti ve vsech velikostech. Krasne drzi stopu, jsou prijemne na litani. Na ladnou akro i na hozenou motyku. Jedine co me na nich vadi, je trosku nelinearni odezva na kolektiv. Okolo nuly se dlouho nic nedeje a pak list najednou zprudka zabere. Ale zase treba pro nacvik prvku, ktere se provadi s nulovym nabehem je to lepsi. List odpusti ne uplne presne packovani okolo stredu drahy kniplu. Mam uz takovy zvyk, ze u nove heliny nasadim Radixy, heli si na nich odladim, dostanu ji do ruky a pak teprve jdu, porovnavam a hledam list co by mi vyhovoval lepe. Dost dobre jsou treba listy Edge. Jsou rychlejsi na cyklice nez Radixy a velmi linearni na kolektivu. Listy KOK Extreme, vyborne listy na tvdrou 3D, ale na ladnou akro nevedou stopu. KOK Aerodynamic jsem bohuzel nemel moznost vyzkouset. MSC Champion, to jsou listy ktere deli lidi do dvou skupin. Na ty co je miluji a na ty co jim nemuzou prijit na jmeno. Nic mezi tim. Listy jsou hodne tvrde, reaguji rychle. Staci jim mensi uhly na cyklice i kolektivu. Musi se s nimi clovek naucit letat. Jinak budou zrat pomerne vic energie nez treba Radix. Ja to neumim. Listy Align, to jsou listy ktere mam docela oblibene ve velikosti 325mm. Hlavne D a F . Ty Fka jsou velmi ostre na cyklice. Listy V Blades jsem zkousel. Vlastnostmi velmi podobne jako Edge ale vyrazne vetsi spotreba energie. Dal se chystam vyzkouset Spin Blades, Torsion Solid a hlavne jsem moc natesenej na nove listy Mavrikk G5WC. Jsou sirsi nez standartni listy a jdou o nich velmi zajimave informace.


Děkui za tento příspěvek.Ač se to zdá nemožné,tak jsem se ptal hodně dobrých pilotů (celebrit) a žádná mi to takhle hezky neřekla. :!:

_________________
T-8FG,GOBLIN 700 HPS-HC3sX,Diablotin XL,Eagle foto http://tomasvrx1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 20:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
petrct píše:
550 má 600 motor nebo ne? a600 bere z 12s tak 65-80A tak na 6s co je v 550 by to odpovídalo těch 160 A pokud je tam regl 160A v 600 je 80A regl



Jenže těch 160A bere T600 na 6S. A to ještě když dostane trochu víc na zadnicu. V T550 když máš ten samej pohonnej set-up jako v T600 ale listy jen 520 mi neříkej že tam budou lítat ty A stejný ..... Spíš bych to viděl na špatně navrženou optimalizaci pohonu. Muj tip je moc velkej pastorek a víc přiškrcenej regl než by bylo zdrávo. Řekněme tak někde pod polovinou kanálu plynu. A když to dostane na prdel je to nenažraný jako ....... Jasný můžu se pléct. A byl bych rád kdyby tomu tak i bylo. Takže v konečným důsledku pokud těch 160A je nezřídka výjmečný stav - šel bych po pohonu - dráty převodový poměr atd... a tak.

PS: máš nakřivováno nebo je snaha o kostant. RPM NR - governor?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 20:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.10.2007
Příspěvky: 2788
Bydliště: Český Těšín
jasně ten samej motor na 600 a 550 na 6 s při těžší ruce muže žrát +- ty ampery, zaleží na uhlu náběhu jak za to tahá atd. já třeba z 450pro jak se učíl tic toc mněl plyn100% a zdalo se to málo a ted to lítám v pohode na 65% a nic tomu nechybí

_________________
Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max
http://petrct.rajce.idnes.cz/
http://www.helitesin.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: T-Rex 550 - UPGRADE PARTS
PříspěvekNapsal: úte 06.12.2011 22:08 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Tech 160A je strasne moc. To co pises mi pripada spis tim ze za to strasne rves. Delas to moc silove. Ze ti heli plave doleva je normalni. Tahne ti to vrtulka. Chce to trosku odhodit ocas doleva a obcas trosku pravych kridelek. Na simu se to nedeje, to je taky normalni. V realu to proste musis o trosku vic ridit. Zkus trosku ubrat pot1 a pridat na pot2 u Beasta. Treba to pomuze. Ale hlavne je potreba se s heli szit a nervat za kniply co to da. Jedna z hlavnich zasad je bud kolektiv nebo cyklika. Malokdy se pouziva oboji najednou. Pak totiz mas klidne i 20 stupnu nabeh na listu a to ti pohon uz proste neutahne. Tictoc je o precizni a jemne praci s kniply. Ne od dorazu na doraz. Nic si z toho nedelej, taky helinu neudrzim v tictocu na miste. Jsem schopen cilene vylezt nahoru, dolu a do stran. Ale presne na jednom miste ji neudrzim. No jeste par stovek letu a snad se to podda.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz