pát 14.10.2011 11:21
Beep píše:Jasně , hlavně že baterky si v -5 stupních chrochtaj blahem...
pát 14.10.2011 11:29
OPR píše:krtek2k píše: To se mi ulevilo, já už se bál , že se nevyjádříš
I mne se ulevilo. Začínal jsem se bát, že by se to z Tvé strany obešlo bez narážek.
pát 14.10.2011 11:32
Beep píše:Jasně , hlavně že baterky si v -5 stupních chrochtaj blahem, a ještě dotaz, taky jseš po sexu otrávenej že ho nevytáhneš suchýho???
pát 14.10.2011 11:39
OPR píše:...Osobně si s myšlenkou přechodu na nitrouše hraju už hodně dlouho...ale rád bych se naučil obsluhu motorů ( to srani co s tim je )
pát 14.10.2011 11:56
pát 14.10.2011 11:59
pát 14.10.2011 12:09
- do makety ano, ale nejlépe beznín nebo turbína - to je super. U 3D stroje naopak nechci aby mi něco rušilo poslech listů - zvuk listů se mi líbí nejvíc (proto nakonec lítám jak prase, hlavě když to trhá proudnice na listech )zdzd píše:Řekl bych že smrad a řev k tomu patří. Myšleno obecně. Není nic trapnějšího, než když proletí nějaká polomaketa třeba spitfire, přičemž bzučí jako zblblý vysavač. Na tom není nic pěkného.
pát 14.10.2011 12:11
pkotatko píše:....... A je pravda, ze asi porad pro cloveka ktery chodi jednou dvakrat za mesic na cely den litat, bude nitro lepsi volbou.
pát 14.10.2011 12:23
pát 14.10.2011 12:25
Howking píše:No já mám třeba 90-tku, ale to snad je jedno. Výhody a nevýhody obou snad rozpozná i majitel velikosti 30, ne?
pát 14.10.2011 12:33
- mě stačí zážitku z akcí, kdy frajer příjde na plochu, chcípne a pak si kolem heliny pět lidí půl hodiny hraje a startuje. A to se vyplatíBeep píše:Smutné je že k nevýhodám spalováků se nejvíc vyjadřují lidi co ho nikdy neměli
pát 14.10.2011 12:37
pát 14.10.2011 12:38
pát 14.10.2011 12:56
Beep píše:Smutné je že k nevýhodám spalováků se nejvíc vyjadřují lidi co ho nikdy neměli, nevím co furt máte s tím seřizováním, seřídím motor jednou při záletu, cca 3-5 startů a pokud nepřejdu na jiné palivo tak na to nešáhnu jak je rok dlouhej, krom toho najaře o dva zoubky otevřít a na podzim přivřít.
Stejně tak zastánci elektra cudně mlčí že LiPo nejsou až tak bezpečné, a těch ohořelých aut se dá na netu dohledat dost, co to je proti kapce na dece co leží na sedačce.
Všichni se tváříte že jen přijdete zapojíte baterie a lítáte, takže bud máte víc baterii a cena je jinde a ty packy degenerují stárnutím stejně takže po 2 letech odepíšete ne jeden pack ale dva nebo tři, a nebo taháte nabíječky, baterie popř centrálu a další krámy.
Stejně tak musí být idilka let čistého tichého vrtulníku a za zády chrochtání diselu na volnoběh.
Myslím že výhodou elektra je pohodlnost použití a to ostatní se přecenuje a nebezpečí se bagatelizuje.
pát 14.10.2011 12:57
- jo Turnigy nanotech - totální čínský šmejd totálně přetěžovaný 4Ah 25C (reálně spíš 10C) baterky v 5 kg těžké 90-tkové helině. To je trochu jiný případ - tyhle baterky nešly ani po třech hodinách dobalancovat už při prvním nabíjení, když přišly nové - když si koupíš značkové baterky (jak jsem uvedl v tom rozpočtu) a rozumně se k nim chováš, tak se ti tohle stát nemůže.Beep píše:To howking: tak sem dej link na to tvoje video s hořícíma baterkama co měli pár startů