Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 115  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 8:05 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 19.6.2012
Příspěvky: 128
Bydliště: Brno
Obrázky: 3
Motor Pyro 750 byl speciálně navržen Kontronikem pro TDR kde jsou větší motory limitovány šířkou rámu. U TDR tento motor pasuje na milimetr přesně, u LA700 by byl ještě milimetr navíc z každé strany. Ano, Pyro 750 je tak velikostně a asi výkonově maximum, co lze do LA700 normálně umístit. Kupodivu je i ze zvolené trojky (Xera, Hacker, Pyro 750) nejlehčí.

_________________
LA700-12S, LA630-12S, LA700-6S, Agile5.5-6S Spirit, T-Rex550V2-6S Spirit, HC3-SX, T14SG


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 8:59 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
No, skoro bych pak ale mel strach ze k Pyru 750 uz bude ten Jive 80Hv opravdu malo.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 10:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1215
Bydliště: Hrádek nad Nisou
No ale taky psal v prvnim prispevku podminky pouziti. A asi opravnene.
Jive 120+ rovne zuby,...
Tohle nebude alternativa pro mne.
Prilis mnoho uprav, vymen vybavy, abych tam nacpal mega vykonny motor, kdyz po vykonu vubec neprahnu.
Asi by se tolik nehral a vsechno (elektronika) by pak byla pri mem letani daleko mene namahana, ale to je pro mne zbytecne.
Radeji ty finance inveszuju do novych serv, u kterych naopak prahnu po vetsi vykonosti a kvalite.
Zatim tedy stale vede X-era, za predpokladu, ze ten motor budu vubec menit.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 10:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1215
Bydliště: Hrádek nad Nisou
swalko píše:
Scorpiony dost pecu, kedze odporucaju loziska mazat, budu mat tie loziska uz original olejovu napln, nie tukovu. Kto chce, moze si na skusku loziska v Scorpione vymenit za loziska s tukovou naplnou.

Takze vyresili problem vznikly vlastnostmi motoru tim, ze zvolili suchy loziska a zakaznika postavili pred hotovou vec. Mazej, nebo nelitej.
No neni to ojedinely pripad reseni, treba to vazne zkouseli vyresit jinak, nebo treba ne. To je ve vysledku pro mne jedno.
Zatim jsem pochopil toto:
Skorpion - hreje vic, loziska se musi mazat, ma nizsi vykon
X-era - hreje, ale ne tolik, loziska 600 startu a vice bez udrzby, vykonejsi

Chapu to dobre? Jestli ano, proc teda nekdo lita Skorpiona. V cem je lepsi?
To se ptam uprimne.
Opravte mi kdyztak me zavery.
Martin

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 11:03 
Mazák
Mazák

Registrován: 25.3.2012
Příspěvky: 912
Pyro 750 je motor velikostne 45x25.
Jive 80 s dobrym chlazenim zvladne proudy do 160A.

Pokud jde o vykon a mensi prumer - pak Scorpion dela 4235 motor

_________________
Text meho prispevku nemusi nutne odpovidat tomu, co jsem zde napsal ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 11:30 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Skorpion je levnejsi :wink:
Jive 80HV vypina okolo 150-155A. Vyzkouseno. Tedy, on nevypne ale zacne ubirat otacky.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 12:08 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2009
Příspěvky: 435
Scorpiony hreju, motoru to nevadi, trpia vsak komponenty pod kabinou. Vykonnostne je na tom ale tiez velmi dobre. Rozdiel je hlavne v cene. Ja osobne by som vsak v pripade dostatocneho chladenia nemal problem ani so Scorpionom, nie su to zle motory.

_________________
rcblog.houseofcode.eu


Naposledy upravil swalko dne pon 30.09.2013 12:09, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 12:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.5.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Jihomoravský Kraj
K ložiskům je velmi zavádějící porovnávat ložiska různých velikostí ložisko 80x140x26 vydrží úplně něco jiného než ložisko 8x16x4 nebo ložisko 4x8x2.

Pokud se ložisko zahřeje tak tuk s ložiska zkapalní a vyplaví se tak jako tak faktem je že pokud jsou ložiska kvalitní světe div se stačí jím opravdu velmi málo maziva a fungují dlouho a dobře. Nemažu ložiska olejem ale olej mám a občas jsem ho do skorpionu použil jednou za cca 20-30 startů efekt byl poznat na hlučnosti jinak nic víc jsem si nevšiml ten motor fungoval s těmi ložisky asi 200startu a stále jsou ložiska v pořádku.

Teď jsem to před měsícem předělal na zmíněný SK helidriver3 480Kv a musím říct že je to prostě dobrý motor za velmi málo peněz. Netopí nic jsem nerozdělával ani nelepil protože při snaze povolit pastorek jsem musel vynaložit silu že jsem měl pocit že strhnu hudy imbus a musel bych nahřívat abych červíka povolil což jsem zavrhl. Motor má teď cca 40startů dle j-logu a jsem s ním spokojen.

Přemýšlel jsem také nad motory od scorpion, Qunatum, Pyro, Hackr, xeru ne ta nemá rozteč šroubů 30mm a nakonec jsem si řekl že v životě a v helinách jsem prodělal mnohem víc než 2K za test motoru který možná přesně splní mé očekávání a nic horšího než že si nechám pěkné závaží za 2k se nestane.

EDIT: ten skorpion byl jediný motor co jsem mazal a začal jsem s tím po vyměně ložisek dle doporučení toho videa. Ostatní motory jsem nemazal a nemažu a jiná ložiska také ne. Osobně se domnívám že občas něco mazat třeba je ale občas je to na škodu poznat tu pravou chvíli to je to umění.

_________________
Logo 600| AcroMaster Pro| Extra 300 EXP V2
FUTABA FX-30


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 12:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.11.2010
Příspěvky: 1313
Bydliště: Praha Barrandov
No s tím mazáním ložisek motoru, ještě si dovedu představit to vnější ložisko, ale mazat to vnitřní znamená vyndat motor :roll: rozebrat a potom zase zpět sestavit a dát motor zpět včetně nestavení zubové vůle. A to vše po pár startech znovu? No to by mi mohli.... Jinak taky používám Helidrive SK3 s 480 Kv a můžu potvrdit po 10 měsících jede pořád dobře.

_________________
Trex 700E, Trex 600 nitro, Protos 500, Trex 500, Trex 450 Sport, Yak 55M, RS352, Piper Cub, Variant


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 12:52 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2009
Příspěvky: 435
Nic netreba rozoberat. Na flasticke je ihla a s nou bez problemov kvapnes par kvapiek na lozisko.

_________________
rcblog.houseofcode.eu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 22:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.1.2010
Příspěvky: 861
Bydliště: Partizanske
Obrázky: 6
irto píše:
Pokud se ložisko zahřeje tak tuk s ložiska zkapalní a vyplaví se tak jako tak

No a toto je presne dovod preco vyrobca Scorpion doporucuje svoje motory - teda loziska mazat. Je to vlastne z ich strany alibizmus, ze v pripade ak zadrete na svojom motore loziska a teda znicite motor, tak ak ste nemazali ako vyrobca doporucuje potom .... :) Inak vyska teplota motora nevadi len loziskam, ale aj magnetom.

_________________
Gaui 100,Rex 450,Prôtos 500,Frenzy TZ 50,Logo 600SE,FX18 DSM2,JR 9 DSM2,
MAX,Rival,BN-2 Islander


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: pon 30.09.2013 23:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.5.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Jihomoravský Kraj
shake13 píše:
No a toto je presne dovod preco vyrobca Scorpion doporucuje svoje motory - teda loziska mazat. Je to vlastne z ich strany alibizmus, ze v pripade ak zadrete na svojom motore loziska a teda znicite motor, tak ak ste nemazali ako vyrobca doporucuje potom .... :) Inak vyska teplota motora nevadi len loziskam, ale aj magnetom.


Hmm já teda nejsem fyzik ale dosáhnout Curieovy teploty bych se opravdu nebál teda pokud motor nezačne hořet. Jsme zde OffTopic ale pokud mazat nechceš nemaž pokud mazat chceš maž. Podstatné je aby to fungovalo.

_________________
Logo 600| AcroMaster Pro| Extra 300 EXP V2
FUTABA FX-30


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: úte 01.10.2013 6:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2003
Příspěvky: 1215
Bydliště: Hrádek nad Nisou
Jste mi nekdo schopen rici hodnotu ve stupnich celsia, ktera je jeste v poradku, respektive ktera jiz ohrozuje at motor, nebo ostatni dily na heli.
Mam na ceste infra teplomer, tak hodlam prilezitostne kontrolovat teploty.
K predchozimu dotazu bych rad poukazal, ze jsem se ptal orientacne, nikoli z duvodu, ze by mi momentalne pouzivany Skorpion 4035-500 nevyhovoval.
Pouze se mi nezda jeho teplota. Proto se zajimam o konkretni-kritickou hodnotu.
Loziska zatim drzi a nemazu je. Vykonu pro mne dostatek.

_________________
LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad
Futaba, Spirit, iCharger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: úte 01.10.2013 7:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.8.2009
Příspěvky: 435
Pozri si sheet ku motoru ... ak existuje. Dolezita je teplota kedy lepidlo ktorym su prilepene magnety straca adhezne vlastnosti, teplota kedy magnety stracaju magneticke vlastnosti a potom este par drobnosti. Napr. pri Kontroniku je kriticka teplota vinutia 300 stupnov, magnetov 150, atd ... cize skor ti zrejme povoli izolacia na vodicoch a mozno zadres loziska. Scorpiony su ale stavane na vysoke teploty.

_________________
rcblog.houseofcode.eu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LA700
PříspěvekNapsal: úte 01.10.2013 8:38 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.5.2010
Příspěvky: 282
Bydliště: Jihomoravský Kraj
bonis píše:
Jste mi nekdo schopen rici hodnotu ve stupnich celsia, ktera je jeste v poradku, respektive ktera jiz ohrozuje at motor, nebo ostatni dily na heli.
Mam na ceste infra teplomer, tak hodlam prilezitostne kontrolovat teploty.
K predchozimu dotazu bych rad poukazal, ze jsem se ptal orientacne, nikoli z duvodu, ze by mi momentalne pouzivany Skorpion 4035-500 nevyhovoval.
Pouze se mi nezda jeho teplota. Proto se zajimam o konkretni-kritickou hodnotu.
Loziska zatim drzi a nemazu je. Vykonu pro mne dostatek.


jak píše swalko, obvykle udávaná teplota 150C hlavně s důvodu že při této teplotě se začnou ničit izolanty a lepidlo které drží magnety. Odmagnetizování hrozí podle typu magnetu nad teplotu 250-1000C záleží na použitém materiálu.

_________________
Logo 600| AcroMaster Pro| Extra 300 EXP V2
FUTABA FX-30


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 115  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz