Autor |
Zpráva |
pkotatko
|
Napsal: pát 02.12.2011 10:33 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Trosku se nudim a vymyslim hovadiny. V ramci toho me napadlo, jestli preci jenom nejit do Loga 600 3D. Logo 3D pro: lehka, vyzkousena, odladena proti : vubec se mi nelibi Kasama 600 pro : technicky krasna, kvalitni materialy, proti : neodladena novinka nechci ted a tady resit ceny a dostupnost ND No a ted radte
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
tomasv
|
Napsal: pát 02.12.2011 10:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.2.2009 Příspěvky: 250 Bydliště: Praha 21, Újezd nad Lesy
|
Kasama jasně, mně se také Logo moc vzhledově nelíbí, vrtulník je to ale super. Koneckonců auto se také vybírá s ohledem na vzhled.
_________________ Nikdo není poražený, my všichni jsme vítězné spermie.
Asperatus, Robin, Nimbus, Extra, F3K aj.
|
|
Nahoru |
|
|
Screwball671
|
Napsal: pát 02.12.2011 10:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2010 Příspěvky: 1313 Bydliště: Praha Barrandov
|
Mě se bohužel Logo vůbec nelíbí i když uznávám jeho kvality, helinu která mě nebere bych doma mít nechtěl a potom si myslím, že nová KSM 600 bude zase o něco dál.
_________________ Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
No asi nejsem povolaný se vůbec jakkoliv vyjadřovat ale já bych se rozhodoval asi takhle. Jelikož jsem ani s jedním neletěl a ani nikdy v životě nepoletím. Logo oproti KSM je velmi funkčně jednoduché. Není tam zbytečně moc "věcí" jsou tam jen ty které tam oprvdu mají být. Hodně se tam hraje na hmotnost. Plastovej rám, plastové závěsy listů NR jsou veliké plus pro Logo a oproti KSM to má jistou výhodu. KSM je jen uhlí a dural. To je přímo pozvánka pro vibrace a most pro ně. Pokud to nebudou mýt zmáklí pěkně z fabriky může to bejt problém. Nicméně KSM je plná hejblátek štelovátek což by eventuelně mohlo pomoct. Ale..... No mne z toho líp vypadává to Logo. Už jen taky pro to, že padesátková KSM (ta sériová) ještě neviděla ani vzduch kterej ji má být domovem. Já bych šel do Loga a tu ošklivou kabinku bych překousnul (i když zrovna já proti ní nic nemám. Obojí bych eventelně zamýšlel v pohonné konfiguraci na 10S. PS: Také bych zjistil jak lze hýbat s tuhostí tlumících segmentů v rototrové hlavě. Jestli třeba u KSM na něco takového vůbec mysleli. Logo toto má ošetřeno dobře.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Nicméně vybral sis špatně pro porovnávání. Porovnáváš stroj, kterej má nálet po světě jako prase s něčím co ještě ani neletělo .....
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Co je na logu ošklivýho? V tý šestistovce je to letově ultimátní mašina, která prostě nemá konkurenci. Lítám to už tři roky, a nemůžu říct , že by na tom něco pravidelně odcházelo. Když koukneš na fóra , kde se pořád řeší , že něco nejde , tak to jde mimo mikado. Kasama je hezká pro oko strojaře. Je tam toho mraky co si můžeš furt prohlížet a stále nacházíš něco nového , ale síla je a vždycky byla jen v jednoduchosti.
Přílohy: |
28112011646.jpg [ 181.16 KiB | Zobrazeno 930 krát ]
|
|
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:30 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
OPR píše: Nicméně vybral sis špatně pro porovnávání. Porovnáváš stroj, kterej má nálet po světě jako prase s něčím co ještě ani neletělo ..... Jo to mas pravdu. Ale jina heli do uvahy momentalne neprichazi. A k tem vibracim, kdyz jsem dokazal odladit do naproste dokonalosti velkou Kasamu, tak se male nebojim. A moznost nastaveni tuhosti hlavy ma Kasama taky, nicmene to nevidim jako az tak dulezite. Hodlam dost tocit a snazit se s tim mlatit z rohu do rohu.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
boZZda
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:35 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 5.10.2008 Příspěvky: 2789 Bydliště: Cesko
|
Logo sice funguje, ale nelíbí se mi. Proto pro něj nemohu hlasovat.
KSM ikdyž ještě není, tak bude krásný kus strojařiny a jsem si jistý, že ikdyž by třeba měla ze začátku nějaké mouchy, tak pro tebe to bude výzva a jsem si jistý, že KSM udělá maximum, aby tyto mouchy byly co nejdříve odstraněny. Pro tebe výzva, kterou si právě ty dovedeš užít na maximum.
Doporučuji ti počkat, pokud to pro tebe už není mučení. V opačném případě si kup nějakou helinu na překlenutí toho čekání a pak ji někomu střel. KSM se nevzdávej!
_________________ bavarianDemon 3X a 3SX SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:42 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Mam s cim litat, neni to o cekani. I kdyz uz bych ji samozrejme chtel mit doma. To je jasne.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
boZZda
|
Napsal: pát 02.12.2011 11:48 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 5.10.2008 Příspěvky: 2789 Bydliště: Cesko
|
pkotatko píše: Mam s cim litat, neni to o cekani. I kdyz uz bych ji samozrejme chtel mit doma. To je jasne. Tak tim padem resis nesmysly Na KSM stoji za to pockat, zvlast kdyz mas Ultimate Heli za humny.
_________________ bavarianDemon 3X a 3SX SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pát 02.12.2011 12:04 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6893 Bydliště: Moravský kras
|
Tak trošičku nechápu tyhle módní záležitosti.. Co dělá z vrtulníku vrtulník a ovlivní zásadně jeho chování? Z 99% nosný rotor a jeho řízení. U bezpádla není co vymýšlet, cyklika je u všech značek plus mínus stejná záležitost, volba serv, řídící elektroniky a pohonu - tam se dá něco ovlivnit ale zase to vůbec nezávisí na výrobci draku... Pokud nepůjde o nějaký zásadní průser typu kroutící se málo pevný rám a prohýbající se táhla, je to všechno plus mínus na jedno kopyto. Výhoda je, když to vyjde lehký a jednoduchý. Takže prioritu by u mne hrála asi ověřenost širokým spektrem uživatelů, dostupnost vč. náhradních dílů, jednoduchost... Technická "krása" mechaniky je něco, nad čím můžeme masturbovat tak leda na zemi, dva metry daleko a rotující už to stejně není vidět. A kabinka, to je u vrťasu jedna z mála možností, kde může člověk nechat naplno propuknout svoji modelářskou a případně výtvarnou dovednost, je to jen kus skelné hadry a trocha epoxidu a čerta starýho záleží na tvaru a barvách... Samozřejmě ale chápu, že se v lidské individualitě vyskytuje prvek nutící jedince mít něco neobvyklého, většího, delšího, dražšího než soused atd...
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: pát 02.12.2011 12:27 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Ano, naprosto s tebou souhlasim. Snad jen bych dodal, ze pak jeste rozhoduje kvalita zpracovani a vyber materialu. A v tom se vyrobci lisi a dost zasadne. Ale urcite mas pravdu v tom, ze letove vlastnosti mezi dnesnimi bezpadly jsou vicemene danne vybavou a ne vlastnim drakem ( krome vahy ). A je to hodne o osobnich sympatiich k te ktere znacce.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
DaveLister
|
Napsal: pát 02.12.2011 12:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.9.2009 Příspěvky: 1156 Bydliště: Kadaň/Praha
|
OPR píše: Plastovej rám, plastové závěsy listů NR jsou veliké plus pro Logo Ty mas pomerne specialni pozadavky, co je pro tebe plus muze byt pro jine poradne minus. Ja chapu ze logo funguje dobre, ale pripada mi, ze si mikado dela srandu, ze chce za takovydle materialy tak nekrestansky penize.
_________________ Synergy E7 | Gaui NX4 | Trex 450 PRO 6s | Futaba T14SG
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pát 02.12.2011 12:49 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6019 Bydliště: Praha ČR
|
DaveLister píše: OPR píše: Plastovej rám, plastové závěsy listů NR jsou veliké plus pro Logo Ty mas pomerne specialni pozadavky, co je pro tebe plus muze byt pro jine poradne minus. Ja chapu ze logo funguje dobre, ale pripada mi, ze si mikado dela srandu, ze chce za takovydle materialy tak nekrestansky penize. Tady ale jde hodně o hmotnost... Ono se řekne "vše je krásně v duralu", ale vidím to teď v reálu třeba na malém TREX450 - postupně se mi mění z původní verze na kovový (po haváriích měním díly za "lepší") - je to krásné, roste pevnost, jenže nenápadně taky narůstá hmotnost K tomu si připočti to, co puž sal OPR, totiž vibrace - když je vrtulník udělaný z kvalitního plastu, tak je obvykle lépe tlumí. Nejsem žádný heliexpert, nicméně zkušenosti mi zvolna přibývají a vedou mě k názoru, že vrtulník udělaný KVALITNĚ z plastu je spíš výhodou než nevýhodou...
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|